Все для кожної краси: Drama Queen створили кампейн для eva.ua

Все для кожної краси: Drama Queen створили кампейн для eva.ua

08.05.2024 11:05
  1281
Дарія Осіїк

На початку травня стартувала нова рекламна кампанія інтернет-магазина eva.ua зі слоганом «Все для кожної краси».

Комунікація приурочена до запуску нового тематичного розділу Eva Beauty, де зібрані тисячі товарів для догляду за обличчям, волоссям і тілом, парфуми та декоративна косметика. 

Ще з кінця 2022 року Eva почала будувати нове позиціонування, перетворюючись із найкращої подруги на експертку з краси. Представила нові формати магазинів «Жіноча енергія» та Eva Beauty, оновлений інтернет-магазин eva.ua з розширеним асортиментом та відповідними тематичними просторами. Проте зміна уявлень аудиторії відбувається не так стрімко, як трансформація самого ритейлера. 

«Ми прагнемо донести, що на eva.ua доступний не лише базовий асортимент для побуту і догляду за собою, а й такі товари, яких клієнт, можливо, не чекає від Eva: професійні засоби, преміальна косметика та б’юті-гаджети», каже керівник маркетингу інтернет-магазину eva.ua Руслан Сазонов.

Знайти та втілити креативне рішення для цього завдання ритейлеру допомогла команда агенції Drama Queen, яка створила ефектний ролик для простору краси Eva Beauty. 

Ролик переносить глядачів у захопливий світ краси, де кожна жіноча риса та частина тіла перебуває в центрі уваги. Це візуальна поезія, яка оспівує жіночу вроду у всіх її проявах. 

«Ми змогли зрозуміло показати, що Eva Beauty робить доступними багато продуктів та брендів.  На будь-який смак, для догляду за будь-якою красою, – пояснює креативна директорка Drama Queen Анна Гончарова. – Це перша гучна комунікація Eva Beauty. Тож нам хотілося зробити щось красиве та загадкове, при цьому не ускладнюючи головний меседж». 

Галерею, якою прогулюються героїні ролика, розмістили в павільйоні ВДНГ. Кампейн зняла українська режисерка Наталя Іванова, відома своїми роботами для Zhilyova, Puma, BetterMe, The Hardkiss тощо. Атмосферний трек створив український електронний музикант Дмитро Авксентьєв (Koloah). 

Довідка. Eva.ua – інтернет-магазин лідера українського дрогері-ритейлу мережі Eva. Напрям e-com компанія розвиває з листопада 2017 року. Наразі eva.ua забезпечує близько 10% від загальних продажів компанії. У лютому 2024 увійшов до рейтингу тридцяти найбільших продавців в уанеті, опублікованого Forbes, зайнявши восьму позицію в розділі «Товари».

Drama Queen – креативна агенція, що створює рекламу, яку цитують. Заснована в 2020 році Анною Гончаровою, Олександром Хмировим та Максимом Задорожним. Відома своїми кейсами для Betterme, Cher17, Etnodim, Kachorovska, Uklon, Pepsi, Skvot та іншими. За останній рік агенція випустила одразу кілька гучних кампейнів, які набрали рекордні показники переглядів та дали стимул стрімкому росту бізнесів клієнтів.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку