![Новим маркетинг-директором мережі New Balance став Олег Кравченко](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/02/o-kravchenko-400x210.jpg)
Новим маркетинг-директором мережі New Balance став Олег Кравченко
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Мережа Епіцентр запустила серію відео-уроків «Швидка психологічна допомога» для підтримки своїх співробітників.
У коротких роликах експерти дають поради, як впоратися з психологічним навантаженням на роботі в умовах епідемії коронавірусу. Психологи проєкту розповідають, як побудувати позитивну комунікацію з колегами та клієнтами, знизити рівень напруги в колективі, а також підтримати членів своєї родини, які також працюють в умовах карантину.
«Турбота про співробітників – наш головний обов’язок. Компанія забезпечила всі необхідні заходи безпеки та медичного контролю працівників. Але ми розуміємо, що робота в умовах карантину пов’язана зі стресом, тому розробили серію відео-уроків, які допоможуть нашим співробітникам впоратися з психологічним навантаженням», – зазначає заступник генерального директора, директор з роздрібної торгівлі компанії Епіцентр К Володимир Гончаров.
У компанії підкреслили, що курс психологічної підтримки «Швидка психологічна допомога» буде корисний всім, хто працює в умовах карантину.
Зазначимо, що для безпеки своїх клієнтів та співробітників під час епідемії COVID-19, Епіцентр розробив та затвердив протокол реагування на можливі випадки виявлення інфекції серед працівників. Інструкція доведена до кожного працівника та діє з моменту запровадження карантинних заходів.
Взаємопідтримка у колективі
Взаємодопомога в родині
Техніки саморегуляції в складних ситуаціях
Читайте також
Товари, які найчастіше купують в інтернет-магазині Епіцентр К під час карантину