Останні призначення в ритейлі: Comfy, Lacoste та SuperStep в Україні, New Balance, АЗК UPG, AB InBev Efes Ukraine

Останні призначення в ритейлі: Comfy, Lacoste та SuperStep в Україні, New Balance, АЗК UPG, AB InBev Efes Ukraine

Сьогодні
  506
Дарія Осіїк

Які зміни відбулися за останній місяць у топ-менеджменті українських і міжнародних компаній сфер ритейлу та суміжних галузей: хто отримав нову посаду, змінив чи залишив компанію.

Comfy

Одразу два призначення на початку 2025 року в управлінській команді Comfy: нові керівниці в дирекції з маркетингу та HR.

Новою директоркою з маркетингу Comfy стала Тетяна Василенко. В компанії вона працює з 2006 року, тривалий час розвивала напрямок CRM. За час роботи в компанії впровадила ряд великих ініціатив – від запуску програми лояльності до застосування дизайн-мислення як підходу зі створення інновацій. Після короткої перерви Тетяна повернулася до компанії з новим баченням і амбіційними планами з перетворення класичного CRM на платформу управління цінністю клієнта в маркетингу (CVM) та персоналізації комунікації для 11,5 мільйона клієнтів компанії. Окремий напрямок — впровадження політики DEI та реалізація соціально важливих проєктів з безбар’єрності, рівності та соціальної інклюзії.

Нагадаємо, на посаді директорки з маркетингу Тетяна Василенко замінила Марію Назаренко, яка 24 січня обійняла посаду СЕО мережі Будинок іграшок.

HR-директоркою Comfy призначено досвідчену Ірину Гнутову. Ірина понад 20 років працює у сфері управління персоналом у великих національних компаніях, таких як Алло, Union Group та Агромат, а також займала ключові посади у державному секторі. Вона справжня прихильниця сучасних технологій та штучного інтелекту, активно впроваджує інновації в HR-процеси. На посаді Ірина планує сфокусуватися на розвитку бренду роботодавця, створенні нових програм навчання та розвитку, а також подальшому підвищенню рівня сервісу для внутрішніх та зовнішніх клієнтів, включно з програмами інклюзивності та інтеграції ветеранів та людей з інвалідністю.

Генеральний директор Comfy Ігор Хижняк зазначає: “Я впевнений, що досвід і професіоналізм Тетяни Василенко та Ірини Гнутової, їхня енергія та завзятість приведуть компанію до нових визначних результатів. Вихід у вищу лігу бізнесу, масштабування мережі вимагають нових підходів, віддачі від усього колективу, і наші директорки точно готові очолити ці зміни. Окремо хочу подякувати Марії Назаренко та побажати їй успіхів на новій посаді. Марія — яскравий приклад успішних Comfy People, які зростають у команді, досягають неймовірних результатів і ведуть свої команди вперед”.

Lacoste та SuperStep в Україні

Відтепер Зафер Озбай обіймає посаду генерального директора Eren Retail Group в Україні, яка управляє мережами Lacoste та SuperStep.

Новим генеральним директором компаній Lacoste та SuperStep в Україні призначено Зафера Озбай

Він займав високі керівні посади в різних міжнародних компаніях та загалом має понад 20 років досвіду роботи в Туреччині, Україні та країнах СНД.

Раніше пан Озбай працював на посаді генерального директора UkrTower (дочірньої компанії Turkcell Group в Україні), де завдяки значному досвіду у стратегічному та операційному управлінні, а також продажах та маркетингу успішно керував масштабними операціями та результативно очолював регіональні команди. Крім того, він є засновником ZOZ Consulting, що надає стратегічні консалтингові послуги в Україні та Туреччині.

Завдяки глибоким знанням ринку та досвіду в Україні Зафер Озбай спеціалізується на аналізі споживчої поведінки, динаміки ринку та конкурентних умов для розробки успішних стратегій росту.

New Balance

З 1 лютого напрямок маркетингу ритейлера спортивного одягу та взяття New Balance очолив Олег Кравченко. Олексій Зеркаль залишив посаду 31 січня.

Як повідомили RAU джерела на ринку, Олексій Зеркаль, який двічі обіймав посаду СМО New Balance (у 2017-19 роках та з 2021-го по 2025-й) покинув компанію. Його місце зайняв Олег КравченкоЯк пише видання NV, за свою кар’єру Олег встиг запустити екіпірувальний центр для бігунів RunLab, вебстудію, попрацювати в міжнародній інвесткомпанії і створити проєкт з продажу нерухомості DIM Realt. Серед захоплень топменеджера: активний, а часом – екстремальний спорт. Він пробіг шість найбільших марафонів світу, “зробив” IronMan, переплив Босфор і цілиться на сім головних вершин світу.

Нагадаємо, New Balance – міжнародний ритейлер корінням зі Сполучених Штатів. Історія New Balance почалася у 1906 році в США в місті Белмонт.

В Україні мережа налічує 38 магазинів у 18-ти містах країни.

АЗК UPG

Новим маркетинг-директором компанії UPG призначено Бориса Цомая

Борис Цомая має більше ніж 20 років досвіду у маркетингу. До цього він обіймав посади маркетинг-директора Нові Продукти та маркетинг-директора Meest Україна. Також він був заступником генерального директора з питань маркетингу АВК New Products, креативним директором Favbet, очолював маркетинг компаній Sportbank та Фрідом Фінанс Україна, а також обіймав посаду бренд-маркетинг директора ПАТ “Укрпошта”.

Зважаючи на досвід експерта, паливна галузь є новою сферою для нього. «Сучасне АЗК — це, перш за все, заправочна станція, але це ще і ресторан, магазин, кавʼярня та багато інших сервісних складників. Отже, мій досвід у ритейлі, логістиці, навіть FMCG, тут стає дуже у пригоді та дозволяє комплексно підходити до вирішення завдань та більш глибоко розуміти усю проблематику та специфіку галузі», – пояснив Цомая.

АЗК UPG позиціює себе як мережу заправно-відпочинкових комплексів, тому основне завдання Цомая на новій посаді — довести клієнтам, що його компанія дійсно якісно відрізняється від інших гравців на цьому ринку. Також він займатиметься формуванням лояльної клієнтської бази, розбудовою бренду та його перетворення його на справжній lovemark. 

AB InBev Efes Ukraine

Новою директоркою з маркетингу компанії AB InBev Efes Ukraine з 16 грудня 2024 року стала Вікторія Шапронь. Вікторія має понад 20 років досвіду у сфері маркетингу, стратегічному управлінні брендами та розвитку команд. Її кар’єра охоплює роботу у відомих міжнародних і локальних компаніях, таких як Visa, Red Bull Ukraine, Winetime, MoneyGram та інших.

“Нова посада в AB InBev Efes Ukraine — це нові завдання, нові виклики та нові горизонти для мене. Я з ентузіазмом беру на себе ці зобов’язання, адже це новий і цікавий для мене ринок. Вже зараз можу сказати, що працюю з мотивованою і професійною командою, тому впевнена, що разом ми приймемо і розв’яжемо будь-які виклики. У будь-якому разі я реалізовуватиму маркетингову стратегію, спираючись на власний досвід стратегічного та комунікаційного маркетингу, розвинені навички адаптивності та оперативність у прийнятті рішень, яких наразі потребує ринок”, –  зазначила директорка з маркетингу AB InBev Efes Ukraine Вікторія Шапронь.

До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Петро Михайлишин, Епіцентр: Наразі не працюють 10 наших торгових центрів, більшість з яких повністю зруйновані

Петро Михайлишин, Епіцентр: Наразі не працюють 10 наших торгових центрів, більшість з яких повністю зруйновані

Генеральний директор Епіцентр К Петро Михайлишин розповів Delo.ua як три роки великої війни змінили компанію, які рішення...
time icon  
  320
Усі новини ринку