Юлія Максименко, Intersport: На десять класичних магазинів має припадати один аутлет

Юлія Максименко, Intersport: На десять класичних магазинів має припадати один аутлет

04.11.2019 08:15
  849
Виктор Нагорский

Директор Intersport Україна про те, чому компанія активізувала розвиток формату аутлет, в яких містах планує відкрити нові дисконтні магазини та які товари формують найбільшу частку в обороті торгових об’єктів.

Цей матеріал доступний російською мовою

Мережа магазинів швейцарського бренду спорттоварів Intersport, яку в Україні розвиває компанія Епіцентр К, відкрила перший торговий об’єкт в країні лише в 2016 році. Однак за минулі три роки рітейлеру вдалося стати однією з найбільших українських мереж магазинів спорттоварів. У минулому році Intersport почав розвиток нового для себе формату магазинів, відкривши в столичному ТЦ Епіцентр на Берковецькій найбільший в країні спортивний аутлет площею 2800 кв. м. З тих пір мережа бренду поповнилася ще трьома торговими точками дисконтного формату. В інтерв’ю RAU директор Intersport Україна Юлія Максименко розповіла про те, чому компанія активізувала розвиток аутлетів, як відкриття магазинів цього формату впливають на бізнес і які товари покупці охочіше купують зі знижками.

– Близько року тому ви відкрили перший Intersport Outlet в Києві. Розкажіть про результати його роботи, наскільки він ефективний?

– Intersport Outlet – новий напрямок нашого бізнесу. Його розвиток був нашим стратегічним рішенням. Бренди в усьому світі паралельно з основними магазинами розвивають напрямок аутлет. Подібний досвід є, наприклад, у таких компаній, як Nike і Reebok.

За минулий рік ми відкрили ще два магазини Intersport Outlet в Одесі та Львові. А 12 жовтня розпочав роботу четвертий торговий об’єкт такого формату площею близько 2000 кв. м, який розташувався в харківському ТЦ Епіцентр на проспекті Гагаріна, 352.

Intersport Outlet працює досить ефективно і дозволяє нам забезпечувати товарообіг в основних торгових точках Intersport.

Якщо якісь моделі з минулих колекцій не продалися, вони автоматично продаються зі значними знижками в Intersport Outlet і звільняють місце для нових колекцій. Таким чином, в наших магазинах не буває «мертвого товару». Крім того, так як залишки минулих колекцій продаються в Intersport Outlet, оборотність поліпшується, що позитивно впливає на наші фінансові показники.

– Розкажіть докладніше про формат аутлет, яка в середньому площа магазинів, їх асортимент? Чи планує компанія і надалі розвивати цей формат?

– Після Харкова ми плануємо відкрити Intersport Outlet в Рівному, Тернополі та Вінниці. Сподіваємося встигнути до кінця 2019 року. Що стосується формату, то наші аутлети займають площу від 1500 до 3000 кв. м. Найбільший Intersport Outlet в Одесі, площею 3000 кв. м, пропонує вибір з більш ніж 65 000 товарних позицій. При цьому ми завжди вивчаємо інтереси покупців в залежності від регіону, враховуємо сезонність.

Також слід зазначити, що всі магазини Intersport Outlet мають єдину концепцію, яку ми самі розробили. Вона складається з трьох основних пунктів.

Перший – зручна навігація. Це відточений мерчендайзинг, який ви можете зустріти тільки в наших аутлетах. Ми розміщуємо товар за розмірною і колірною сіткою. Це дає можливість нашим покупцям прийти в так званий «острівець» – відділ в магазині, де зібрано весь одяг одного розміру, – і вибрати для себе повний комплект, не витрачаючи час на обхід всього магазину.

Другий – ціна. Ми пропонуємо своїм покупцям товар зі знижкою до 70%.

І третій – простота і емоція. Мова про досить просте оформлення магазину, в якому люди відчувають себе вільно і комфортно. Ми дуже хочемо, щоб покупець не відчував рамок.

Ще одна наша характерна риса формату в тому, що вхід в Intersport Outlet розташований в одній частині торгового об’єкта, а вихід в іншій. Таким чином у нас немає мертвих зон в магазині.

– Чи розвиває бренд Intersport формат аутлет в інших країнах? Як західні колеги з Intersport поставилися до вашого досвіду?

– Безумовно, Intersport Outlet працює по всьому світу, але там цей формат не так розвинений. Ми вивчали досвід наших колег, досвід конкурентів і вирішили відкрити таку концепцію стокового магазину, якої немає ніде. Тому колеги дуже позитивно поставилися до формату наших магазинів і навіть запозичили у нас деякі елементи.

– Як формуєте асортимент магазинів Intersport Outlet і які товари користуються найбільшим попитом у покупців?

– Давайте по пунктах. Асортимент формується, виходячи з таких показників:

  • Як найвідоміші світові бренди спортивної індустрії (Adidas, Nike, New Balance, Asics, Puma і т.і.), так і наші власні торгові марки (McKinley, Pro Touch, Energetics та ін.);
  • Сезонність. Асортимент постійно змінюється і доповнюється товаром в залежності від пори року;
  • Розмірна сітка. Одяг та взуття замовляється у всіх доступних розмірах (наприклад, в наших аутлетах можна придбати чоловіче взуття до 50 розміру);
  • Низькі роздрібні ціни для покупця;
  • Асортимент спортивного інвентарю відповідає асортименту класичних магазинів Intersport.

Як показує практика, найбільшим попитом серед покупців користується взуття, зокрема кросівки, які генерують 44% річного обороту Intersport Outlet.

Тому в Intersport Outlet співвідношення взуття-одяг 60% до 40%. Що стосується наших класичних магазинів Intersport, там воно рівне – 50/50.

– Вважаєте, що у формату аутлет хороші перспективи в Україні?

– Формат аутлет дуже розвинений в Європі, але в Україні він тільки набирає обертів. І якщо я не помиляюся, ми перші, хто намагається зробити це правильним бізнес-процесом. Якщо орієнтуватися на еталонний бізнес-кейс, то на 10 класичних магазинів має припадати один аутлет.

– В цілому, які плани у компанії в перспективі найближчих 2-3 років?

– Ми стрімко розвиваємося: в наших планах відкривати магазини Intersport в інших регіонах поза торгових центрів Епіцентр. Зараз ведемо переговори з декількома великими ТРЦ. А слідом за зростанням мережі магазинів Intersport, буде збільшуватися і кількість Intersport Outlet.

Читайте також – 

В ТРЦ Мегамолл відкривається магазин Intersport


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Наталія Москалець, ДРЦ Ухтишка: Як зберегти бізнес у прифронтовій зоні та створити умови для його подальшого зростання та розвитку

Ухтишка – це дитячо-розважальні центри у форматі «біля дому». Наразі працює два ДРЦ у Павлограді в ТРЦ та ще чотири...
time icon  
  128
Усі новини ринку