У Фокстрот зміна СЕО: компанію очолив Юрій Поліщук

У Фокстрот зміна СЕО: компанію очолив Юрій Поліщук

Сьогодні
  583
Оксана Дудка

Керівником мережі став топ-менеджер із багаторічним бекграундом у ритейлі та значним досвідом роботи всередині компанії. З 6  жовтня мережу електроніки і побутової техніки Фокстрот очолив Юрій Поліщук. Він змінив на посаді Олексія Зозулю, який керував компанією протягом шести років.

Співзасновники бізнесу подякували екс-СЕО за плідний й результативний період роботи з брендом. «Заслуга команди на чолі з Олексієм Зозулею – успішна цифрова трансформація бренду та розвиток мультиканального продажу товарів, збереження дієвості бренда в часи COVID, а особливо – в часи Великої війни за незалежність України, – зазначив Геннадій Виходцев, співзасновник бренда Фокстрот. – У складні часи бізнесі зберіг стійкість, довіру покупців, перспективи росту і утримання лідерства».

Зміни в компанії пов’язані з новим етапом розвитку ритейлера – з підвищеним акцентом на цифровізацію, подальшим зміцненням омніканальної екосистеми для клієнтів та посиленням конкурентних позицій бренду як лідера ринку електроніки та побутової техніки в Україні.

Юрій Поліщук добре знайомий із бізнесом Фокстрот. У 2019-20 роках він обіймав посаду комерційного директора компанії, а до цього 14 років працював у мережі, з яких шість років – на посаді фінансового директора.

Кар’єра Юрія Поліщука охоплює понад 10 років досвіду на керівних посадах у роздрібній торгівлі (зокрема, фінансовий директор, директор з комерційних продажів, виконувач обов’язків генерального директора) та 15 років у сфері фінансового менеджменту. Серед його ключових досягнень – успішні кейси підвищення рентабельності інвестицій (ROI) на капітал, оновлення бізнес-моделей компаній та повернення їх до сталого зростання.

Він має значний досвід роботи з роздрібними компаніями у сферах фармацевтики, побутової техніки та електроніки. Його експертиза охоплює фінанси, маркетинг, логістику, електронну комерцію, а також керівництво командами й реорганізацію бізнесу.

Основні компетенції Юрія Поліщука у Фокстрот будуть спрямовані на вдосконалення бізнес-моделі з фокусом на ефективність, прибутковість та подальше впровадження інновацій. Важливим напрямком стане мотивація команди, а також поєднання потреб клієнтів із бізнес-цілями.

Довідка. Фокстрот – одна з найбільших в Україні омніканальних мереж за кількістю торгових точок і обсягами продажів електроніки та побутової техніки з оборотом 14,9 млрд грн у 2024 році, 127 магазинами у 68 містах і швидко зростаючим онлайн-напрямком (частка онлайн-продажів у І кварталі 2025 року зросла на 20%). Кількість учасників програми лояльності налічує понад 14,5 млн клієнтів.

Компанія увійшла до рейтингу «30 стійких приватних компаній України» та до топ-5 бізнесів, які зуміли відновитися після кризи у перший рік повномасштабного вторгнення рф в Україну (Forbes Ukraine). У 2024 році Фокстрот відзначений серед «30 чемпіонів диджиталізації» (Forbes), а також став одним із найбільших платників податків та увійшов до топ-150 найбільших донаторів України (NV).

Ритейлер системно впроваджує зміни, спрямовані на модернізацію бізнес-процесів, покращення клієнтського досвіду і безбар’єрність.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку