Призначення року в рітейлі: Eldorado, Varus, Аптека АНЦ, Фокстрот, МХП та інші

Призначення року в рітейлі: Eldorado, Varus, Аптека АНЦ, Фокстрот, МХП та інші

10.01.2022 08:30
  7019
Дарія Осіїк

Головні зміни в керівництві українських компаній сфер рітейлу, девелопменту та суміжних галузей в минулому році. 

Цей матеріал доступний російською мовою 

Eldorado

У січні 2021 року новим директором з маркетингу мережі Eldorado стала Оксана Кулікова. На цій посаді вона займається діджиталізацією маркетингу та розвитком e-commerce. 

Оксана Кулікова має 17 років досвіду в маркетингу та PR в таких галузях, як електронна комерція, торгівля, B2B-послуги, логістика, банки. Раніше Оксана відповідала за маркетинг-стратегію, діджитал-трансформацію та інновації, розвиток CRM-стратегії та e-сommerce в Metro Cash & Carry Україна. Перед тим керувала маркетингом торгівельних інтернет-майданчиків Prom.ua, Tiu.ru, Satu.kz, Deal.by в країнах СНД. 

У липні в команді Eldorado відбулись ще одні зміни: новим керівником відділу зв’язків з громадськістю торгової мережі Eldorado було призначено Надію Якубець, яка раніше відповідала за корпоративні комунікації Roshen. За словами Надії, Eldorado знаходиться на шляху істотної трансформації і серед основних її завдань: побудова відкритого діалогу з усіма стейкхолдерами і формування активної соціальної позиції компанії. Її завданнями також будуть систематизація комунікацій і безпосередня розробка і впровадження PR-стратегії. 

Varus 

У лютому 2021 року директором з маркетингу мережі магазинів Varus була призначена Ольга Румянцева (раніше Капустінаприм. ред.). Раніше вона 4,5 років займала аналогічну посаду в мережі АЗК WOG. В цілому, у Ольги більш ніж 10-річний досвід розвитку програм лояльності в різних компаніях.

А новим керівником PR-центру мережі супермаркетів Varus на початку жовтня став Олександр Шуть. Зоною відповідальності Олександра є PR-супровід нового позиціонування компанії «Різномаїжжя Щодня», перезапуск PR-стратегії, SMM, актуалізація політики соціальної відповідальності та висвітлення діяльності компанії в цілому. До Varus Олександр працював в PR-відділі мережі АЗК KLO. 

COLIN’S  

У жовтні 2021 року в COLIN’S Україна відбулися зміни топ-менеджменту. На посаду директора з продажів заступив Джем Караджа.  

Пан Караджа перейшов до керівництва COLIN’S в Україні після вдалого досвіду топ-менеджменту в компаніях Metro AG у східній Європі та Auchan Retail – французькій багатонаціональній корпорації, що спеціалізується на роздрібній торгівлі.

Маючі досвід в міжнародному рітейлі більше 23 років, Джему Караджа вдалося оперативно підлаштуватись під турбулентну ситуацію на ринку та показати позитивну динаміку зросту загальних показників та рентабельності COLIN’S під своїм керівництвом.

На чолі нового COO у 2021 COLIN’S відкрила сім нових магазинів в Україні: денім-бренд зміцнив tenant-mix таких важливих ТРЦ як Blockbuster та Respublika у Києві, а також розширив кількість магазинів мережі в Одесі, Харкові, Краматорську та Львові. Наразі мережа налічує 71 торгову точку та планує збільшення офлайн присутності і надалі.

Mеtro Cash&Carry Україна 

В Mеtro Cash&Carry Україна у березні відбулось відразу дві важливі зміни в директораті – було призначено нового генерального директора та нового директора з персоналу. Замість Тіно Цайске, який близько двох років був гендиректором Mеtro Cash&Carry Україна, український підрозділ німецького рітейлера Metro Cash & Carry очолила Олена Вдовиченко – директор з продажів та операційної діяльності Mеtro Cash & Carry Україна. Це перше в історії Metro Україна внутрішнє призначення на посаду генерального директора. Олена Вдовиченко розпочала свою кар’єру в Mеtro Cash&Carry Україна у вересні 2005 року та обіймала різні посади в межах департаменту логістики. У листопаді 2013 року вона була призначена на посаду начальника управління організації ланцюгів постачання Mеtro Cash & Carry Україна, а пізніше обійняла посаду начальника управління продовольчих товарів, перш ніж перейти на посаду заступника комерційного директора в липні 2017 року. У травні 2018 року Олену було призначено на посаду комерційного директора, а з жовтня 2020 року вона стала директором з продажів та операційної діяльності.

Анна Толмачова свої посадові обов’язки директора з персоналу Mеtro Cash & Carry Україна почала виконувати з 1 квітня 2021 року. А Ірина Брижак, яка з 2016 року очолювала HR-функцію в компанії, прийняла пропозицію обійняти посаду директора з персоналу однієї із країн присутності Мetro з 1 травня 2021 року. 

Анна Толмачова приєдналася до компанії Mеtro Cash&Carry Україна у вересні 2016 року на посаді керівника управління по роботі з талантами. За період роботи в компанії Анна впровадила цикл управління продуктивністю; заходи, пов’язані з навчанням та розвитком персоналу, що відповідали та підтримували стратегічні цілі організації; за її підтримки був розроблений бренд роботодавця, який дозволив Metro залучати, розвивати та зберігати таланти організації. 

Sportmaster

Головою Ради директорів Sportmaster Ukraine призначено Ігоря Чернова, який повернувся до керівництва компанії після завершення контракту гендиректора GO Sport Polska. Для Спортмастер Україна це нова посада, поява якої стала результатом трансформації компанії згідно “Нової стратегії розвитку”. На посаді голови Ради директорів Ігор Чернов визначатиме внутрішню та зовнішню стратегії розвитку Sportmaster Ukraine. 

Нагадаємо, 30 вересня 2019 року компанія Sportmaster Operations (Сінгапур) завершила операцію з купівлі мережі спортивних магазинів GO Sport Polska, що складається з 34-х магазинів загальною торговою площею 37 000 кв. м. Деякий час генеральний директор Sportmaster Ukraine Ігор Чернов займався управлінням обома мережами, але на початку 2020 року повністю перейшов на посаду General Director компанії GO Sport Polska в Польщі. Посаду СЕО Sportmaster Ukraine продовжить займати Людмила Книш

Аптека АНЦ 

Директором з маркетингу мережі аптек АНЦ призначено В’ячеслава Сауца. Це нова посада для аптечного рітейлера, яка з’явилась в результаті внутрішнього реструктурування компанії. До АНЦ він близько 1,5 роки працював аналітиком-маркетологом в ГК МедФармХолдингу. В 2014 році розпочав свій кар’єрний шлях в мережі АНЦ на позиції аналітика відділу продажів. У 2018 році був підвищений до керівника відділу аналітики, а ще згодом став заступником комерційного директора. 

А наприкінці серпня Денис Піддубський, який раніше був керівником відділу розвитку мережі супермаркетів Varus, став директором з розвитку аптечної мережі Аптека АНЦ. 

З 2004 по 2014 рік Денис працював у мережі АТБ, де пройшов кар’єрний шлях від аналітика до заступника директора напрямку. У його обов’язки входила, зокрема, розробка стратегії розвитку мережі та експертна оцінка об’єктів для розміщення магазинів. Після цього топ-менеджер рік працював на посаді директора з експертної оцінки та розвитку компанії “Український Рітейл”, яка керувала мережею магазинів Брусничка, де він змінив існуючу структуру і розробив нову методику оцінки об’єктів. З грудня 2020 року по серпень 2021-го Денис працював керівником відділу розвитку мережі Varus. 

МХП 

Дмитро Морозов, який раніше керував управлінням по роботі з франчайзі МХП, у квітні очолив новий департамент, який займається розвитком бізнесу франчайзі холдингу. Дмитро має більш ніж 13-річний досвід роботи в FMCG-компаніях на керівних посадах у сфері комерції та трейд-маркетингу. Під керівництвом Дмитра команда управління по роботі з франчайзі запустила проект М’ясомаркет та в рекордно короткі терміни відкрила більше 50-ти точок цього формату.  

Фокстрот 

Посаду керівника управління по роботі з персоналом омніканального рітейлера Фокстрот зайняла Тетяна Брюханова. Призначення Тетяни на пост HR-директора відбулося на початку квітня 2021 року. На цій посаді вона змінила Оксану Парубець, яка перейшла на пост консультанта з питань впровадження змін та інновацій у компанії.

 Загальний досвід роботи Тетяни у сфері управління персоналом складає понад 15 років у системних компаніях загальною чисельністю від 60 до 7000 співробітників у сферах дистрибуції, виробництва, IT, енергетики, оптово-роздрібної торгівлі, благодійності. Більше десяти років вона працювала на посаді директора з управління бізнес-процесами повного циклу HR-менеджменту й управління HR-командою в таких компаніях, як Kiddisvit, БО «Фонд Ріната Ахметова», Паралель-М ЛТД, ДТЕК Дніпрообленерго. 

Multiplex 

Найбільша в Україні мережа кінотеатрів Multiplex у квітні активно оновлювала та розширяла команду. Протягом місяця тут було призначено нового директора з маркетингу, нового HR-директора, а також з’явилась нова посада – chief digital officer, яку обійняв Петро Свищов. Останнє призначення пов’язане з початком стратегічного розвитку у напрямку діджиталізації сервісів, процесів та продуктів. Саме Петро Свищов відповідатиме в компанії за цифрові перетворення. Перші зміни торкнуться фронт-офісу, збору та аналізу клієнтських даних, оцифровування існуючих сервісів та створення нових digital-продуктів. Петро Свищов більше восьми років керує проектами з розробки програмного забезпечення, інфраструктури та впровадження проектів як для внутрішніх споживачів, так і для аутсорсингу в різних сферах бізнесу. Він працював як у прогностичних, так і в адаптивних моделях – Scrum, Kanban, а також в гібридних моделях. 

Новим директором з маркетингу в Multiplex став колишній топ-менеджер мережі Comfy та групи EVO Саша Жиляєв. Нагадаємо, раніше Жиляєв більше 17-ти років працював в мережі магазинів побутової техніки та електроніки Comfy. Протягом п’яти років топ-менеджер очолював напрямок digital-маркетингу рітейлера. В грудні 2019 року він очолив бренд-маркетинг в одній з найбільших e-commerce компаній України – групі EVO, в яку входять маркетплейси Prom, Bigl, Shafa, Crafta, торгова площадка Zakupki, а також онлайн-сервіс замовлення послуг Kabanchik і онлайн-сервіс електронного документообігу Вчасно. 

І ще один топ-менеджер мережі Comfy перейшов до команди Multiplex – з середини квітня напрямок HR тут очолює Марина Майор. В Comfy вона займала аналогічну посаду. Попередній HR-директор мережі кінотеатрів Ігор Гур’янов покинув посаду в першому кварталі 2020 року. З 2011 року Марина Майор працювала HR-директором у рітейлера техніки і електроніки Comfy. На її сторінці в Linkedin зазначено, що вона має 15-річний досвід роботи в сфері управління персоналом та професійних послуг. 

АЗК WOG  

Новим директором з маркетингу мережі АЗК WOG у травні став Геннадій Карлінський. Його завданнями на цій посаді є розробка та втілення нової маркетингової стратегії мережі. 

Геннадій має більш ніж 15-річний досвід у різних компаніях сфери рітейлу. Працював директором з маркетингу мережі супермаркетів Фуршет, компанії Альцест та мережі Аптека Доброго Дня, керуючим партнером бренду дитячих дорогоцінних подарунків UMa&UMi. «Я радий приєднатися до колективу WOG. Впевнений, разом з професійною командою компанії покажемо високі результати. Одна з основних цілей – випередити конкурентів при переході від стратегії 4Р до 4С», – прокоментував своє призначення Геннадій Карлінський.  

 Salateira 

Наприкінці червня CEO і керуючий партнер fast-healthy мережі Salateira Олександр Савілов заявив, що покидає пост CEO та буде займатись виключно стратегічними питаннями розвитку компанії.

А в першій половині жовтня до мережі Salateira приєдналася Тетяна Лахтадир, яка очолила відділ розвитку мережі Salateira. На цій позиції Тетяна займається розвитком мережі ресторанів healthy-food Salateira, а також мережі Salateira store. Тетяна має великий досвід роботи у рітейлі. Близько 13,5 років вона займалась розвитком мережі дитячих магазинів Будинок іграшок, куди перейшла з позиції бренд-менеджера преміум-сегменту компанії Nemiroff. На початку своєї кар’єри в Будинку іграшок Тетяна займала позицію директора з маркетингу, але по мірі росту компанії перешла на посаду директора з розвитку. З січня до кінця березня 2020 року Тетяна займала посаду директора з розвитку мережі кінотеатрів Multiplex.

ТЦ Oasis  

В столичному ТЦ Oasis у липні відбулися кадрові зміни: Людмила Віліщук пішла з компанії, а новим комерційним директором призначено Маргариту Тимофєєву

За словами керуючого директора ТЦ Oasis Олексія Дарагана,  серед основних завдань нового комерційного директора об’єкта – не втратити існуючих орендарів і досягти 100% заповнення торгового центру.

На фото: Людмила Віліщук

Prom.ua 

Іван Портний пішов з посади CEO маркетплейсу Prom.ua. Про це він повідомив на своїй сторінці у  Facebook: “Колись промисловий майданчик Prom з трубами на логотипі перетворився в цілу групу компаний EVO и тепер у нас ціла сім’я проектів. А сам Prom тепер став справжнім лідером української електронної комерції. Я дуже радий бути частиною цієї великої історії. Для мене 10 років в Prom пролетіли як одна мить”. За словами Портного, за 10 років кількість компаний, які співпрацюють з маркетплейсом, збільшилася з 6000 до 60 000, кількість товарів зросла з 1 млн до 100 млн, а кількість замовлень на місяць – з 40 000 до 3 000 000. Наразі Іван Портний планує спробувати себе у власних проектах. 

RDA 

Керівником проектів офісної та логістичної нерухомості в консалтинговій компанії Retail & Development Advisor у липні був призначений Федір Арбузов

Загальний досвід Арбузова в консалтингу – понад 13-ти років. Він починав кар’єру в 2008-му в міжнародній консалтинговій компанії DTZ (зараз Cushman & Wakefield), в тому числі з 2011-го по 2017-й керував відділом промислової та логістичної нерухомості DTZ. У листопаді 2017 року топ-менеджер був призначений на посаду комерційного директора в БЦ Хрещатик Плаза, де пропрацював 2,5 роки. Протягом останніх двох років він обіймав аналогічну посаду в інвестиційно-девелоперської компанії Masnavi Capital. 

Його основними функціями на посаді керівника проектів офісної та логістичної нерухомості Retail & Development Advisor будуть: комплексний супровід всіх гравців ринку логістичної/складської та офісної нерухомості (консалтинг, аналітика, підписання контрактів і т.д.); залучення та координація учасників (девелопер-орендар) проектів BTS (контрактне будівництво) від пошуку ділянки та розробки концепції, до наповнення орендарями та продажу. 

