Роман Козак, мережа Рукавичка: Вирішуємо проблему дефіциту продуктів власним імпортом і локальними постачальниками

Роман Козак, мережа Рукавичка: Вирішуємо проблему дефіциту продуктів власним імпортом і локальними постачальниками

05.05.2022 09:00
  3374
Володимир Тиравський

Західноукраїнська торговельна мережа Рукавичка намагається знижувати торговельні надбавки та завдяки власному імпорту вирішувати проблему дефіциту деяких товарів, але змушена підвищувати їх вартість через зростання закупівельних цін.

Роман Козак, генеральний директор ТзОВ «Львівхолод» і торговельної мережі Рукавичка в інтерв’ю RAU розповів, в якому режимі зараз працюють їхні магазини, з постачанням яких товарів є найбільші проблеми, як вирішують проблему дефіциту деяких товарів, наскільки зросли ціни на товари в їхній мережі, які товари тепер користуються найбільшим попитом, якими є фінансові збитки мережі, внаслідок війни, як вони допомагають внутрішнім переселенцям та військовим та скільки співробітників мережі мобілізували до Збройних сил України.

– Скільки магазинів мережі Рукавичка зараз працюють і в якому режимі?

– Зараз працюють усі наші 189 магазинів в Україні. Здебільшого, наші магазини працюють за двома графіками. В обласних центрах магазини працюють з 8:00 до 21:00 години, а в районних центрах та інших населених пунктах – з 8:00 до 20:00 години. Є певні відхилення у роботі наших магазинів у тих містечках, де ускладнене добирання працівників у вечірній час.

– Чи є у вас проблеми з постачанням товарів і яких саме? Чи вдається вчасно здійснювати оплату за поставлені товари? Яким чином домовляєтесь з постачальниками?

– Наша мережа має проблеми з постачанням деяких видів круп, зокрема гречки. Також є недостатніми поставки солі,  спостерігається дефіцит пива та відсутність окремих видів товару в категоріях особиста гігієна/побутова хімія/нон-фуд. Решта товарних категорій, які є дефіцитними в Україні, ми намагаємось насичувати за рахунок власного імпорту. За всі товари, які нам безперебійно доставляють, ми розраховуємося в рамках чинних договорів, по соціальним товарам – згідно наказу Кабінету міністрів України, а по дефіцитним товарам – згідно нових домовленостей (зменшені відтермінування).

– Чи істотно змінились ціни на товари у магазинах мережі Рукавичка після початку війни?

– Якщо говорити про націнки – то вони тільки знизилися, враховуючи розширення переліку соціальних товарів. На деякі товари ми знижували торговельні надбавки, зокрема йдеться про товари, на які істотно зростали закупівельні ціни, внаслідок дефіциту. Якщо порівнювати ціни на полицях для кінцевого покупця – то ціни переважно зросли. В різних товарних категоріях – різна динаміка, але в середньому ціни зросли від 5% до 20% через підвищення цін від виробників. Виробники, відповідно, змушені були підвищити ціни через зростання вартості сировини, транспортування, пакувальних матеріалів та інших складових. В багатьох товарних категоріях, ціни залишилися без змін, але ми були змушені призупинити всі заплановані промоакції і це також вплинуло на ціноутворення для кінцевого покупця.

Які товари у магазинах мережі Рукавичка зараз користуються найбільшим попитом?

– Зараз у структурі продаж нашої мережі переважають овочі-фрукти, м’ясо охолоджене, ковбасні вироби, сири, випічка, кисломолочна продукція, борошно/крупи та снекова група.

Скільки магазинів мережі Рукавичка і в яких регіонах України було знищено або вони зазнали значних руйнувань?

– На щастя, жодного магазину мережі Рукавичка не знищили і не зруйнували.

Чи обчислювали вже фінансові збитки мережі магазинів Рукавичка внаслідок війни і на яку суму можете їх оцінити?

– Фінансові збитки нашої мережі спостерігаються в оборотному капіталі. Оборотний капітал зменшився на 20%.

Чи приєдналась мережа магазинів Рукавичка до волонтерської діяльності та яким чином допомагаєте внутрішнім переселенцям та Збройним силам України?

– Так, звичайно. Ми допомагаємо, надаючи складські приміщення для гуманітарної допомоги. Передаємо продукти харчування державним військовим формуванням. Внутрішньо переселених людей забезпечуємо роботою, згідно відкритих вакансій.

Чи багато співробітників мережі Рукавичка мобілізували до Збройних сил України або ж вони долучились до підрозділів Територіальної оборони? Чи будуть гарантовані для них збереження робочих місць і виплата зарплати?

– 23 працівника мережі Рукавчика мобілізували з початку війни. Згідно чинного законодавства, ми гарантуємо для них збереження робочого місця і виплату середньої зарплатні на щомісячній основі.

Читайте також –

Рукавичка відкрила свій перший з початку війни магазин (+фото)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

“Золотий вік” у США: як вітчизняні бренди та публічні особи жартували з приводу перемоги Дональда Трампа на виборах

“Золотий вік” у США: як вітчизняні бренди та публічні особи жартували з приводу перемоги Дональда Трампа на виборах

В США 5 листопада відбулись президентські вибори, перемогу на яких здобув Дональд Трамп, який має не найкращу репутацію...
time icon  
  70
Усі новини ринку