Юлія Пішаченко, WOG: Особливості роботи сучасного розподільного центру WOG

Юлія Пішаченко, WOG: Особливості роботи сучасного розподільного центру WOG

24.02.2021 04:13
  1750
rau

Директор з логістики супутніх товарів WOG Юлія Пішаченко про те, яку частку займають непаливні продажі WOG та як влаштована робота РЦ компанії.

Цей текст доступний також російською мовою

WOG впевнено розвивається на ринку непаливного рітейлу. Свою продукцію компанія представляє не тільки в закладах на АЗК мережі WOG, а й в поїздах Інтерсіті та головних аеропортах країни. Про те, скільки у WOG постачальників, як працює розподільний центр (РЦ) і скільки компанія інвестувала в сучасне обладнання, RAU розповіла Юлія Пішаченко, директор з логістики супутніх товарів WOG

– Скільки в мережі WOG працює точок непаливного напрямку?

На сьогодні в мережі WOG працює 383 торгових точок (ТТ) непаливного напрямку, з яких 362 точки розташовані на заправках компанії та 21 – поза межами АЗК (14 кафе – в поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+, 7 кафе – в аеропортах («Київ» Жуляни – 2, «Бориспіль» – 1, аеропортах «Львова» – 1 та «Одеси» – 3).

– Для зберігання продукції та забезпечення такої кількості закладів необхідно мати величезні склади…

Так, дійсно. У нас працює великий розподільний центр – склад класу А+ площею 8500 кв. м, в якому реалізовані найбільш інноваційні рішення в області складських операцій і зберігання товарів. Для оптимального використання складських площ використовуються висотні стелажі, вузькопрохідні штабеллери і мезонінні конструкції.

З метою оптимізації ручної праці, впроваджена новітня WMS система з інтегрованим механізмом управління транспортом TMS, автоматизований ваговий контроль зібраних товарів та інше. Склад оснащений високотехнологічним обладнанням світового лідера внутрішньовиробничої логістики, концерну Jungheinrich AG (штаб-квартира в м.Гамбург, Німеччина).

Нові технологічні рішення, забезпечують своєчасну доставку продукції на ТТ – згідно з узгодженим графіком. Це дозволяє на 100% забезпечити товарним запасом торгові точки та дає можливість компанії отримувати додатковий прибуток.

Зазначу, що в сучасне обладнання для РЦ компанія інвестувала понад 16 млн грн, шість з яких пішло на розробку програмного забезпечення.

– Розкажіть більш детально про те, як влаштована робота РЦ.

Склад РЦ працює в трьох напрямках:

  • прийом продукції на РЦ від постачальників;
  • зберігання товару на складі;
  • відбір і доставка замовлень на торгові точки.

Прийом продукції від постачальників, а також відбір замовлень для торгових точок здійснюються виключно за допомогою терміналу збору даних (ТЗД). При цьому, 45% від усього асортименту складу становить штучний відбір, який є додатковим навантаженням при роботі із замовленнями.

Вся робота з постачальниками і торговими точками – від замовлення до доставки продукції – повністю проводиться в форматі електронного документообігу. Всі замовлення формуються автоматично – через систему автозамовлення, яка розроблена спеціально під напрямок роботи складу РЦ. Все це дозволяє максимально підвищити ефективність і продуктивність роботи РЦ.

Зазначу, що не на всіх РЦ компаній, які працюють в Україні, реалізований і діє на 100% такий функціонал. Також на складі РЦ WOG функціонує електронний облік зворотної тари (прийом, повернення) – як з Постачальниками, так і з ТТ WOG, – який проводиться через електронний документообіг.

– Яким чином продукція від постачальників надходить на РЦ WOG?

Продукція на розподільний центр доставляється постачальниками WOG на підставі сформованого автозамовлення. Далі, відповідно до автозамовлення від АЗК на РЦ, продукція відбирається і доставляється на ТТ.

– Як часто та за яким принципом відбувається здача вантажу на торгові точки WOG?

Частота доставки зі складу РЦ на торгові точки становить один-три рази на тиждень в залежності від сезонності та складських площ об’єктів доставки. Крім цього, на щоденній основі з ТТ на склад РЦ WOG в середньому формується 94 автозамовлення з кількістю ліній від 100 до 600 – залежно від сезону.

Здача вантажу на торгові точки WOG проводиться безакцептно, за кількістю палет в ТТН. У разі недостачі, надлишку або пошкодження товару на торговій точці автоматично формується акт невідповідності, який по системі інтеграції передається на склад РЦ для розгляду і прийняття рішення з використанням відеоматеріалів комплектації замовлення. У зоні штучного відбору на кожну роклу встановлена ​​камера, яка фіксує факт відібраного товару по замовленню від ТТ. Впровадження даної процедури зменшує відсоток формування актів невідповідності до 99,9%.

– Зі скількома постачальниками непаливного напрямку працює WOG?

WOG співпрацює з 291 постачальником, своєчасно доставляючи продукцію в 383 торгові точки. РЦ щодня приймає продукцію на склад від 50 постачальників. Якість продукції та дотримання норм чинного законодавства контролюється представником відділу якості WOG, який супроводжує прийом всієї продукції від постачальників.

Ми фокусуємо роботу на швидкості та виконанні регламентованих вимог (ХАСП) до правил зберігання і транспортування продуктів харчування.

Завдяки автоматизації РЦ і своєчасній доставці продукції на ТТ, закривається питання out-of-stock продукції на АЗК, що безпосередньо впливає на прибуток компанії WOG.

Читайте також

Владлена Русіна, WOG: На частку непаливних продажів зараз доводиться до 20% прибутку


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку