Auchan Україна відмовляється від пластику у своїх магазинах
Збереження навколишнього середовища – завжди було серед пріоритетів мережі. Нещодавно компанія запустила масштабну кампанію із відмови від пластику і наразі є однією із найкращих у цій галузі.
Також Auchan закликає наших клієнтів піклуватися про навколишнє середовища та створює у наших магазинах всі можливості для цього. Проект Saveпланету розрахований на кілька етапів. Відмова від пластику – лише перша його частина.
Із проектом Saveпланету покупців, перш за все, будуть знайомити в магазинах мережі. Для цього позначили місця, де клієнт може зробити вибір на користь екоальтернативи.
Екомаршрут магазином починається зі входу, де розмістили сортувальні бокси, які вчать клієнта сортувати сміття правильно (папір, скло, пластик, змішані неорганічні відходи). У майбутньому Auchan Україна планує зробити “зелені зони” на парковках: місця для відпочинку та підзарядки гаджетів з альтернативних джерел енергії.
У зоні свіжих овочів компанія повністю відмовилася від пластику та єдина серед мереж пропонує безплатний паперовий пакет. Також є альтернатива із кукурудзи та сітки для овочів.
М’ясо та рибу Auchan Україна фасує тільки в кукурудзяні пакети і не бере за це окрему плату з клієнта.
Також мережа працює над тим, аби перейти на екологічну тару у відділі кулінарії.
“Вареники, пельмені, власна випічка – у нас уже продаються лише в паперовій тарі. На папір в упаковці переходять власні торгові марки (рис, макарони, печиво). Виявилося, що найважче знайти альтернативне пакування для борщу та інших перших страв, – говорить Іван Мандзюк, керівник робочої групи по відмові від пластику Auchan Україна. – Також проблематичним досі є замінити на екологічні поліетиленові рукавички. В Україні на даний момент немає альтернативи. Але ми шукаємо”.
Щодо екологічних товарів, то Auchan Україна випустила повноцінний каталог на більше ніж 200 позицій, під час виготовлення яких виробник дотримувався норм зі збереження навколишнього середовища.
У фізичних магазинах починають облаштовувати місця, де зібрані лише екологічні товари як продовольчого, так і непродовольчого сегменту (іграшки, посуд, пледи, одяг з перероблених матеріалів).
На касі на клієнта також чекає оновлення: “чорний лицар” – пакет із 100% переробленого пластику тепер інформуватиме з чого його виготовлено, а у продажі, окрім вже традиційної багаторазової “торби Auchan”, з’явиться її менший аналог – багаторазовий міні-шопер.
Проект супроводжується мультиканальною кампанією, щоб розвивати щоденні екозвички українців та звернути увагу на важливість збереження навколишнього середовища.