Юлія Максименко, Intersport: На десять класичних магазинів має припадати один аутлет

Юлія Максименко, Intersport: На десять класичних магазинів має припадати один аутлет

04.11.2019 08:15
  1418
Виктор Нагорский

Директор Intersport Україна про те, чому компанія активізувала розвиток формату аутлет, в яких містах планує відкрити нові дисконтні магазини та які товари формують найбільшу частку в обороті торгових об’єктів.

Цей матеріал доступний російською мовою

Мережа магазинів швейцарського бренду спорттоварів Intersport, яку в Україні розвиває компанія Епіцентр К, відкрила перший торговий об’єкт в країні лише в 2016 році. Однак за минулі три роки рітейлеру вдалося стати однією з найбільших українських мереж магазинів спорттоварів. У минулому році Intersport почав розвиток нового для себе формату магазинів, відкривши в столичному ТЦ Епіцентр на Берковецькій найбільший в країні спортивний аутлет площею 2800 кв. м. З тих пір мережа бренду поповнилася ще трьома торговими точками дисконтного формату. В інтерв’ю RAU директор Intersport Україна Юлія Максименко розповіла про те, чому компанія активізувала розвиток аутлетів, як відкриття магазинів цього формату впливають на бізнес і які товари покупці охочіше купують зі знижками.

– Близько року тому ви відкрили перший Intersport Outlet в Києві. Розкажіть про результати його роботи, наскільки він ефективний?

– Intersport Outlet – новий напрямок нашого бізнесу. Його розвиток був нашим стратегічним рішенням. Бренди в усьому світі паралельно з основними магазинами розвивають напрямок аутлет. Подібний досвід є, наприклад, у таких компаній, як Nike і Reebok.

За минулий рік ми відкрили ще два магазини Intersport Outlet в Одесі та Львові. А 12 жовтня розпочав роботу четвертий торговий об’єкт такого формату площею близько 2000 кв. м, який розташувався в харківському ТЦ Епіцентр на проспекті Гагаріна, 352.

Intersport Outlet працює досить ефективно і дозволяє нам забезпечувати товарообіг в основних торгових точках Intersport.

Якщо якісь моделі з минулих колекцій не продалися, вони автоматично продаються зі значними знижками в Intersport Outlet і звільняють місце для нових колекцій. Таким чином, в наших магазинах не буває «мертвого товару». Крім того, так як залишки минулих колекцій продаються в Intersport Outlet, оборотність поліпшується, що позитивно впливає на наші фінансові показники.

– Розкажіть докладніше про формат аутлет, яка в середньому площа магазинів, їх асортимент? Чи планує компанія і надалі розвивати цей формат?

– Після Харкова ми плануємо відкрити Intersport Outlet в Рівному, Тернополі та Вінниці. Сподіваємося встигнути до кінця 2019 року. Що стосується формату, то наші аутлети займають площу від 1500 до 3000 кв. м. Найбільший Intersport Outlet в Одесі, площею 3000 кв. м, пропонує вибір з більш ніж 65 000 товарних позицій. При цьому ми завжди вивчаємо інтереси покупців в залежності від регіону, враховуємо сезонність.

Також слід зазначити, що всі магазини Intersport Outlet мають єдину концепцію, яку ми самі розробили. Вона складається з трьох основних пунктів.

Перший – зручна навігація. Це відточений мерчендайзинг, який ви можете зустріти тільки в наших аутлетах. Ми розміщуємо товар за розмірною і колірною сіткою. Це дає можливість нашим покупцям прийти в так званий «острівець» – відділ в магазині, де зібрано весь одяг одного розміру, – і вибрати для себе повний комплект, не витрачаючи час на обхід всього магазину.

Другий – ціна. Ми пропонуємо своїм покупцям товар зі знижкою до 70%.

І третій – простота і емоція. Мова про досить просте оформлення магазину, в якому люди відчувають себе вільно і комфортно. Ми дуже хочемо, щоб покупець не відчував рамок.

Ще одна наша характерна риса формату в тому, що вхід в Intersport Outlet розташований в одній частині торгового об’єкта, а вихід в іншій. Таким чином у нас немає мертвих зон в магазині.

– Чи розвиває бренд Intersport формат аутлет в інших країнах? Як західні колеги з Intersport поставилися до вашого досвіду?

– Безумовно, Intersport Outlet працює по всьому світу, але там цей формат не так розвинений. Ми вивчали досвід наших колег, досвід конкурентів і вирішили відкрити таку концепцію стокового магазину, якої немає ніде. Тому колеги дуже позитивно поставилися до формату наших магазинів і навіть запозичили у нас деякі елементи.

– Як формуєте асортимент магазинів Intersport Outlet і які товари користуються найбільшим попитом у покупців?

– Давайте по пунктах. Асортимент формується, виходячи з таких показників:

  • Як найвідоміші світові бренди спортивної індустрії (Adidas, Nike, New Balance, Asics, Puma і т.і.), так і наші власні торгові марки (McKinley, Pro Touch, Energetics та ін.);
  • Сезонність. Асортимент постійно змінюється і доповнюється товаром в залежності від пори року;
  • Розмірна сітка. Одяг та взуття замовляється у всіх доступних розмірах (наприклад, в наших аутлетах можна придбати чоловіче взуття до 50 розміру);
  • Низькі роздрібні ціни для покупця;
  • Асортимент спортивного інвентарю відповідає асортименту класичних магазинів Intersport.

Як показує практика, найбільшим попитом серед покупців користується взуття, зокрема кросівки, які генерують 44% річного обороту Intersport Outlet.

Тому в Intersport Outlet співвідношення взуття-одяг 60% до 40%. Що стосується наших класичних магазинів Intersport, там воно рівне – 50/50.

– Вважаєте, що у формату аутлет хороші перспективи в Україні?

– Формат аутлет дуже розвинений в Європі, але в Україні він тільки набирає обертів. І якщо я не помиляюся, ми перші, хто намагається зробити це правильним бізнес-процесом. Якщо орієнтуватися на еталонний бізнес-кейс, то на 10 класичних магазинів має припадати один аутлет.

– В цілому, які плани у компанії в перспективі найближчих 2-3 років?

– Ми стрімко розвиваємося: в наших планах відкривати магазини Intersport в інших регіонах поза торгових центрів Епіцентр. Зараз ведемо переговори з декількома великими ТРЦ. А слідом за зростанням мережі магазинів Intersport, буде збільшуватися і кількість Intersport Outlet.

Читайте також – 

В ТРЦ Мегамолл відкривається магазин Intersport


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  1724
Усі новини ринку