Зоряна Солтан, ТРЦ Respublika Park: Зараз час благодійних партнерських заходів, спрямованих на підтримку задля перемоги

Зоряна Солтан, ТРЦ Respublika Park: Зараз час благодійних партнерських заходів, спрямованих на підтримку задля перемоги

29.03.2023 09:00
  1549
Іван Зайцев
Дарія Осіїк

Під час RAU workshop «Ринок торговельної нерухомості під час війни» директор з маркетингу ТРЦ Respublika Park Зоряна Солтан у своїй презентації «Незламний маркетинг» розповіла про маркетингові проекти торговельно-розважального центру, які вдалося реалізувати у минулому та цьому роках.

Один із головних посилів маркетингових активностей ТРЦ Respublika Park – все для перемоги. Завдяки креативним, цікавим заходам у партнерстві з орендарями, які допомогли покращити взаємодію з відвідувачами, Respublika Park вдалося досягти довоєнного трафіку: у звичайний вихідний день 50 000 – 60 000 відвідувачів і під час сімейного фестивалю 5 березня досягли вже 84 200 відвідувачів. RAU пропонує головні тези виступу Зоряни Солтан.

Про довоєнний трафік та відновлення роботи

Respublika Park до війни встиг попрацювати всього три місяці. Але навесні ми відновили роботу, і почали працювати під гаслом “Все для перемоги”. Ми працюємо таким чином, щоб і нашим відвідувачам було цікаво, і допомога ЗСУ від нашого трафіку була суттєвою. 

Активне проведення масових заходів ми відновили восени минулого року. Зокрема, у вересні ми проводили активності, спрямовані на залучення додаткового трафіку та підвищення конверсії у наших магазинах, яких наразі вже 240. Протягом минулого року наш комерційний департамент відкрив ще 43 нових магазини. Цього року ми вже також маємо нові відкриття. 

Загалом до квітня наш торговий центр був зачинений. До війни у нас був трафік 80 000 відвідувачів у будні, а на вихідних – 100 000 -120 000. А при відновленні роботи у квітні трафік був в десятки разів меншим. Звісно, ми активізувались по всім можливим маркетинговим інструментам, пережили літо, активізувалися у соціальних мережах, вивчали, як поводить себе клієнт і вже у вересні зрозуміли, як працювати далі.

Про заходи, які залучають нову аудиторію та збільшують трафік

Нашим першим великим заходом став Respublika Fashion Park, на який ми залучили українських дизайнерів, модних інфлюенсерів та Fashion TV. Це був досить цікавий експеримент, оскільки до нас прийшла взагалі нова аудиторія та нові клієнти. Цей захід був досить успішним, мотивував рухатись далі та працювати з активною благодійною складовою. 

Далі ми запланували захід на рік відкриття ТРЦ, і обрали формат, що був би доречним і цікавим. Тож, 20 листопада ми провели подію “Один рік разом”. Ми запросили гурт “Без обмежень” з програмою “Вільні люди”, з якою вони подорожували Європою і збирали кошти на ЗСУ. Увесь всій гонорар від цієї програми вони віддають на ЗСУ. Ми також залучили до цієї події фонд “Повернись живим” і відкрили збір коштів, який тривав ще 14 днів у нашому ТРЦ.

У підсумку зібрали півмільйона гривень, які передали на потреби ЗСУ. Також у цьому заході взяв участь наш партнер Eldorado, який разом з нами зробив розіграш і отримав хорошу конверсію. На цей розіграш зареєструвалось 6000 гостей, серед яких було розіграно чотири гаджета Apple.

Усі заходи, які ми проводили, продумані таким чином, щоб у разі небезпеки швидко перейти в укриття.

Також долучився до нашого заходу всеукраїнський танцювальний клуб Dance Studio Luna. Вони долучились до нас із патріотичним флешмобом. Цей захід активно підтримала мережа Intersport та надали дітям красивий брендований мерч. Це було дуже ефектно.

Після успіху події “Один рік разом” ми запропонували фонду “Повернись живим” долучитись до ще однієї події у грудні. І разом з відомими артистами, блогерами та інфлюенсерами провели на нашій локіції благодійний концерт-аукціон, який відбувся якраз перед новорічними святами. Ми зібрали молодих талановитих співаків і провели дуже усппішний захід, зібрані кошти від якого також передали для ЗСУ. 

Дуже емоційним, справжнім та про кохання був наш захід з одруженням військовослужбовців зі своїми коханими, який ми провели напередодні 14 лютого. На цьому заході п’ять військових Національної гвардії одружилися зі своїми коханими. У кожної пари своя особлива історія та своя мотивація одружитись саме зараз, не відкладаючи.

Цей захід ми підготували у дуже короткі терміни, в цьому нас дуже підтримали партнери. Ми дуже вдячні професійній ведучій весільних церемоній Катерині Красніковій, яка долучилася до заходу зі всією душою.

Такі потужні та надихаючі події у складні часи реалізуємо на партнерських умовах, тому що ми зустрічаємо правильних людей і хороших партнерів, які йдуть нам назустріч. Наприклад, Золотий Вік надав нашим парам красиві золоті обручки. Також захід підтримали мережа Сільпо, салон весільних суконь Slonovskiy, мережа готелів Відпочинок 365, ZONIN Prosecco, кондитерська Manzhosova, флористи Нey day decor та парк розваг Neopolis. 

26 лютого у нас відбувся “Фестиваль добрих справ” із пригощанням налисниками від нашого партнера Сільпо. На цьому фестивалі відбувся продаж різних товарів ручної роботи від українських майстрів. Також разом з благодійним фондом “Україна на долонях” ми організували збір коштів на на м’які протези, яких потребували прооперовані військові у Києві, Харкові та Дніпрі. 

5 березня разом з блогерами Наталією Калініною та Аревік Арзумановою ми зробили “Мамазліт” для дітей, мам та взагалі для всієї родини. До цього заходу також долучились партнери, які надали призи для розіграшу. А наш розважальний центр Neopolis у цей день надав білети за унікальною ціною 400 гривень замість 1900 гривень. На це свято прийшло дуже багато людей, і ми таким чином  отримали потужний трафік і конверсію в продажі орендарів. 

Про канали комунікації, бюджети подій та конверсію

Соціальні мережі – це наш канал №1. Ми ефективно використовуємо рекламу в digital, YouТube. Також користуємося рекламою в метро. Наприклад, ми запустили рекламу, що в Neopolis можна замовити комплексне святкування дня народження і відразу отримали дуже класний трафік і конверсію. Також під деякі заходи можемо використовувати радіо. 

Зараз ми формуємо бюджети на івенти, знижуючи фінансову нагрузку залученням партнерів. Але ми активно використовуємо бюджети на рекламні кампанії, оскільки про захід треба гарно розповісти, щоб на нього прийшли. 

Щодо конверсії, то тут все залежить від формату і цілі заходу. Нарпиклад, “Мамазліт” – дуже конверсійна історія, коли відвідувачі отримали промокод від 20% знижки у більш ніж 60 магазинів ТРЦ. А от концерт “Без обмежень” – це не про конверсію, а про емоційний зв’язок. Усім відомо, що після концертів люди в магазин не ходять. Але гості запам’ятовують, що це класний ТРЦ і потім до нього повертаються вже за покупками або розвагами.

З 10 березня 2023 року ТРЦ Respublika Park спільно з Національним Банком України розпочинає благодійну ініціативу:

з кожної оплати за паркування в ТРЦ Respublika Park перераховуємо 5 грн на благодійний рахунок НБУ на допомогу Збройним Силам України.

Маркетинг команда Respublika Park продовжує активно працювати, на відвідувачів чекають цікаві заходи, маємо на меті створювати атмосферу, співпрацювати з орендарями, допомогати ЗСУ, наближати перемогу разом.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку