Вікторія Зеленська, Епіцентр: Готуємо нові відкриття Epiland у Києві та Львові

Вікторія Зеленська, Епіцентр: Готуємо нові відкриття Epiland у Києві та Львові

Сьогодні
  555
Іван Зайцев

Директорка з концептуального розвитку компанії Епіцентр К розповіла про відкриття нового сімейного парку розваг в Обухові, результати роботи мережі за перший рік роботи та подальші плани з розвитку проєкту Epiland.

Мережа Епіцентр переживає чергову трансформацію. Слідом за концептуальними магазинами формату shop in shop, компанія почала розвиток повноцінних торгово-розважальних центрів. В минулому році ритейлер відкрив свій перший ТРЦ в Чабанах. А ще раніше – запустив власну мережу сімейних парків розваг Epiland. В ексклюзивному інтерв’ю RAU директорка з концептуального розвитку Епіцентр К Вікторія Зеленська розповіла про те, чому компанія вирішила піти у нову для себе сферу розваг, які показники бізнесу покращило відкриття парків Epiland та де з’являться наступні об’єкти мережі в Україні.

– Мережа Епіцентр неодноразово експериментувала з форматами та асортиментом. Проте запуск розважального проєкту – це абсолютно новий і непритаманний для компанії бізнес. Як ви на це зважились?

– Цей проєкт став частиною нашої стратегії з розвитку сучасних торговельно-розважальних центрів нового покоління. Ми прагнемо створювати повноцінні сімейні простори, де можна купити не лише все необхідне для дому, але й цікаво провести час з родиною. При цьому Epiland здатен виконувати роль “якоря”, що приваблює відвідувачів до торгових центрів та позитивно впливає на продажі в інших відділах.

Наприклад, з появою парку в Епіцентр на Полярній сусідні відділи показали приріст у продажах від 15% до 42%. Схожим чином на відвідуваність та товарообіг торгових центрів впливає і мережа продуктових магазинів Food Market. Ми бачимо високу ефективність цих проєктів, тож продовжимо розвивати модель, у якій покупки, розваги, відпочинок і харчування інтегровані в єдиний простір та формують повноцінний споживчий досвід для всієї родини.

– В країнах Заходу теж спостерігається активний розвиток розважальних форматів. Але там це здебільшого обумовлено конкуренцією з e-commerce. Чи зважали ви на цей тренд?

– Дійсно, у Європі та США розваги стали головним інструментом повернення людей у торгові центри, адже шопінг поступово переходить в онлайн. В Україні це ще не так помітно, адже частка e-commerce не настільки суттєва. І хоча вона постійно зростає, це не було важливим фактором для запуску проєкту Epiland. Набагато важливішим для нас було створити можливості для сімейного дозвілля в торгових центрах. Після старту першого Epiland ми остаточно зрозуміли, наскільки важливою для українців стала можливість подарувати дітям радість і безпечний відпочинок. Ми приймаємо десятки тисяч відвідувачів на місяць і показники продовжують зростати. Тож Epiland – це не лише бізнес, а й простір емоційної підтримки, де українські сім’ї можуть відчути нормальність життя.

– Столичний ринок сімейних розваг є одним з найскладніших в країні. Окрім відомих мереж ДРЦ є ціла низка великих проєктів в ТРЦ Lavina Mall, Blockbuster Mall та Respublika Park. За рахунок чого вам вдається бути успішними на такому висококонкурентному полі?

– В першу чергу – за рахунок професійної та відданої команди. Проєкт з розвитку мережі Epiland очолила Катерина Черняк – топ-менеджерка з 18-ти річним досвідом у сфері дозвілля та розваг, яка чудово розуміє галузь та потреби сучасних споживачів.

По-друге, команді напрямку ексклюзивних концептів та розвитку, яка відповідає за розробку всіх нових форматів компанії, вдалося перевершити всі очікування та створити дійсно унікальний концепт для мережі Epiland. Загальна тематика наших парків – «Подорож у просторі та часі», де кожен новий об’єкт розробляється як телепорт в окремий світ. Парк на Полярній реалізований у концепції “Планети Пандора”, в Чабанах – у стилі “Чарівний ліс”, а в Обухові ми переносимо відвідувачів у світ коміксів.

Ну і по-третє, ми успішні за рахунок якості проєкту та його наповненню дійсно популярними та навіть ексклюзивним для українського ринку продуктами. Наприклад, в Epiland на Полярній ми першими в Україні реалізували імерсивний дайнінг з тематичними 3D-проєкціями – унікальним форматом банкетного простору, у якому атмосфера, музика, світло та проєкції створюють особливий настрій і ефект присутності в іншому світі.

– Розкажіть більше про наповненість ваших парків. На яку цільову аудиторію вони розраховані?

– Наповненість парків може суттєво відрізнятися в залежності від формату парку Epiland. Наприклад, в найбільшому наразі парку площею 5000 кв. м, що працює в ТРЦ Епіцентр у Чабанах, представлені розваги майже для всіх вікових категорій. Для наймолодших відвідувачів там працює дитячий майданчик з лабіринтами, батутами, ніндзя-парком, каруселями та лазалками. А діти старшого віку чи навіть дорослі можуть розважатися в найбільшому в Україні VR-парку, зоні пейнтболу та гідроболу, або ж разом пройти атракціон Magic Forest – пригодницький квест з випробуваннями на спритність, логіку та силу.

Наш новий проєкт в Обухові має набагато меншу площу (близько 1500 кв. м), тож і його наповненість розвагами менша. Водночас, навіть тут ми прагнули зробити розваги для широкої вікової аудиторії, включаючи як дітей, так і дорослих. Зокрема, в новому Epiland представлена зона віртуальної реальності з американськими гірками, мотогонками, стрітрейсингом. Також є зона святкових програм та івентів із неоновою кімнатою для вечірок і сценою для проведення заходів.

До речі, кімнати для святкувань днів народжень в мережі Epiland користуються шаленою популярністю. Часто бронювати їх потрібно за місяць вперед, а то і більше.

Розуміючи перспективи цього напрямку, ми створили власний костюмерний фонд з понад 350 костюмів, а також розробляємо ексклюзивні сценарії, унікальні шоу та анімаційні програми.

– Як пояснюється настільки величезний попит на дитячі розваги і святкування днів народжень? Адже велика кількість дітей виїхала з України після початку повномасштабного вторгнення.

– Ми пояснюємо це тим, що батьки прагнуть радувати дітей і частіше відволікати їх від війни та стресу. Зараз багато українців відмовилися від якихось стратегічних планів і великих покупок, але прагнуть жити тут і зараз, тож не відмовляють собі в розвагах. Тим паче не можуть відмовити в цьому своїм дітям. Сподіваємося, що після завершення військових дій велика кількість українських сімей повернеться в Україну і ми побачимо черговий сплеск попиту на дитячі розваги. Ми ж зі свого боку готові до подальшого розвитку цієї галузі в Україні та запуску нових амбітних проєктів.

– Які плани з подальшого розвитку мережі Epiland в Україні? Коли очікувати на нові відкриття?

– В найближчих планах – відкриття нових великих парків розваг Epiland у Львові та Києві. Особливої уваги заслуговує проєкт у Львові, який плануємо реалізувати на третьому поверсі ТРЦ Епіцентр в Сокільниках. Після запуску він стане одним з найбільших критих парків розваг не лише в Україні, але й в усій Східній Європі. Його площа сягатиме 30 000 кв. м і в рамках цього проєкту ми плануємо додати багато нових атракціонів, досі не представлених в Україні. В тому числі й екстремальних, розрахованих на старшу вікову категорію. Всередині ми називаємо цей проєкт “українським діснейлендом” і прогнозуємо, що він буде популярним не лише серед мешканців Львова, але й інших західних регіонів країни. За попередніми оцінками, Epiland в Сокільниках зможе приймати близько 1,5-2 млн відвідувачів на рік.

– Враховуючи успішність формату Epiland, чи не розглядаєте можливість відкриття парків в інших ТРЦ поза межами мережі Епіцентр?

– Ні, на даному етапі Epiland буде розвиватися виключно в межах мережі Епіцентр. Вважаю, що нам вдалося створити дуже якісний розважальний проєкт, який міг би суттєво посилити інші ТРЦ. Проте замість того, щоб посилювати своїх конкурентів, вважаємо за краще працювати в синергії з основним бізнесом компанії.

З іншого боку, плануємо залучати нових партнерів до співпраці в межах проєкту Epiland. Вже зараз успішно співпрацюємо з мережею сімейних ресторанів Pesto Cafe, а також мережею лазертагів та пейнтбол-клубів Warriors. Розглядаємо й інші партнерства, які зможуть зробити Epiland ще цікавішим для українського споживача.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку