Власний контакт центр Лінії магазинів EVA святкує триріччя

Власний контакт центр Лінії магазинів EVA святкує триріччя

10.04.2020 01:03
  107
Іван Зайцев

За три роки, з часу створення контакт-центру EVA, оператори отримали понад 1,8 млн дзвінків. У 2020 році Лінія магазинів EVA планує збільшити штат КЦ до 65-ти співробітників, аби мати змогу ще більш оперативно реагувати на звернення клієнтів у всіх каналах комунікацій.

Три роки тому керівництво компанії «РУШ» ухвалило рішення про створення власного контакт-центру. Тепер тут працює 41 співробітник Лінії магазинів EVA, для яких кожен дзвінок — не абстрактне звернення, а особисте прохання клієнта компанії. За зміну оператор обробляє близько 150 звернень, а протягом місяця в телефонному спілкуванні з клієнтами проводить близько 200 годин. Про це свідчить і статистика, адже з усіх можливих каналів комунікації 95% припадає саме на телефонні дзвінки, 2,5% клієнтів роблять замовлення через форму зворотного зв’язку, 2% чекають на зворотній дзвінок і 0,5% використовують для запитів соціальні мережі. Можливо, тому постійні клієнти EVA пізнають операторів контакт-центру за голосом.

«Навантаження на персонал контакт-центру EVA, який у ці дні відзначає третю річницю, значно зросло, особливо по лінії інтернет-магазину. Так, у березні кількість дзвінків та звернень до контакт-центру збільшилось у 3,5 рази. Ми продовжуємо рости швидкими темпами і впевнена, що у 2020 році ми досягнемо ще більш неймовірних результатів», – говорить керівник контакт-центру Лінії магазинів EVA Поліна Слєсарєва.

Відзначимо, що під час карантину персонал контакт-центру працює офлайн у звичному режимі з незначними корективами робочого графіку. Перед початком зміни співробітникам перевіряють температуру та наявність захисних масок. Приміщення КЦ прибирають перед початком робочого дня і ще кілька разів впродовж зміни із використанням засобів санітарної обробки приміщень. Крім того, кожному працівнику видано особистий дезінфектор для дезінфекції рук та робочих поверхонь. Ці та інші заходи персонал контакт-центру EVA вживає, щоб убезпечити себе та колег від поширення коронавірусної інфекції та забезпечити постійний зв’язок із клієнтами компанії.

Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонує широкий асортимент товарів декоративної косметики, парфумерії, товари по догляду за обличчям та тілом, біжутерію, аксесуари, побутові товари, а також товари по догляду за малюками. Понад 8 мільйонів осіб є користувачами програми лояльності EVA МОЗАЇКА.

Сім років компанія EVA займає лідерські позиції, отримуючи нагороду Національної премії України Retail Awards «Вибір споживача». Наприкінці 2019 року Лінію магазинів EVA визнано «Кращим магазином краси та здоров’я» за версією міжнародного фестивалю-конкурсу премії «Вибір року-2019», у 2019 компанія отримала нагороду «Рітейлер року в drogerie» від Ukrainian Retail Association. Постійний проєкт допомоги передчасно народженим дітям «Orange Days в EVA!» приніс перемогу в конкурсі, ініційованому ООН в Україні Partnership for Sustainability Award 2018.

Також у 2019 році EVA отримала престижну нагороду від найбільшої міжнародної виставки у галузі приватних марок PLMA (Private Label Manufacturers Association), Нідерланди та нагороду “За лідерство в управлінні власними косметичними торговими марками” від виставки InterCHARM.

За 17 років компанія зросла до кількості понад 1000 магазинів по всій території України, представила більше 30 000 асортиментних позицій, а також започаткувала 40 власних торгових марок. Зараз штат співробітників мережі налічує понад 11 000 осіб. EVA дотримується найвищих стандартів роботи з клієнтами та високого рівня корпоративної культури, що відображено у моделі сервісу компанії: «EVA – це краща подруга, що дарує щастя бути собою».

Додаткова інформація: https://eva.ua/

Читайте також –

Онлайн-продажі EVA у березні 2020 року зросли на 680% рік до року


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку