Епіцентр впроваджує всеукраїнський еко-марафон «Збережи природу»

Епіцентр впроваджує всеукраїнський еко-марафон «Збережи природу»

19.05.2021 07:05
  2233
rau

Всеукраїнський еко-марафон «Збережи природу» стане частиною глобальної соціальної стратегії Епіцентр та об’єднає всі екоініціативи компанії.

Цей текст доступний також російською мовою

Група Епіцентр запрошує українців долучитися до еко-ініціатив та зробити свій внесок в майбутнє планети. В компанії нагадують, що в мережі вже не перший рік діє низка масштабних еко-проектів. Зокрема, Епіцентр збирає використані батарейки для гарантованої відправки на утилізацію, заохочує покупців сортувати сміття, використовує еко-продукти,  ресайклінговий посуд, а також постійно розширює асортимент екотоварів.

Нещодавно Епіцентр реалізував ще одну акцію, приурочену до 35-ї річниці аварії на Чорнобильській АЕС. Компанія стала партнером мультимедійного проекту «Чорнобиль. Подорож», створеного з ініціативи Офісу президента і реалізованого агентством Gres Todorchuk та іншими учасниками. З ініціативи мережі Епіцентр до річниці аварії на столичному ВДНГ також було висаджено 400 саджанців шипшини – як нагадування нинішнім і майбутнім поколінням про трагедію. 

Крім цього, до Дня пам’яті Чорнобильської трагедії співробітники компанії Епіцентр висадили хвойні та листяні дерева в Києві: в Національному комплексі «Експоцентр України» ВДНГ та в сквері пам’яті ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС. Акція з висадки дерев відбулася і в інших містах України. 

Таким чином Епіцентр вносить свій внесок в озеленення українських міст. Адже за даними екологів, у Києві при нормі насаджень 20 кв. м на людину не вистачає 918 га зелених насаджень, а в Одесі при нормі 14,4 кв. м на людину не вистачає 770 га зелених насаджень.

Успішною стала і екологічна акція з висадки дерев спільно з українськими зірками. До ініціативи доєдналися лідери думок: власник і бренд-шеф мережі ресторанів Gastrofamily Діма Борисов і головний виконавчий директор Олена Борисова, співачка Анна Завальська з сином і батьком, блогер і ведуча шоу «Ходять чутки» Раміна Есхакзай, редактор журналу Cosmopolitan Україна, співачка Анна Добриднєва та інші.

«Епіцентр, як соціально відповідальний бізнес, реалізовує проекти, що впливають на медицину, культуру, спорт і природу, тобто на якість нашого життя в цілому. Мета наших еко-ініціатів – показати, що відношення до навколишнього середовища має бути іншим; що товари, якими люди користуються щодня, можуть бути «еко»; що листя можна не спалювати, а компостувати, а дерева не рубати, а висаджувати», – розповідає Chief Marketing Officer Епіцентр К Ірина Шинкаренко.

У числі інших креативних еко-ініціатів компанії – перша zero waste виставка в Україні та світі. Епіцентр і агентство Postmen вирішили продовжити масштабний мистецький проект «Леся Українка: 150 імен», в якому компанія виступає партнером. Епіцентр забезпечить подальше використання та переробку матеріалів експозиції, зокрема, банерів. Залучені до проекту дизайнери перетворять всі матеріали виставки в дизайнерські речі. Колекцію «Леся Українка: 150 імен» планують представити на окремій події.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14