СЕО MYplay Світлана Святченко: Хочемо допомогти дитині визначитися з роллю в житті

СЕО MYplay Світлана Святченко: Хочемо допомогти дитині визначитися з роллю в житті

30.08.2018 08:08
  3208
Микола Маранчак

Де чекати магазини МІККІ у новому форматі MYplay і чому в обласних центрах ефективніше працювати, ніж у столиці.

Поки більшість компаній лише змінюють вивіски і колір фасаду, в мережі дитячих магазинів MIKKI вирішили змінитися повністю. Для цього усталену за 18 років концепцію буквально розібрали по цеглинки і зібрали заново, відмовившись від усього зайвого і впровадивши нові ідеї та смисли. Проект виявився настільки вдалим, що його підтримав Європейський банк реконструкції і розвитку (ЄБРР), надавши рітейлеру кредит. 11 серпня в Дніпрі відкрився перший в Україні торгово-ігровий простір для дітей MYplay. В інтерв’ю RAU СЕО компанії Світлана Святченко розповіла, як розроблялася ідея MYplay, що з формату МIKKI прибрали, на чому засновані філософсько-дидактичні принципи бренду і в чому вони проявляються.

– Чому вирішили настільки радикально змінити MIKKI?

– Стали помічати, що світ змінюється, і мало бути тільки магазином іграшок, де товари просто стоять на полицях. Цим вже нікого не здивуєш. Працюючих у цьому сегменті підприємців багато, а ресурс у споживачів обмежений. Тому ми зайнялися закріпленням своїх позицій в жорсткій боротьбі за клієнтів.

– Як прийшла ідея поміняти формат?

– Нам хотілося стати унікальними, знайти, чим зможемо здивувати покупців. Вважаємо, що всі дитячі магазини, хоч і називаються «дитячими», але реально їх аудиторія – доросла людина, що купує подарунок для дитини. Ми вирішили це змінити. Створити простір, у якому дитина буде головною, і їй було комфортно. Саме дитина має стати тією рушійною силою, яка приверне сюди дорослого.

– А це не йде у розріз з комфортом дорослого?

– Про батьків ми теж подбали. Для них зробили зону, в якій можна випити кави і відпочити, поки продавець-консультант візьме їх дитину і буде «кружити» по магазину. Батьки можуть в цьому не брати участь. Після всіх ігор і тестів дитина сама прийде і скаже, що їй сподобалося.

– Тобто продавець-консультант стає свого роду аніматором?

– Так, хлопці й дівчата, які працювали у цьому ж магазині, тільки в старому форматі, пройшли тренінги та тестування. Агентство, з яким ми уклали договір, сказали, що персоналу, настільки підготовленого до змін, вони ще не бачили.

– Як змінили асортимент?

– Повністю змінилася викладка товарів. Зараз у нас категорії товарів розподілені згідно з навиком, який розвиває іграшка. Наприклад, у відділі «Піклуйся» представлені іграшки, розвиваючі турботу, у відділі «Вмикайся» – іграшки на логіку, в «Будуй» – конструктори, «Відчувай» – набори, які передбачають рольові ігри або прояв себе, як артиста. Також з’явилася викладка з солодощами, щоб можна було прямо в магазині підкріпитися.

– Якими товарними групами для цього довелося пожертвувати?

– Прибрали товар для дітей до трьох років. Сосок і підгузників у нас більше немає. Залишився невеликий відділ «Зростай», але в ньому іграшки переважно розвиваючі.

– Чому вирішили відмовитися від «немовлят»?

– Вирішили сконцентрувати увагу на дітей від 3 до 8 років, потреби яких далеко не кожен дитячий рітейлер готовий повністю задовольнити.

Це вік, коли дитина починає усвідомлювати, до чого його тягне. Ми вирішили почати «підсвічувати» його таланти.

В результаті подальшого дослідження, виявили, що сучасна дитина воліє гаджетизований подарунок, а не просто іграшку. Тому стали поступово вводити в асортимент цифрові девайси: від дитячих Power Bank і окулярів віртуальної реальності до гіробордів і роботизованих конструкторів. Нова зона актуальних іграшок називається під стать – «Гаджуй». Весь товар можна на місці відкрити і протестувати.

– Хто брав участь у розробці нового формату?

– Над стратегією працювали разом з командою стратегічного девелопера Strategic. Керівником проекту виступав Рустам Саїдов. Бренд вже формували з Ігорем Степановим. Важливу роль у магазині відіграє також світло, розробкою світлової концепції займалася компанія Nova Light. «Лазерний тунель» ми вважаємо родзинкою ігрового простору MYplay.

– Як багато потрібно часу для повної реконструкції одного магазину MIKKI?

– Вклалися в один місяць.

– В якому темпі плануєте оновлювати іншу мережу?

– Реформат чекає однозначно всі магазини. 1 вересня ТРЦ Дафі віддає нам площу під переїзд з нашого старого MIKKI і вже в жовтні ми відкриємося у форматі MYplay. Далі хочемо простежити, де найкраще проявить себе нова концепція – street-retail або в ТРЦ, від цього і будемо відштовхуватися.

– Як скоро чекати MYplay в інших містах?

– Щодо Києва, ми поки вивчаємо це питання. Нам, наприклад, цікавий ТРЦ Ocean Plaza. Але там вже надлишок дитячих операторів з перетином асортименту до 90%. Виходить, якщо ми там будемо, то і інших послабимо, і самі особливо сильними не будемо.

Коли розробляли концепцію, прийшли до висновку, що для виконання фінансових показників треба в основному йти по обласним центрам.

Не в Київ, а до міст, де в нас найкраще виходить, де ми затребувані. На початку року ми закрили магазин в Lavina Mall і відкрили у Білій Церкві. Коли порівняли виторги, виявили, що в Білій Церкві, місяць до місяця, вони точно такі ж, як були в Lavina до закриття. У малих містах люди радіють, коли у нас яке-небудь свято, а в Києві люди перенасичені фаном, їх нічим уже не здивуєш. Тому поряд зі столицею, у стратегії також є розвиток обласних центрів.

– Як прогнозуєте зміну своїх позицій на ринку з запуском нового формату?

– Ми вже не раз декларували, що наша мета – увійти до трійки лідерів в сегменті рітейлу дитячих товарів на ринку. Це був план на п’ять років, залишилося 3-4 роки. Чимало залежить від інвестицій. Команда заряджена на досягнення.

– Що ви вкладаєте в назву «MYplay»? Що воно означає?

– Ми хочемо, щоб діти говорили просто «MY» і вважали це місце своїм: «Це мій магазин, мій простір». А в «play» ми вкладали навіть не «гру», як сенс, а скоріше слово «роль». Наше завдання допомогти дитині визначитися в житті, яку вона хоче грати роль в цьому світі.

– Що буде далі з MYplay?

– Наш девіз: «Грай. Рости. Перемагай». У новому форматі ми допомагаємо дитині, граючи, вдосконалюватися, і, разом з нею радіємо її досягненням, визнаємо її таланти.

В Україні часто можна зустріти закомплексованих дітей, поставлених в рамки суспільством, школою, батьками. Ми дуже хочемо, щоб діти розслабились і стали більш відкритими, тому що за ними майбутнє. Саме такі діти змінять на краще світ і нашу країну. Разом з ними буде удосконалюватися і наш формат.

Щасливе дитинство – велике майбутнє!

Читайте також –

Телепорт в майбутнє: як виглядає перший в Україні магазин MYplay (фоторепортаж)


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  14