
Poland & CEE Retail Summit 2025: Головна бізнес-подія року для рітейлу та FMCG у Центральній і Східній Європі


Тепер можна оплачувати до 100% вартості товару з рахунку «АЛЛО Гроші». Але і це далеко не все.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU в компанії, маркетплейс і мультіканальний рітейлер АЛЛО запустив оновлену програму лояльності.
Що нового
«На даний момент програму лояльності, яку ми створили в АЛЛО, можна вважати кращою на ринку. По суті, їх навіть дві: на додачу до нашої власної «АЛЛО Гроші», із справді крутим кешбеком, ми також використовуємо коаліційну програму лояльності. Таким чином, наші клієнти отримують подвійну вигоду від кожної покупки», – говорить маркетинг-директор АЛЛО Артур Матковський.
Детальніше про програму лояльності «АЛЛО Гроші 2.0» читайте на сайті allo.ua в розділі https://allo.ua/ru/loyalty-program/ та біжіть тестувати її на собі.
Довідка. АЛЛО – це найбільший ритейлер смартфонів і гаджетів, сучасної техніки та товарів для дому й відпочинку – від косметики й інструментів до одягу та меблів, – маркетплейс національного масштабу з доставкою замовлень на пошту, додому і в магазини в 140 містах України.