Колишній маркетинг-директор Космо увійшов до Ради директорів Digma Business Group

Колишній маркетинг-директор Космо увійшов до Ради директорів Digma Business Group

18.12.2020 12:40
  1125
rau

Сергій Кисляков призначений директором з маркетингу і розвитку бізнесу Digma Business Group, яка об’єднує мережі продуктових супермаркетів Digma та Buffet, торгові павільйони Аттика та низку виробничих активів.

Про призначення Кислякова членом Ради директорів з маркетингу та розвитку бізнесу RAU повідомила прес-служба Digma Business Group. На цій посаді топ-менеджер відповідатиме за всі плани з розвитку групи, включаючи реалізацію маркетингових стратегій, ребрендинг деяких напрямків, посилення взаємодії з покупцями та клієнтами.

Призначення Сергія Кислякова є частиною зміни структури групи компаній і фокусу на нових цілях. Він стає ключовим членом команди і його основним завданням буде реалізація довгострокової бізнес-стратегії компанії.

В прес-службі нагадують, що Кисляков – фахівець з маркетингу з 20-річним стажем у рітейлі, продуктовому (торгова марка Ніжин) і алкогольному бізнесі (управління торговою маркою Хлібний Дар), успішно зарекомендував себе також і в медійному (Перехід Медіа/Атлантик Груп, Гала Радіо) і рекламному бізнесі (Scholz&Friends).

Зокрема, раніше він сім років займав посаду директора з маркетингу в компанії Космо, де керував стратегічним та операційним маркетингом мережі й успішно реалізовував стратегію розвитку бренду. Також керував маркетингом, і відповідав за злиття та поглинання на українському ринку в німецькій компанії Stroeer. Останнім часом, Сергій був сфокусований на діджитал (Tabletki.ua) та міжнародних проектах.

В Digma Business Group впевнені, що його навички та досвід зміцнять позиції групи на українських ринках роздрібної торгівлі, переробки вторсировини та виробництва молочної продукції.

«Я радий зайняти провідну позицію зі стратегічного планування та реалізації стратегії розвитку групи компаній. Упевнений, що моя експертиза і досвід дозволять поліпшити та розширити наші пропозиції послуг на ринку, а також сфокусуватися на задоволенні клієнтів, посилюючи бізнеси, що існують та створюючи нові формати і успішні бізнес-моделі», – коментує своє призначення Сергій Кисляков.

Довідка. Digma Business Group – це група компаній, що включає в себе мережі продуктових супермаркетів Digma та Buffet, мережу тютюнових кіосків і продуктових павільйонів Аттика, молочний завод Фабрика Сиру, а також виробниче підприємство GreenStep, що входить в ТОП-3 виробників синтепону в Україні. У групі компаній працює близько 2500 співробітників.

Читайте також –

Осінні призначення в рітейлі: Varus, Intertop, Respublika, ЦУМ, Сільпо та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні...
time icon  
  41
Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Чому мережа аптек Бажаємо здоров’я відкриває нові аптеки в селах навіть попри те, що це не завжди економічно вигідно,...
time icon  
  84
Усі новини ринку