Рената Якубченієне, ТРЦ Retroville: Трафік вже перевищив довоєнні показники

Рената Якубченієне, ТРЦ Retroville: Трафік вже перевищив довоєнні показники

09.04.2025 08:40
  829
Костянтин Симоненко

За 2024 рік у ТРЦ Retroville відбулося багато змін, зокрема, перестановки в тенант-міксі, нові формати орендарів, зміна маркетингової стратегії тощо.

Наприкінці минулого року в київському ТРЦ Retroville з’явилося одразу декілька нових якірних орендарів, серед яких і магазин Епіцентр Express, як новий формат для столичних мега-молів. Нагадаємо, він відкрився 23 листопада 2024 року замість магазину будматеріалів Олді. Тоді ж почав працювати магазин дитячих товарів Чудо острів та багато інших. Процес відкриття нових точок триває й досі, зокрема, новий магазин One by One прийняв перших покупців 22 березня.В інтерв’ю УРТЦ директорка ТРЦ та БЦ Retroville Рената Якубченієне розповіла про основні зміни, що сталися та поділилася майбутніми планами на 2025 рік. RAU пропонує ознайомитися з основними тезами.

Про основні зміни та їх причини

Головна причина масштабних змін пов’язана з необхідністю адаптувати tenant mix під нові запити відвідувачів. Відкриття нових орендарів, в тому числі міжнародних, має розширити пропозицію та асортимент, аби клієнт міг закрити всі свої потреби в ТРЦ. Вже є нові договори оренди, оператори зайняли 15 000 кв. м, що становить 23% орендної площі ТРЦ Retroville.

Це такі міжнародні відомі мережі Half Price (відкрито в січні 2о25 року) та Reserved, які беззаперечно вплинуть на якість tenant mix в ТРЦ. А також два популярні заклади – П’яна Вишня та Пузата Хата, бренд All Stars та перший в Києві магазин національної мережі дитячих магазинів Чудо Острів. І звісно ж, Епіцентр Express, який став новим якорем Retroville. Епіцентр працює у форматі окремого орендаря. Рішення довелось приймати дуже швидко, і ми раді, що дійшли до згоди в такий короткий термін. Це унікальні перемовини за швидкістю прийняття рішень.

Продовжується робота не тільки з великими орендарями, насправді в роботі багато цікавих ротацій. Перемовини ведуться постійно й нові отенційні орендарі побачать прогрес ТРЦ Retroville і будуть зацікавлені в співпраці.

Про маркетингову стратегію

Все що було заплановано на 2024 рік – рекламні кампанії, акції, івенти – вдалось реалізувати і отримати позитивний результат. Це і підвищення відвідуваності та товарообігу орендарів і позитивні відгуки відвідувачів та постійний зворотній зв’язок з орендарями. Також з’явились нові партнерські проєкти, які стали потужною складовою маркетингових активностей 2024 року. Серед яких співпраця з музичним телеканалом MusicBox у вигляді проведення концертів за участі зіркових артистів, а також масштабний фестиваль KyivCarFest, який продовжує ставити всі рекорди по відвідуваності, масштабується, та з кожним разом стає все більш цікавим як для відвідувачів, так і для партнерів.

Нагадаємо, що станом на кінець червня 2024-го трафік перевищив довоєнні показники на 20%. У тому числі завдяки проведенню великих масових заходів.

Протягом року показники трафіку рівномірно з кожним місяцем збільшуються. Навіть в літній період не було спаду активності. Тому вже впевнено можна говорити про перевищення довоєнного річного показника відвідуваності.

Про найближчі плани

Важливою подією першого півріччя 2024-го стало також повернення в Retroville фітнес-клубу Sport Life, що значно вплинуло на трафік ТРЦ Retroville. Вже триває відновлення басейну, який було пошкоджено ще на початку повномасштабної війни. Поки про терміни говорити зарано, але роботи тривають.

Збільшення частки міжнародних брендів, наприклад, магазину HalfPrice орендною площею 1650 кв. м, теж сприятиме збільшенню відвідуваності та товарообігу. Також очікується ще більший приріст трафіку завдяки введенню в експлуатацію нових житлових будинків ЖК Варшавський, які заплановані на весну 2025 року.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку