Юрій Ліщук, Nielsen Україна: Яким буде FMCG-рітейл майбутнього
Автоматичні покупки, «фоновий» шопінг, дрони, інтеграція вітрин і систем онлайн-продажів, а також нова місія рітейлера. 22 травня 2018 року Асоціація рітейлерів України спільно з партнером – компанією PRcom – провела workshop «Інтегровані комунікації. Кращі кейси з PR, digital і SMM», присвячений побудові сучасних ефективних комунікацій в рітейлі і девелопменті. Одним з експертів заходу виступив Юрій … Читати далі Юрій Ліщук, Nielsen Україна: Яким буде FMCG-рітейл майбутнього
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити