Зміни в топ-менеджменті мережі дитячих магазинів Антошка

Зміни в топ-менеджменті мережі дитячих магазинів Антошка

Сьогодні
  266
Іван Зайцев

Антошка, один з провідних українських ритейлерів товарів для дітей, оголосив про важливі стратегічні зміни у складі топ-менеджменту. Нові призначення, які набудуть чинності з 1 травня 2025 року, є частиною масштабної ініціативи компанії, спрямованої на прискорення зростання, покращення внутрішніх процесів та відповідь на потреби сучасних українських родин.

 

Іван Чивкін, який протягом семи років обіймав посаду директора з операцій і розвитку мережі, призначений виконавчим директором компанії. Його глибоке розуміння операційних процесів найкращим чином забезпечать ефективне втілення стратегії зростання і підвищення прибутковості компанії.

 

 

Ганна Бебешко призначена директором з операцій та розвитку. Вона пройшла професійний шлях від продавця до HR-менеджера, а останні сім років будувала систему навчання персоналу компанії. Її підхід до управління командою допоможе мережі стати ще ближчою до своїх клієнтів, забезпечуючи найвищий рівень сервісу в кожному магазині.

 

Дмитро Казимір, який має потужну експертизу керівника найбільшої товарної категорії в Антошка – «Іграшки», призначений комерційним директором. В планах Дмитра – покращення прибутковості кожної товарної групи та зміцнити позицій компанії для партнерів і конкурентів.

 

 

Григорій Савеліч обіймає посаду фінансового директора Антошка. Його професіоналізм та 20-річний досвід в управлінні різними командами, а також глибоке аналітичне мислення сприятимуть забезпеченню стабільності фінансового майбутнього компанії.

 

 

Вадим Орлов, СЕО Антошка, зазначив: «Я радий вітати колег на нових керівних посадах, а також хочу відзначити великий внесок кожного з них у розбудову своїх департаментів на попередніх посадах. Щасливий тому, що топ-команда посилена внутрішніми експертами, які розділяють місію Антошка і щиро вірять у подальший розвиток компанії. Їхній різноманітний досвід та лідерські якості стануть цінним активом для нашої компанії, оскільки ми прагнемо до подальшого зростання на ринку».

Оновлення управлінської команди — це не просто зміна посад. Це свідчення стратегічного бачення компанії та її готовності відповідати на виклики часу.

У світі, що стрімко змінюється, тільки сильні, згуртовані та міцні команди здатні забезпечити стабільне зростання бізнесу і клієнтський сервіс на найвищому рівні.

Антошка продовжує інвестувати в розвиток талантів, інновацій та сервісу, щоб залишатися надійним помічником для кожної української родини.

Довідка. Антошка — роздрібний напрямок бізнесу RedHead Family Corporation. Мережа була заснована у 1997 році й наразі об’єднує 39 магазинів у 17 містах України, а також онлайн-магазин antoshka.ua. Унікальний формат Антошка охоплює всі основні категорії товарів для дітей: іграшки, одяг і взуття, харчування і догляд за дитиною, меблі, а також найбільша мережа сімейних перукарень.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку