Відкриття ТЦ Покров: як перетворити будівлю занедбаного ЦУМ у сучасний простір для шопінгу (+фото)

Відкриття ТЦ Покров: як перетворити будівлю занедбаного ЦУМ у сучасний простір для шопінгу (+фото)

16.02.2024 08:45
  1789
Валерія Байда

Керуючий партнер компанії Retail.Pro Артем Ретін розповів про історію будівництва ТЦ Покров, вибір якірного орендаря та інклюзивність.

На початку лютого 2024 року відкрився ТЦ Покров в місті Покров Дніпропетровської області. Він розташований у самому центрі міста: на перетині потоків покупців зі старої та нової частин населеного пункту. Площа його 4650 кв. м, також облаштований паркінг на 80 машин. В ТЦ вже відкрилися такі оператори, як Золотий Вік, Аптека Оптових Цін, Prostor, великий мультимаркет Аврора (480 кв. м) та якірний орендар – супермаркет Varus, площею 1400 кв. м. RAU розпитала Артема Ретіна про складнощі перетворення радянського об’єкта в комфортний торговельний центр та чому не поспішають із заповненням вільних приміщень.

– Яка історія будівництва ТЦ Покров?

– Комплекс являє собою будівлю колишнього радянського ЦУМ, який  понад 40 років працював у форматі класичного універмагу. Щоб комплекс мав сучасний вигляд та був комфортним покупцеві та орендарям, нам довелося багато чого змінити, при цьому ми змогли зберегти впізнаваним фасад будівлі, яка є невіддільною частиною історії міста.

Для нашої компанії історія цього проєкту почалася з купівлі будівлі наприкінці 2021 року. Цікаво, що саме 23 лютого 2022 року ми з партнерами та технічним департаментом Varus обговорювали на об’єкті технічні особливості реконструкції та терміни її завершення. І ніхто в той момент не вірив, що наступного дня почнеться повномасштабне вторгнення.

З того дня пройшло майже два роки, завдяки титанічним зусиллям ЗСУ більшість бізнесу змогла адаптуватися до сучасних реалій та продовжити розвиток. Тож сім місяців тому ми, разом з якірними орендарями, вирішили продовжити реконструкцію, а вже 1 лютого 2024 року оновлений комплекс відчинив свої двері для перших відвідувачів.

– Яка зараз наповненість операторами?

– Комплекс реконструюється у двох чергах. Спочатку перший та другий поверх, а згодом – третій. Якщо говорити за заповнення першої черги, то вакантність складає 11%. Скоріш за все повноцінний оператор фуд-корта може зʼявитися на третьому поверсі, також в нас є пропозиція від локального кінотеатру.

– Чи будуть в ТЦ Покров представлені міжнародні бренди?

– Поки у комплексі представлені лише українські ритейлери. Ми вели переговори з одним з міжнародних операторів у сфері продажу одягу, але не домовилися по орендній ставці, можливо повернемося до цього питання під час запуску третьої черги.

– Чому саме Varus став якірним орендарем?

– По-перше, Varus є нашим давнім надійним партнером, з яким є повне розуміння у багатьох процесах. Найближчим часом ми переходимо до будівництва ще одного невеликого комплексу та пропрацьовуємо ще кілька спільних проєктів.

По-друге, саме ця мережа є оптимальним за розміром та асортиментом продуктовим якорем для такого формату комплексу. Наразі у місті працює лише два супермаркети мережі АТБ та Varus може запропонувати покупцям значно ширший асортимент.

– Чи є якісь принципові відмінності магазину Varus в ТЦ Покров від інших в мережі?

– Це новий формат Varus, розроблений голландською компанією JDV, більшість нових магазинів мережі відкривається саме в ньому.

– Хто буде представлений з острівців і кому в першу чергу будете надавати перевагу?

– Це відкрите питання. У нас немає якихось обмежень по категоріях, більш важливий підхід оператора до відкриття у комплексі. Будемо намагатися встановлювати острівці в максимально стандартизованому дизайні, бо це завжди виглядає більш естетично. Поки є домовленість лише з локальною мережею з продажу мобільних аксесуарів ForPhone.

– Як вдалося переробити радянський об’єкт та урахувати інклюзивність?

– Дійсно, адаптувати великі торгові обʼєкти, побудовані у радянські часи, під сучасні реалії – дуже важко, але ми зробили усе можливе. Комплекс обладнано пасажирським ліфтом, а всі входи та пандуси відповідають українським ДБН у цій сфері.

– Розкажіть про результати роботи за перші дні відкриття. Як місцеві віднеслися до оновленого ТЦ?

– Відкриття великих торгових обʼєктів у невеликих містах завжди викликає підвішений інтерес у мешканців та гостей міста. Основне – зберегти цей інтерес надалі, а для цього потрібно підібрати «правильний» пул орендарів, бажано не представлених у місті раніше. Треба зробити так, щоб покупець зміг знайти в одному комплексі максимальну кількість товарів для повсякденного життя. Саме тому ми не поспішаємо із заповненням вільних приміщень. Чекаємо на потрібних та цікавих місту орендарів.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  46
Усі новини ринку