Володимир Гончаров, Епіцентр: Плануємо відкривати власні торгово-розважальні центри
Заступник генерального директора, директор з роздрібної торгівлі ТОВ “Епіцентр К” в інтерв’ю агентству Інтерфакс-Україна розповів, що перший подібний проект з’явиться у Львові, на ділянці поруч з ТРЦ King Cross Leopolis. А також поділився іншими планами/
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомляє агентство Інтерфакс-Україна, подробиці концепцій майбутніх ТРЦ поки не розкриваються. За словами Володимира Гончарова, поки йде розробка кінцевої планограми нового львівського ТРЦ, а тому некоректно називати його площу й інші подробиці, але цей об’єкт буде “надзвичайно потужний”.
Відомо лише, що до роботи залучені архітектори, які мають досвід створення таких проектів. Активні роботи по розробці проектів формату ТРЦ йдуть в Дніпрі та Запоріжжі. Також працюють над концепціями ТРЦ в Одесі та Харкові.
За словами Гончарова, це повинен бути ТРЦ, не схожий на інші вже наявні в Україні. Звичайно, там повинні бути бренди, які завоювали найбільшу прихильність на українському ринку, і популярні в світі. Також необхідно залучити бренди, які ще не представлені на нашому ринку. “Крім того, ми створимо особливі магніти, які ще ніде не представлені, і зроблять наші проекти дійсно унікальними”, – сказав Володимир Гончаров.
Паралельно Епіцентр в 2021 році відкрив і провів реновацію вже дев’яти торгових центрів: в Кропивницькому, Хмельницькому, Шепетівці, Миколаєві, Полтаві, Нікополі, Первомайську та двох – у Запоріжжі. Будується новий ТЦ в Ізмаїлі, у вересні планується відкриття реконструйованого і добудованого ТЦ в Дніпрі.
Також був підписаний договір на розміщення в ТРЦ Blockbuster Mall магазину площею 26 500 кв. м, його планують відкрити цієї осені. Ще в столиці з’явиться ТЦ на Березняках.
Серед майбутніх відкриттів – перезапуск в новому форматі Епіцентр у Львові, який розташується на ділянці поруч з ТРЦ King Cross Leopolis. “У цьому ТРЦ ми вже орендуємо приміщення під Епіцентр площею 12 000 кв. м. А поруч побудуємо першу чергу нового ТЦ Епіцентр площею 50 000 кв. м. Поки немає рішення, ми залишимо діючий Епіцентр в ТРЦ King Cross Leopolis або повністю сконцентруємося лише на розвитку власної ділянки”, – повідомив Гончаров.
Епіцентр К також працює над відкриттям п’яти ТЦ оптимального формату (6100 кв. м) на сході України – в Сєвєродонецьку, Слов’янську, Рубіжному, Бахмуті та Покровському. Крім цього, в роботі знаходяться ТЦ оптимального формату в Олександрії, Бердичеві, Кривому Розі (другий в цьому місті). Для Бердянська розробляється проект площею близько 20 000 кв. м.
У Дніпрі планується відкрити третій Епіцентр. Для його розміщення вже придбали ділянку з виходом на набережну, на відстані 2 км від центру міста. Заступник генерального директора Епіцентр К нагадав, що інвестиційний план передбачає створення 50 нових ТЦ за 2021-22 роки. Якщо раніше планувалося витратити на ці цілі $706,5 млн, вже зараз можна сказати, що ця сума точно буде більшою. Причина – підвищення вартості будівельних матеріалів і робіт, а також постійне поліпшення концепцій торгових центрів. Зокрема, кардинально зміняться фасади об’єктів. Перший подібний проект можна буде побачити в Полтаві, де у вересні запрацює інтерактивний, з великими екранами, інноваційний фасад.
Окремо вивчається можливість відкриття в ТРЦ Respublika Park концептів, які розвиваються за межами Епіцентр: Intersport, E.Pic, ЦЕ ТЕ, MonCheri, Lapki, Галерея Деко, Центр Меблів, Будинок Води, Садовий Центр, All4Rest, Sleep-студія, Militari, Студія інтер’єру, Студія Світла, “Аптека 100+”, Food Market.
Гончаров також повідомив, що також вивчаються в якості потенційних локацій для розміщення магазинів Епіцентр в ТРК МОСТ-сіті в Дніпрі, ТРЦ Fabrika у Херсоні, ТРК Сонячна галерея в Кривому Розі.
“Ми розглядаємо не тільки нові ТРЦ. Наприклад, ми відкрили Галерею Деко в ТЦ Аркадія (Київ), який має дещо застарілу концепцію, проте наш магазин демонструє там хороші результати. Приймаючи рішення, ми оцінюємо, перш за все, можливості залучення нових покупців”, – сказав Гончаров.
Епіцентр К співпрацює майже з 9000 постачальників, 56% з них – українські, при цьому частка вітчизняних товарних позицій стає дедалі більше. Загальна кількість артикулів в торгових центрах становить майже 780 000.
З огляду на розгалужену мережу, компанія зацікавлена в розвитку виробників. Постачальнику також простіше мати великий обсяг поставок, які можна привезти в одну точку – логістичний центр в Калинівці (Київська обл.), А далі рітейлер сам здійснює поставку товару шляхом в ТЦ.
Співпрацює мережа і з невеликими виробниками, які можуть забезпечити тільки свій регіон. Директора торгових центрів можуть залучати до 10% місцевих постачальників. Це сприяє розвитку малого та середнього бізнесу на місцях.
Джерело: Інтерфакс-Україна
Читайте також –