
Власник Сільпо став франчайзі французької мережі Carrefour в Польщі


Компанія Ашан Рітейл Україна презентувала звіт про результати та основні досягнення своєї соціальної та екологічної діяльності за 2018 рік
Цей матеріал доступний російською мовою
Звіт розкриває ключові проекти та ініціативи у кожному з 4-х напрямків корпоративної соціальної відповідальності компанії – співробітники, клієнти, довкілля, суспільство, а також надає інформацію про компанію на міжнародній арені, її розвиток та позиціонування на ринку України.
Звіт складено з урахуванням вимог Глобальної ініціативи зі звітності (GRI).
У 2018 році компанією було зроблено вагомий внесок у розвиток інклюзивності в Україні, зокрема, розширення програми працевлаштування людей з синдромом Дауна, запуск мобільного додатку для полегшення комунікації серед нечуючих співробітників, а також інвестиції у локальні соціальні ініціативи, які склали близько 3 мільйонів гривень.
“Минулого року ми відсвяткували своє десятиріччя в Україні, а цього року випускаємо свій перший звіт. Світ не стоїть на місці: змінюючись самі, ми прагнемо ділитись досвідом з іншими та надихати на важливі для нашої країни кроки”, – коментує генеральний директор Ашан Рітейл Україна Вікторія Луценко.
“Цим звітом ми хочемо ще раз підкреслити два пріоритетні вектори соціальної діяльності Ашан в Україні, серед яких соціальна та професійна інтеграція людей з інвалідністю, а також підтримка соціальних проектів у напрямку здорового харчування та здорового способу життя дітей та молоді через співпрацю з громадськими та благодійними організаціями і фондами”, – зауважує провідний фахівець з КСВ Ашан Рітейл Україна Ольга Бойко.
Ознайомитись зі Звітом з КСВ за 2018 рік можна за посиланням:
https://www.auchan.ua/ua/editorial/social_responsibility_report