Головна > Новини про карантин > Епіцентр запустив швидку психологічну допомогу для співробітників
Епіцентр запустив швидку психологічну допомогу для співробітників

Епіцентр запустив швидку психологічну допомогу для співробітників

Мережа Епіцентр запустила серію відео-уроків «Швидка психологічна допомога» для підтримки своїх співробітників.

У коротких роликах експерти дають поради, як впоратися з психологічним навантаженням на роботі в умовах епідемії коронавірусу. Психологи проєкту розповідають, як побудувати позитивну комунікацію з колегами та клієнтами, знизити рівень напруги в колективі, а також підтримати членів своєї родини, які також працюють в умовах карантину.

«Турбота про співробітників – наш головний обов’язок. Компанія забезпечила всі необхідні заходи безпеки та медичного контролю працівників. Але ми розуміємо, що робота в умовах карантину пов’язана зі стресом, тому розробили серію відео-уроків, які допоможуть нашим співробітникам впоратися з психологічним навантаженням», – зазначає заступник генерального директора, директор з роздрібної торгівлі компанії Епіцентр К Володимир Гончаров.

У компанії підкреслили, що курс психологічної підтримки «Швидка психологічна допомога» буде корисний всім, хто працює в умовах карантину.

Зазначимо, що для безпеки своїх клієнтів та співробітників під час епідемії COVID-19, Епіцентр розробив та затвердив протокол реагування на можливі випадки виявлення інфекції серед працівників. Інструкція доведена до кожного працівника та діє з моменту запровадження карантинних заходів.

Взаємопідтримка у колективі

Взаємодопомога в родині 

Техніки саморегуляції в складних ситуаціях

Читайте також

Товари, які найчастіше купують в інтернет-магазині Епіцентр К під час карантину

Про автора