Епіцентр створив власного чат-бота для Facebook, Telegram і Viber
Компанія Епіцентр, що управляє мережею однойменних торгових центрів в Україні, створила свого чат-бота, який буде комунікувати з користувачами.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як повідомила прес-служба компанії, новий бот отримав назву «Епіцентр-події». Він буде вітати користувачів із державними, релігійними та іншими святами, які люблять і цінують в Україні. Також чат-бот буде пропонувати користувачам створити вітальну листівку для своїх рідних та друзів. Таким чином компанія прагне подарувати своїм користувачам ще більше емоцій та гарного настрою.
Щоб «поговорити» з чат-ботом, користувачеві необхідно “потоваришувати” з ним у соцмережі та привітатися. А далі «інтернет-вітальник» пропонує створити свою унікальну листівку та розіслати її друзям. У процесі комунікації чат-бот ставить людині кілька запитань, щоб наповнити різними елементами листівку за його уподобаннями. Перша вітальна листівка була створена на Великдень. Користувачі обирали головних героїв листівки: зайчика або курча, фон: поле, небо або квіти, аксесуари: писанки, кошик, прапор або паску, а також вітальну фразу: «Христос Воскрес», «Зі святом Великодня» або «Ну що, цокнемся?» .
У другу неділю травня Україна святкує День матері, тож вже зараз, потоваришувавши з ботом «Епіцентр-події», користувач може створити свою вітальну листівку для дорогої йому людини. Зараз чат-бот доступний в трьох додатках: Facebook, Telegram і Viber.
«Ми хочемо дарувати людям гарний настрій, хочемо, щоб і вони ділилися з нами своїми позитивними емоціями, довіряли своєму улюбленому бренду і разом ми були не тільки в будні, а й в радісні святкові дні, – зазначає Ірина Шинкаренко, директор з реклами та маркетингу Епіцентр. – Споживачі повинні почути від нас такі слова, які торкнуться їх сердець. А соціальні мережі дають нам таку можливість – пропонувати не тільки продукт, але і дарувати емоції».
Довідка. Епіцентр К – лідер на ринку роздрібної торгівлі сегменту товарів для будівництва і ремонту України з повністю вітчизняними інвестиціями, який налічує понад 50 діючих торгових центрів в різних регіонах України, починаючи зі столиці, закінчуючи райцентрами. У торгових центрах мережі, сумарна торгова площа яких перевищує 1,5 млн кв. м, представлено понад 550 000 найменувань товарів від більш ніж 5500 постачальників. За результатами 2018 року загальний товарообіг групи компаній Епіцентр в порівнянні з 2017-м зріс на 23,4% або на 8,7 млрд грн.
Читайте також –
Продається все: які світові тренди використовує Епіцентр при формуванні асортименту (+фото)