Сергій Бадрітдінов, Intertop: Екосистемні рішення дозволяють нам рости на 60% в рік

Сергій Бадрітдінов, Intertop: Екосистемні рішення дозволяють нам рости на 60% в рік

17.03.2020 08:10
  600
rau

Гендиректор Intertop Ukraine про історію успіху компанії, яка реалізувала свої завдання завдяки екосистемному підходу, трансформувала бізнес і змінила бізнес-модель

Цей матеріал доступний російською мовою

Управлінець вже не може мислити межами тільки своєї компанії або компаній-партнерів. Потрібно включати в свою систему інших гравців. У своєму інтерв’ю для порталу НВ CEO Intertop Ukraine, випускник «Школи стратегічного архітектора» Києво-Могилянської бізнес-школи (kmbs) Сергій Бадрітдінов поділився досвідом трансформації роботи компанії, яка володіє 136-ма магазинами в 27-ми містах України. Також магазини мережі Intertop представлені в Казахстані. RAU вибрала найцікавіше з цієї розповіді.

Потрібно змінюватися, щоб вижити

Ми працювали в досить консервативному бізнесі – торгували взуттям. У цій області проходило досить багато часу, а змін майже не було. З іншого боку, в останні роки самі покупці дуже швидко змінювалися. По-перше, вони стали частіше звертати увагу на технології. У нас більше 70% відвідувачів шукають покупки через сайт за допомогою телефонів.

По-друге, сам ринок вже змінився. Люди все менше купують класичні туфлі, а все більше звертають увагу на спортивне взуття. Це стало трендом.

Три роки тому ми зрозуміли, якщо не почнемо змінюватися і швидше реагувати на виклики – ні до чого хорошого це не призведе. Саме тоді я звернув увагу на екосистемні підходи і почав замислюватися про втілення цих підходів в нашій компанії.

Про користь партнерської логіки

Мова про те, щоб за допомогою партнерської логіки і залучення різних учасників бізнес може масштабуватися, збільшувати капітали і міняти правила гри на ринках. Екосистемні рішення дозволяють поглянути на бізнес з різних точок зору, що дає стратегічні переваги всім учасникам процесу.

Наприклад, завдяки новому підходу до роботи, наша компанія зростає на 60% щорічно і так відбувається вже протягом двох років.

Щороку разом з командою допрацьовуємо стратегію розвитку компанії. Коли я прийшов після закінчення програми, то помітив, що розмовляю з командою мало не на різних мовах. Я пропонував екосистемний підхід для трансформацій, побудову взаємовигідного партнерства на основі довіри, адже в українському суспільстві його так не вистачає. До того ж використовував термінологію і звертався до ідеології, яка не всім була зрозуміла. Тому ми вирішили пройти навчання всією командою. Наш топ-менеджмент, власники компанії, інші акціонери і кращі фахівці з інших технологічних компаній протягом шести місяців проходили курс навчання за спеціально адаптованою під нас програмою і, в той же час, продовжували розробляти стратегію.

Ключові зміни

Головне, що ми змінили: замість того, щоб бути просто торговцем взуттям і мати просто магазини, як це було раніше, зараз ми перетворюємося в технологічну fashion-компанію.

Раніше ми відстежували появу чогось нового в індустрії і намагалися відтворити це у нас. Тепер ми використовуємо напрацювання технологічних компаній, вони підключаються до нас, а ми, в свою чергу, співпрацюємо з ними, пропонуємо їх продукт нашим партнерам. Тобто, вони через нас отримують можливість вийти на новий рівень, запропонувати свої послуги світовим брендам, до яких вони б не дісталися власними силами.

Ми хвилювалися, що можемо втратити частку ринку через конкурентів. Існував ризик, що не зможемо, не встигнемо стати технологічною компанією, що ми не змінимося, однак, зараз наш сайт № 1 в fashion-бізнесі.

Ми маємо результати NPS (індекс підтримки споживача, — прим. ред.) По клієнтам, наскільки вони задоволені нашим сервісом, отримуємо близько 30 000 дзвінків на нашу гарячу лінію, і бачимо фінансові результати. Ми отримуємо зворотний зв’язок від покупців і відстежуємо статистичні дані.

Також кожні півроку ми робимо своєрідні виміри задоволеності колективу роботою в компанії за допомогою анонімного опитування, а також збираємо онлайн-побажання працівників про зміни, які вони хотіли б бачити. Як показують дослідження, з року в рік показники задоволеності ростуть. А найбільше тішить те, що до нас приходять студенти з 3-4 курсу на тимчасову роботу, а потім залишаються працювати у нас і досить швидко досягають успіху, кар’єрного зростання. Тому можна констатувати, що програма екосистемного розвитку дала нам усім більше сенсів і розуміння того, як компанія повинна зростати.

Джерело НВ

Читайте також –

Сергій Бадрітдінов, Intertop: У компанії ми всі космонавти


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку