Олексій Баришніков, ТД SHIKO: Reima – це Apple у світі дитячого fashion-рітейлу

Олексій Баришніков, ТД SHIKO: Reima – це Apple у світі дитячого fashion-рітейлу

23.01.2020 08:15
  1897
Микола Маранчак

Власник ТД SHIKO Олексій Баришніков про результати роботи, розвиток Reima і Lassie в Україні, синергію на ринку і поставлені цілі.

Цей текст доступний також російською мовою

Фінський бренд Reima – провідний світовий експерт у виробництві функціонального дитячого одягу та взуття. В Україні мережу розвиває Торговий Дім SHIKO, який також стоїть за іншою популярною торговою маркою Lassie. На думку власника ТД SHIKO Олексія Баришнікова, активний спосіб життя – важлива частина щасливого дитинства. Саме її рітейлер називає ключовою місією компанії. Яким чином її реалізовують в Україні, на що роблять ставку і які цілі стоять перед ТД SHIKO – в матеріалі RAU.

– Перший магазин Reima в Україні почав свою роботу в 2016 році. Наскільки вдалося розвинути роздрібний напрямок ТД SHIKO за цей час?

– На даний момент в мережі магазинів Reima десять монобрендових торгових точок і дві – мультибрендові. Разом – 12 магазинів. Сім з них знаходяться в Києві в таких топових ТРЦ, як Ocean Plaza, Lavina Mall, SkyMall та інших. Ще п’ять працюють у Львові, Дніпрі, Одесі та Харкові. Ми постаралися зайти в усі міста-мільйонники країни.

– Наскільки стрімке розширення плануєте далі?

– Поки вирішили пригальмувати з відкриттям нових магазинів, переходимо до етапу зміцнення наших позицій на ринку. Хочемо оптимізувати процеси, щоб магазини були ще більш рентабельними.

– З чим пов’язане таке рішення?

– Протягом довгого часу ми були оптовою компанією, працювали тільки в B2B-сегменті. З початком кризи в топових торгових центрах почали з’являтися вільні площі, частина рітейлерів стали згортати або скорочувати бізнес. Ми вирішили скористатися цією можливістю. Наші фінські партнери – виробник Reima – надали нам кредити на запуск роздрібної мережі в Україні. Таким чином ми придбали нашого найбільшого клієнта – покупця в роздробі. Зараз хочемо стати ще більш клієнтоорієнтованими, комфортними і бажаними.

– З якими фінансовими результатами Reima в Україні завершила минулий рік?

– З року в рік у нас приблизно 15% приросту прибутку. Світова Reima щорічно продає близько 7 млн одиниць одягу. Ми, в свою чергу, хочемо до 2023 року подвоїти свій товарообіг.

– За рахунок чого плануєте цього досягти? 

– Головним чином за рахунок розвитку сегмента взуття. Минулого року ми взяли курс на те, щоб Reima більшою мірою став взуттєвим брендом. Поки що Reima у вітчизняного покупця насамперед асоціюється з технологічним одягом, тому вкладаємо значні інвестиції в посилення взуттєвого напрямку. Першою ластівкою стала поява нашої пропозиції в магазинах Intertop. Плануємо працювати також з іншими взуттєвими торговельними мережами. Крім того, будемо збільшувати кількість пропонованих SKU, як в преміум, так і в більш дешевому сегменті. Хочемо, щоб у нас було більше покупців з різним гаманцем.

– Яким чином плануєте їх залучати?

– Одяг і взуття Reima можна носити кілька сезонів, потім передати родичам або продати на OLX. За рахунок того, що моделі Reima довговічні, зменшується споживання ресурсів при догляді за ними: економиться вода, енергія, миючі засоби. Якщо розділити ціну, яку покупець заплатив, на час користування, то реальна сума вийде вдвічі меншою, ніж якщо придбати ноунейм-взуття не технологічного бренду.

Скандинавський шарм

– Що виділяє Reima серед інших дитячих fashion-брендів?

– Reima йде у фарватері всіх світових трендів. Найважливіший з них – ідея, щоб витрачати на одяг менше і тим самим економити ресурси. У виробництві Reima застосовується бамбук, який відводить вологу, і технології, що дозволяють, наприклад, куртку потім здати на переробку. Частина моделей проводиться з пластикових пляшок. Зараз молодь прагне бути екологічнішою. Всі технологічні продукти Reima розроблені з нетоксичних і безпечних матеріалів, що відповідають нормам і стандартам виробництва дитячого одягу.

– Якими принципами при виробництві одягу і взуття керується бренд?

– В першу чергу, прозорість – ми детально інформуємо покупця про призначення і властивості продукції, а також про те, як саме вона відповідає потребам дитячого організму. Ще один принцип: відсутність “підводних каменів” – ми представили по-справжньому широкий асортимент на всі пори року, планомірно впроваджуючи всілякі “зелені” рішення у виробництві. І, звичайно ж, пропонуємо неповторний скандинавський шарм, який ніколи не виходить з моди.

– Для якого віку розробляються колекції Reima?

– Вік обмежується лише розміром ноги – у Reima взуття тільки до 40 розміру. Цільова аудиторія – дитина з моменту, коли вона починає ходити і до 10-12 років. Ми знаємо, що діти люблять грати в різних місцях, тому для повсякденних забав на улюбленому майданчику або в парку існує Reima Play, для дітей старшого віку, які багато часу проводять в школі або на курсах, гуляють по місту, вивчають нові маршрути – Reima Urban, а для юних екстремалів різного віку – одяг Reima Active.

– Наскільки серйозна конкуренція в сегменті дитячого взуття в Україні?

– Вважаю за краще не використовувати слово “конкуренти”. Будь-які торгові мережі або бренди, які продають щось корисне, проголошують цінності, піклуються про навколишнє середовище, – це партнери або колеги. Ми всі робимо одну добру справу – взуваємо наших дітей. Разом ми домагаємося синергії, популяризуючи в суспільстві якісний продукт. Нашими конкурентами можуть бути тільки неякісні оператори і продавці контрафакту.

Reima назавжди

– З якими ще брендами, крім Reima, працює торговий дім SHIKO?

– У нас всього два бренди-флагмани. Другий – Lassie: торгова марка для тих, хто хоче мати такі ж технології, як у Reima, але дешевше. Колекції Lassie обмежені ростом дитини до 140 см і віком до 10 років дітей. Це спрощена Reima, але така ж якісна.

– Чи є флагман серед магазинів ТД SHIKO? Що його виділяє серед інших торгових точок?

– Ми вважаємо флагманом магазин Reima, який знаходиться в київському ТРЦ Ocean Plaza. У покупця, що потрапляє туди, складається відчуття, немов він потрапив у світ високих технологій. Reima – це Apple у світі дитячої fashion-індустрії.

– Торговий дім SHIKO займається також оптовою торгівлею. Яку частку від загального обсягу продажів у вас займає роздріб?

– Ми стрімко рухаємося до того, щоб рітейл приносив не менше половини від загального обсягу продажів. Вже зараз можемо зробити проміжний висновок, що вихід в роздріб був правильним рішенням. Наш успіх надихає нас і показав нашим клієнтам, що криза – не проблема, що можна успішно розвиватися в будь-яких умовах.

– Чи є у SHIKO онлайн-напрямок B2C?

– Так, намагаємося крокувати в ногу з часом. У нас є офіційний інтернет-магазин Reima в Україні. Важлива його складова – максимальний асортимент товарів і точна відповідність всім цінам: як в наших оффлайн-магазинах, так і на маркетплейсах Rozetka, Kasta та інших. Ми дозволяємо нашим партнерам більше заробляти, але при цьому ніколи не демпінгуємо.

– Що можна очікувати від ваших магазинів і брендів в новому сезоні?

– У фінського бренду Reima є прислів’я: “готуйся до осені і зими з літа”. До наступаючого сезону завжди потрібно готуватися заздалегідь. У новій колекції моделі взуття білого кольору, які не бояться бруду і води, ще більше натуральної мериносової вовни в складі виробів, незамінні функціональні “фішки”. Ті, хто знайомиться з технологічним і функціональним дитячим одягом і взуттям Reima і Lassie вперше, залишаються нашими клієнтами вже назавжди. Сподіваємося зберігати і підтримувати дану тенденцію і далі.

Читайте також

Финляндия в Украине: как украинский бизнесмен развивает сеть финского бренда Reima


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  589
Усі новини ринку