Новим директором з маркетингу мережі Родинна Ковбаска стала Анна Коник
Посаду СМО в компанії Родинна Ковбаска Анна Коник обіймає з червня цього року. Вона відповідає за маркетингову стратегію та комунікацію, дослідження ринку, а також концепції та впровадження нових продуктів.
Анна має понад десять років управлінського досвіду в українських компаніях, до Родинна Ковбаска вона очолювала маркетинг в медичній лабораторії Ескулаб та енергетичній компанії Арт-Енерго.
“Рада стати частиною великою родинної компанії, яка має потужний, сформований роками бренд. Родинна ковбаска виготовляє продукти найвищої якості, які я, як і багато інших споживачів, любимо за їх натуральність, різноманітність і неповторний смак”, — прокоментувала своє нове призначення Анна Коник.
Основними завданнями топ-менеджерки буде створення позиціювання бренду, розширення асортименту продукції з урахуванням сучасних трендів. Залучення молоді та людей, які ведуть активний спосіб життя. Персоналізація маркетингових комунікацій та колаборації з інфлюенсерами. Інтеграція принципів корпоративної соціальної відповідальності в маркетингову стратегію.
Довідка. Родинна Ковбаска – це український виробник м’ясної продукції, що контролює весь виробничий процес від вирощування зерна до продажу готової продукції. Компанія пропонує широкий асортимент ковбас та м’ясних делікатесів, які виготовляються за традиційними рецептами з натуральних інгредієнтів. Продукцію можна придбати у власних магазинах компанії та у великих торгових мережах України, як Ашан, Сільпо, АТБ, Близенько, Рукавичка та інші.