Співзасновник інтернет-магазину товарів для дітей Pampik.com Шахін Мусаєв розповів, як нішевому інтернет-магазину вдалося вирости до гіганта, який в окремих категоріях займає 60% ринку онлайн-торгівлі. Згідно даних дослідження RAU, магазин Pampik.com знаходиться на другому місці за відвідуваністю в сегменті дитячих товарів і займає частку в 12% за охопленням унікальними відвідувачами. Шахін Мусаєв вважає, що головне в підприємці – … Читати далі Шахін Мусаєв, Pampik.com: Нішеві проекти переживуть маркетплейси, тільки запропонувавши кращий customer experience
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити