Тарас Панасенко, Аврора: У 2025 році в Україні плануємо відкрити близько 350 нових магазинів

Тарас Панасенко, Аврора: У 2025 році в Україні плануємо відкрити близько 350 нових магазинів

15.04.2025 11:04
  1585
rau

Чому мережа Аврора зробила експансію в Румунію, а не як більшість у Польщу. Також в компанії дивляться на Узбекистан, Молдову і Болгарію та цьогоріч планують відкрити 340–350 нових магазинів в Україні, – більше, ніж було тогоріч.

Під час повномасштабного вторгнення мережа Аврора відкрила понад 850 нових точок, тогоріч – 283 магазини, а всього компанія налічує понад 1545 точок, де працює понад 15 000 людей і щороку додається 2000-3000 робочих місць. Також мережа розпочала міжнародну експансію не як більшість українських ритейлерів з Польщі, а з Румунії. У цій країні має вже понад 30 точок та розподільчий центр. За рік інвестиції у розвиток бізнесу – 2,5 млрд грн, виторг тогоріч був 38,5 млрд грн – на 42,5% більше, ніж в 2023 році.  В інвесторах – Horizon Capital та компанія рухається у бік IPO. На Саміті експортерів від Forbes Ukraine виступив Тарас Панасенко, співзасновник і СЕО мережі Аврора, Forbes Ukraine вибрав головне з його розповіді, а RAU пропонує ознайомитися з тезами.

Про перші кроки у Румунії та результати роботи тогоріч

Ми замовили маркетингове дослідження та з’ясували, що ринок Румунії більш сприятливий та цікавий для експансії, ніж Польщі. Щоб наш шлях був швидше, залучили одну з топ-10 юридичних компаній Румунії, яка підказувала, як діяти. Тому залучайте місцевих експертів.

Спочатку сформували команду з чотирьох людей, яка прописала перші кроки. Один з них – знайти СЕО. І керівниця у Румунії місцева. Коли запустилися, основна команда передала естафету тим, хто вже будує бізнес.

Ключове – вибудувати спроможність у команді. Проблема не в ринку, а у тому, що команді треба вивчити англійську та бути готовими інтегруватися в міжнародну компанію.

Тож у 2024 році ми відкрили у Румунії 33 магазин, заробили 10 млн євро, а у 2025 році плануємо вийти на 40 млн євро – зрости у чотири рази.

30-й магазин у Румунії: Аврора продовжує свій розвиток в Європі

Про вплив культури за кордоном

Питання культури варто розділити на три частини. Перша – культура компанії. Її треба максимально масштабувати та шукати людей із soft skills, які відповідають культурі бізнесу.

Друга – бізнес-культура. Українці спритніші за європейців, але не встигаємо рефлексувати над тим, що робимо.

Третє – краще максимально адаптуватися до ринку без українського контексту. Ми любимо, щоб нас поважали як націю, так само і за кордоном. У нас у Румунії вже 1 млн чеків і 1 млн клієнтів, 90% з яких – місцеві.

Про плани

У 2025 році в Україні плануємо відкрити 340–350 нових магазинів та не плануємо виходити на нові ринки. Фокус – на розвитку румунських магазинів. Але ми дивимося на Узбекистан, Молдову, Болгарію.


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  13