BILLA сприяє просування українських виробників на європейський ринок
Австрійські баєри одного з найбільших європейських ритейлів REWE Group, що на українському ринку представлена мережею магазинів BILLA, особисто прийняли участь в заході «GO global with REWE», щодо підтримки просування українських виробників на європейський ринок.
20 лютого відбувся черговий захід спільно ініційований роздрібною мережею «Білла Україна» та командою проекту Export Hub компанії «Делойт» в Україні щодо підтримки просування українських виробників на європейський ринок.
17 досвідчених компаній – виробників продуктів харчування та господарчих товарів, які зарекомендували себе як надійні партнери на українському ринку, представили свою продукцію австрійським категорійним баєрам, в особі керівників категорійних відділів головного офісу REWE Group, що спеціалізуються на свіжих продуктах, сухих, кондитерських, молочних продуктах та товарів для дому.
В заході прийняли участь наступні виробники: кавова фабрика «Галка», Bayadera Group, U-Berry, АВК та БКК, Хлібпром та Чумак, Healthy Tradition та Овостар (ТМ «Ясенсвіт»), Молочний Альянс (ТМ «Яготинське»), Lactalis (ТМ «President”), Ergopack (ТМ «Мелочи жизни»), VGP (ТМ «Рута»), Ecosoft та ABC_Center (ТМ «Jarkoff»), а також Fitor (ТМ «Pragnis»). Метою зустрічі була підтримка українських постачальників на шляху до надійного партнерства та відкриття можливостей членства у глобальній мережі постачальників REWE Group – одного з найбільших європейських ритейлів, прибуток якого перевищує 54 млрд євро станом на 2016 рік.
Спеціальними гостями заходу стали пан Олександр Щерба, посол України в Австрії, та пані Герміне Поппеллер, посол Австрії в Україні. «2 роки тому, коли ми тільки розпочали цей проект, стало очевидним, що Україні є що показати, і Австрія має це побачити. Тоді разом з українськими виробниками ми вирушили до Відня, чим викликали неабиякі дискусії між баєрами та виробниками. Це був надзвичайно важливий крок для нас. Сьогодні визначна подія, коли австрійськи баєри приїхали до України особисто», – розповідає пан Олександр Щерба.
Учасники заходу мали унікальну можливість зустрітися з головними баєрами європейського концерну REWE Group та керівництвом мережі супермаркетів компанії «Білла Україна», яка є частиною REWE Group, в особі генерального директора, пані О. Мандзюк та фінансового директора, пана В. Меленного, та дізнатися про умови експорту в Австрію та ЄС. В рамках заходу був організований міні-ярмарок, на якому українські виробники представили свою обрану продукцію для оцінки австрійськими баєрами. Пан Крістіан Піхлер, керівник відділу Категорійного менеджменту сухого асортименту REWE Group ознайомив українських постачальників із глобальною системою постачань в групі, після чого усі бажаючі мали унікальний шанс особисто познайомитися та презентувати свої продукти безпосередньо категорійним менеджерам концерну REWE Group на заздалегідь спланованих зустрічах.
«Ми впевнені, що продукти українського виробництва мають величезний потенціал не тільки для нашого ринку. Тим більше зараз в епоху сталого розвитку бізнесу – це має особливий сенс. Важливим є те, що Білла Україна за підтримки материнського концерну REWE Group разом з партнерами компанією Делойт стоять біля витоків просування якісних українських продуктів на ринок Європи. Наші колеги з європейського концерну відзначили високу мотивацію, бажання і можливості вітчизняних виробників забезпечити досить серйозну конкуренцію європейським товарам за умови співвідношення ціна-якість. Наша мета в короткостроковій перспективі: сприяння просуванню продукції українського виробника на полиці австрійських супермаркетів, а також на ринки країн Східної Європи (там, де присутні компанії REWE Group). Що стосується довгострокової перспективи – цей проект може позитивно сприяти розвитку економіки країни в цілому», – Оксана Мандзюк, CEO Білла Україна.
За результатами В2В зустрічей австрійські баєри одразу дали зворотній зв’язок та порадили українським експортерам бути ще більш лаконічними, обрати з-поміж багатої продуктової лінійки свої ключові продукти та сфокусувати увагу під час презентацій саме на них, робити акцент на доданій вартості, яку виробники можуть принести компанії баєра, розкрити свої сильні сторони та пояснити основні переваги партнерства з ними. «Сьогодні був надзвичайний день. Багато нових знайомств, продуктів та приємного відкритого спілкування у дружній атмосфері» – зауважив один з представників концерну REWE Group. Деякі представлені продукти викликали неабиякий інтерес з боку баєрів, та вже заплановані зустрічі для обговорення подальшого співробітництва.
В рамках заходу Ганна Макієвська, керівник відділу закупок в Good Wine, та Наталя Руденко, старший менеджер податково-юридичного департаменту «Делойт» в Україні, поділилися секретами та практичними порадами успішного партнерства з представниками міжнародного ритейлу. Зокрема, Ганна розповіла про критерії відбору продуктів та партнерів, дала поради щодо підготовки до зустрічі з баєром та акцентувала на важливості заздалегідь вивчити цінності баєра і враховувати їх під час зустрічі. Наталя Руденко, у свою чергу, із клієнтського досвіду поділилася кейсами про системні помилки, які допускають українські експортери, виходячи на розвинуті ринки. «І перша з них, це мова – відсутність вільного володіння хоча б англійською у того, хто продає, та у того, хто потім обслуговує контракт – це чинники, які знижають ваш рейтинг на фоні інших конкурентів в рази», – каже Наталя Руденко.
«На мою думку, той факт, що топ-менеджери відділу закупок одного з найбільших європейських ритейлів особисто приїжджають до України, щоб познайомитися з нашими виробниками є ознакою впевненості та великої поваги. Компанія «Делойт» разом з партнерами має намір й надалі продовжувати організовувати подібні зустрічі з метою покращення іміджу українських виробників та виведення їх продукції на глобальні ринки» – Грегорі Фішман, директор з розвитку бізнесу «Делойт» в Україні.
Читайте також –
Реформат по-австрійськи: як виглядає супермаркет BILLA в новому концепті (фоторепортаж)