Комп’ютерний Всесвіт  

У серпні в мережі магазинів Комп‘ютерний Всесвіт відбулась кадрова зміна: Володимир Бержинський, який займав посаду керівника розвитку мережі, залишив компанію після 16-ти років роботи. Надалі Володимир має намір розвивати власний бізнес-проект та будує нові кар‘єрні плани.

Його посаду зайняв керівник одного з департаментів Сергій Лаптєв. Сергій є нинішнім керівником розвитку Комп‘ютерного Всесвіту, він – один із найдосвідченіших працівників компанії, що очолював різні департаменти і володіє відповідною експертизою та досконало знається на специфіці ринку. “В мережі я працюю з 2005 року. Пройшов шлях від стажера до керівника, а ставши учасником команди офісу, створював і керував напрямком сервісного обслуговування та підтримки клієнтів, – розповідає про свій кар’єрний шлях в компанії Сергій. – З одного працівника даний напрямок розвинувся до департаменту з повноцінним штатом. Також відповідав за напрямок складської та сервісної логістики, впровадження, запуск та подальшу підтримку нових сервісних продуктів у Комп’ютерному Всесвіті». 

Алло 

У вересні до команди національного маркетплейсу і мультиканального рітейлера Алло приєдналася Юлія Кушніренко у ролі Head of PR&SMM. Юлія відповідає за розробку та реалізацію комунікаційної стратегії компанії, в тому числі й у соціальних мережах, вестиме комунікацію перших осіб, напрям КСВ та антикризовий PR, буде керувати прес-офісом. Юлія Кушніренко працює в сфері комунікацій 15 років, має як корпоративну, так і агентську експертизу. Понад два роки як Account Director керувала найбільшим клієнтським аккаунтом у комунікаційному агентстві Be—it, раніше відповідала за комунікації розвитку мобільного інтернету в Київстар, зокрема, запуску 3G-зв’язку в Україні. Протягом декількох років курувала напрямок media relations в агентстві SPN Communications. На рахунку Юлії є проекти з нагородами Sabre та Effie, досвід роботи з такими клієнтами як Mastercard, Київстар, Roshen, Borjomi та іншими. 

DCH Infrastructure & Real Estate

Першого жовтня Ігор Титов пішов з компанії Цитрус, де з січня 2020 року займав посаду директора з розвитку мережі. А вже 1 грудня його було призначено директором з розвитку бізнесу DCH Infrastructure & Real Estate. «Я радий і гордий стати частиною величезної команди DCH Infrastructure & Real Estate. Для мене це новий етап і новий ступінь у прокачуванні своїх навичок та знань, адже останні 10 років я провів на боці рітейлу і зараз я переходжу до девелопменту. Я готовий з радістю поділитися своїм досвідом і знаннями, також я відкритий до нових знань і готовий вивчати нове», – зазначив Ігор на своїй сторінці у facebook.

Нагадаємо, що до компанії Цитрус Ігор Титов також працював рік директорм з розвитку в компанії “Аптека TAS” та чотири роки займався регіональним розвитком мережі Watsons. 

Даринок 

Антоніна Арбузова зайняла посаду комерційного директора київського маркет-моллу Даринок. Вперше Антоніна Арбузова прийшла на посаду комерційного директора Даринку в 2017 році, після чого у 2019-му розпочала роботу в найбільшій мережі кінотеатрів України – Multiplex – на посаді директора департаменту розвитку бізнесу. 

Серед основних обов’язків Антоніни на посаді комерційного директора маркет-молу: укладення угод з новими орендарями об’єкта, налагодження плідних ділових відносин з менеджментом орендарів, організація, координація та контроль роботи комерційного департаменту. Окрім Multiplex та маркет-моллу Даринок Арбузова також має управлінський досвід роботи в компанії Cushman & Wakefield Україна, що працює в сфері комерційної нерухомості, та інвестиційно-девелоперській компанії Eastgate Development. 

Читайте також – 

Призначення року в рітейлі: Sportmaster, Dream Town, Цитрус, Respublika та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку