ЕКО Маркет запустив новорічну акцію для дітей «Вивчай англійську легко та весело з Чудобоксами»
24 листопада в усіх магазинах мережі «ЕКО Маркет» стартувала інтерактивна програма лояльності «Чудобокси» від «Айтіком». Місія проекту — допомогти дітям легко та весело вивчати англійську з допомогою технології доповненої реальності (AR).
Читати росйською мовою
AR-проект складається з кількох елементів: книга, колекція з 12 наліпок, інтерактивна листівка та мобільний застосунок з іграми. Разом вони створюють захопливу історію про дітлахів, які зустріли Чудобоксів — казкових істот із надзвичайними здібностями, і поринули з ними у справжню пригоду.
Книга написана українською та англійською мовами, містить цікаві ілюстрації та анімації. Її можна не тільки читати, а й слухати у форматі аудіокниги або дивитися в AR — і найкраще з батьками. Тому ця книга — не тільки веселий спосіб вивчати англійську, а й гарний привід провести час разом з дітьми. У книзі та на наліпках можна подивитися яскраві AR-анімації. Для цього знадобиться застосунок Chudoboxes EKO, який можна безкоштовно завантажити в AppStore або GooglePlay.
А ще у застосунку є три гри: «Збери предмети», ранер «Забіг з Чудобоксами» та AR-гра «Знайди Чудобоксів». Вони розвивають пам’ять, швидкість реакцій та терплячість. Окрема цікавинка — перша в Україні інтерактивна новорічна листівка. Користувач може створити власне відеопривітання та прикріпити його на листівку. Отримувач листівки просканує QR-код і перегляне відеопривітання.
Акція з Чудобоксами охопить всі новорічні свята, тож книга, наліпки та листівка стануть чудовим подарунком для малечі під ялинку.
Довідка. ЕКО Маркет — національна мережа продуктових магазинів України, яка була заснована у 2002 році та на сьогодні налічує 137 торговельних точок в 15 областях країни.
Айтіком — компанія, яка створює мобільні додатки з використанням технологій доповненої (AR) або віртуальної (VR) реальностей та втілює будь-які ідеї з використанням цих технологій.