ЕКО Маркет запустив новорічну акцію для дітей «Вивчай англійську легко та весело з Чудобоксами»

ЕКО Маркет запустив новорічну акцію для дітей «Вивчай англійську легко та весело з Чудобоксами»

06.12.2021 08:10
  718
Дарія Осіїк

24 листопада в усіх магазинах мережі «ЕКО Маркет» стартувала інтерактивна програма лояльності «Чудобокси» від «Айтіком». Місія проекту — допомогти дітям легко та весело вивчати англійську з допомогою технології доповненої реальності (AR).

Читати росйською мовою

AR-проект складається з кількох елементів: книга, колекція з 12 наліпок, інтерактивна листівка та мобільний застосунок з іграми. Разом вони створюють захопливу історію про дітлахів, які зустріли Чудобоксів — казкових істот із надзвичайними здібностями, і поринули з ними у справжню пригоду.

Книга написана українською та англійською мовами, містить цікаві ілюстрації та анімації. Її можна не тільки читати, а й слухати у форматі аудіокниги або дивитися в AR — і найкраще з батьками. Тому ця книга — не тільки веселий спосіб вивчати англійську, а й гарний привід провести час разом з дітьми. У книзі та на наліпках можна подивитися яскраві AR-анімації. Для цього знадобиться застосунок Chudoboxes EKO, який можна безкоштовно завантажити в AppStore або GooglePlay.

А ще у застосунку є три гри: «Збери предмети», ранер «Забіг з Чудобоксами» та AR-гра «Знайди Чудобоксів». Вони розвивають пам’ять, швидкість реакцій та терплячість. Окрема цікавинка — перша в Україні інтерактивна новорічна листівка. Користувач може створити власне відеопривітання та прикріпити його на листівку. Отримувач листівки просканує QR-код і перегляне відеопривітання.

Акція з Чудобоксами охопить всі новорічні свята, тож книга, наліпки та листівка стануть чудовим подарунком для малечі під ялинку.

Довідка. ЕКО Маркет — національна мережа продуктових магазинів України, яка була заснована у 2002 році та на сьогодні налічує 137 торговельних точок в 15 областях країни.

Айтіком — компанія, яка створює мобільні додатки з використанням технологій доповненої (AR) або віртуальної (VR) реальностей та втілює будь-які ідеї з використанням цих технологій.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  16
Усі новини ринку