
20 мільйонів гривень на розвиток ветеранського бізнесу: Аврора та Дія.Бізнес запускають освітньо-грантову програму «Траєкторія 2»


Дмитро Снєжко, CEO компанії – ексклюзивного дистриб’ютора Pierre Cardin і Tom Tailor в Україні та Роман Бренич, керуючий партнер мережі Tom Tailor в Києві: про нові магазини, конкуренцію та улюблені речі бренду.
В Україні широко представлені багато міжнародних торговельних маркок, і щороку з’являються нові. Частина з них успішно розвивається на нашому ринку, частина – міцно утримує займані позиції, а частина – стагнує і поступово згортає бізнес в країні. Один з брендів, які оголосили про амбітні наміри розширювати свою присутність в Україні – Tom Tailor. Чому представники торгової марки впевнені в перспективах проекту, кого вважають конкурентом і де планують відкривати магазини, франчайзі Tom Tailor розповіли в інтерв’ю порталу mallsclub. RAU публікує адаптовану версію статті.
– Як почалося партнерство з Tom Tailor, і чому вирішили розвивати саме цей бренд?
Дмитро: Історія з Tom Tailor почалася просто: бренду цікаво розвиватися на українському ринку, а наша компанія вже більше десяти років займається дистрибуцією. В процесі переговорів прийшли до висновку, що ми зможемо якісно представити бренд в Україні.
Чому саме його? Ми бачимо, що одяг стилю casual стає все більш популярним, а класика йде у минуле. Наприклад, краватки зараз практично перестали продаватися. Tom Tailor цікавий тим, що це якісний casual середнього цінового сегмента. Моделі вдвічі дешевше, ніж у Pierre Cardin, тому ми розраховуємо на ширшу представленість бренду в Україні та плануємо активно розвиватися в регіонах.
– В яких містах Tom Tailor вже представлений? Де плануєте відкриватися в 2019 році?
Дмитро: Розвиток в Україні почався з Одеси. Перший магазин з’явився в 2005 році. Всього працює 15 торгових об’єктів, включаючи мультибрендові. Торгова марка представлена в Харкові, Вінниці, Миколаєві, Херсоні, Рівному, Луцьку, Чернівцях, а найновіші магазини – київські. У листопаді Tom Tailor відкрився в ТРЦ Gulliver, а через місяць – в ТРЦ Ocean Plaza.
Роман: В планах на рік – ще два відкриття в Києві. Вже уклали договір з Lavina Mall – магазин на 170 квадратів запрацює в травні. З другим ТРЦ ще ведемо переговори, попередньо відкриття заплановано на осінь. У найближчі два роки ми хочемо відкрити близько шести магазинів в Києві, а взагалі плануємо співпрацювати з найновішими та кращими ТРЦ столиці та регіонів. Уже зараз нам цікаво розвивати Tom Tailor в Дніпрі та Львові, ми активно шукаємо партнерів в цих містах.
– Що для вас важливо при виборі локації під новий магазин?
Дмитро: Нам важливо, щоб конверсія магазину була від 8% і вище, в ідеалі – 12%. Буде це ТЦ або стріт-рітейл – залежить від трафіку. Наші партнери працюють в різних форматах, але досвід показує, що присутність в ТЦ для бренду більш ефективна.
– Як оцінюєте рівень конкуренції в своїй ніші і взагалі на українському ринку?
Роман: Якщо розділити споживачів на дві групи – тих, для кого ціна – вирішальний фактор, і тих, для кого ні, наші клієнти – друга група. Для нашого споживача має значення якість продукту, бренд виробника. Tom Tailor – компанія з більш ніж 50-річною історією, хорошими лекалами та скрупульозним традиційно німецьким підходом до виробництва.
Бренд випускає 12 колекцій на рік, але це не мас-маркет. За ціновою політикою він в одному ряду з такими брендами як S.Oliver, Esprit.
– Чи вважаєте ви себе клієнтами Tom Tailor? Чи є у вас улюблені речі цього бренду?
Роман: Ношу джинси, сорочки, светри. Мені подобається осінньо-зимова колекція в цьому році, особливо трикотаж і куртки. Приємно, що мою симпатію поділяють споживачі – продажами в цьому сезоні ми задоволені.
Дмитро: Мій гардероб говорить про те, що я більше клієнт Pierre Cardin, але від Tom Tailor у мене є класна парка. За якістю вона на рівні з куртками Pierre Cardin. Рекомендую (посміхається).
Джерело: mallsclub.com
Читайте також –