Оксамитовий сезон: зміни топ-менеджменту в компаніях рітейлу та суміжних галузей
Liki24.com, Аптека АНЦ, Комп’ютерний Всесвіт, Нова пошта та McDonald’s: які зміни відбулися на топ-посадах українських та міжнародних компаній сфер рітейлу та суміжних галузей.
Liki24.com
На початку серпня колишній голова сервісу замовлення поїздок Bolt в Україні Тарас Потічний оголосив про свій перехід у сервіс доставки ліків Liki24.com, де він зайняв посаду віце-президента з експансії. Також він буде курирувати відкриття локальних офісів Liki24.com за межами України. Зокрема, найближчим часом локальні офіси запустяться у Польщі та румунському Бухаресті. Крім того, топ-менеджер увійде до ради директорів.
За словами засновника Liki24 Антона Аврінского Потічний допоможе компанії успішно розширити географію роботи у Європі, що є необхідним кроком для подальшого розвитку та зростання компанії.
Аптека АНЦ
Денис Піддубський, який раніше був керівником відділу розвитку мережі супермаркетів Varus, став директором з розвитку аптечної мережі Аптека АНЦ. Про це розповів він сам на своїй сторінці у мережі Facebook.
Денис відзначив, що “ключове значення у цьому призначенні зіграли ментор Board і головний виконавчий директор АНЦ Микола Щербина та, звичайно ж, власники мережі”. З 2004 по 2014 рік Денис працював у мережі АТБ, де пройшов кар’єрний шлях від аналітика до заступника директора напрямку. У його обов’язки входила, зокрема, розробка стратегії розвитку мережі та експертна оцінка об’єктів для розміщення магазинів. Після цього топ-менеджер рік працював на посаді директора з експертної оцінки та розвитку компанії “Український Рітейл”, яка керувала мережею магазинів Брусничка, де він змінив існуючу структуру і розробив нову методику оцінки об’єктів. З грудня 2020 року по серпень 2021-го Денис працював керівником відділу розвитку мережі Varus.
Комп’ютерний Всесвіт
У серпні в мережі магазинів Комп‘ютерний Всесвіт відбулась кадрова зміна: Володимир Бержинський, який займав посаду керівника розвитку мережі, залишив компанію після 16-ти років роботи. Надалі Володимир має намір розвивати власний бізнес-проект та будує нові кар‘єрні плани. Його посаду зайняв керівник одного з департаментів Сергій Лаптєв. Сергій є нинішнім керівником розвитку Комп‘ютерного Всесвіту, він один із найдосвідченіших працівників компанії, що очолював різні департаменти і володіє відповідною експертизою та досконало знається на специфіці ринку. “В мережі я працюю з 2005 року. Пройшов шлях від стажера до керівника, а ставши учасником команди офісу, створював і керував напрямком сервісного обслуговування та підтримки клієнтів, – розповідає про свій кар’єрний шлях в компанії Сергій. – З одного працівника даний напрямок розвинувся до департаменту з повноцінним штатом. Також відповідав за напрямок складської та сервісної логістики, впровадження, запуск та подальшу підтримку нових сервісних продуктів у Комп’ютерному Всесвіті».
Нова пошта
Головою наглядової ради Нова пошта з 25 серпня стала Ірина Папуша, яка є членом Національного реєстру корпоративних директорів. У складі наглядової ради вона з 1 червня 2021 року. З інформації на сайті компанії відомо, що пані Ірина також є представником Торгово-промислової палати України у Нідерландах, входить до наглядових та консультативних ради українських та європейських компаній, а також є членом правління Професійної асоціації корпоративного управління.
За даними Нової пошти, Ірина Папуша закінчила Київський національний економічний університет, має ступінь кандидата економічних наук. У неї 20-річний досвід роботи на керівних постах на ринках FMCG і B2B. Вона є екс-радником міністра економічного розвитку і торгівлі України.
Крім того, з 25 серпня Нова пошта на один рік ввела до складу своєї наглядової ради екс-голову правління Правекс Банку Тараса Кириченка. З грудня 2019 року по квітень 2021 року Тарас був членом наглядової ради державного Ощадбанку. Правекс Банк він очолював з травня 2013 року по 30 вересня 2019 року.
Зараз до складу наглядової ради Нової пошти, окрім Папуши, входять Вячеслав Климов, Володимир Поперешнюк, Інна Поперешнюк, Олександр Ольшанський і Тарас Кириченко.
McDonald’s
Новим глобальним директором з маркетингу McDonald’s призначено Морган Флетлі, яка приєдналася до компанії чотири роки тому в якості директора з маркетингу та діджитал-взаємодії з клієнтами в США. Вона змінила Алістера Макроу, який був призначений глобальним директором з маркетингу в червні 2020 року, через рік після того, як компанія відмовилася від цієї посади.
Флетлі буде курирувати глобальний бренд, стратегію меню, сімейний маркетинг, партнерські відносини із засобами масової інформації та розуміння клієнтів і бізнесу.
McDonald’s вважає, що «стратегічне бачення і проникливість Флетлі для створення знакових брендів» зіграли важливу роль в просуванні стратегії зростання клієнтів компанії і створенні можливостей у сфері діджитал, даних та інсайтів.
Новий глобальний директор по маркетингу також отримала високу оцінку за створення високопродуктивних команд і налагодження партнерських відносин всередині і поза компанією з франчайзі, постачальниками і агентствами. Флетлі буде підпорядковуватись директору по роботі з клієнтами Ману Стейджерту і приєднається до глобальної групи вищого керівництва McDonald’s.
Хенкель в Україні
Еніс Токсьоз призначений генеральним менеджером бізнес-підрозділу Beauty Care Хенкель в Україні. Він став наступником Ніни Домбровської, екс-президента компанії Хенкель в Україні, яка більше 14-ти років працювала на посаді генерального директора підрозділу Beauty Care, а тепер вирішила продовжити свій кар’єрний шлях поза межами компанії.
Свою кар’єру в Henkel Еніс Токсьоз розпочав 18 років тому в німецькому Дюсельдорфі у підрозділі “Маркетинг та продажі” бізнес-підрозділу Beauty Care, з яким пов’язана вся його подальша діяльність в компанії у різних країнах світу. Працюючи в офісі Henkel в Об’єднаних Арабських Еміратах, він координував регіональний маркетинг для країн Близького Сходу й Африки.
На своїй новій посаді в Україні Еніс Токсьоз стане частиною регіональної команди бізнес-підрозділу Henkel Beauty Care країн Центральної та Східної Європи.
«Це велика відповідальність та серйозний професійний виклик — прийняти управління одним із флагманських підрозділів Хенкель в Україні з потужними впізнаваними популярними брендами. Тут я зустрів дуже сильну команду, що в умовах ринкової й економічної турбулентності досягла справді видатних результатів. На українському ринку є безліч нових можливостей, а зі злагодженою командою бізнес-підрозділу Beauty Care та українського Хенкель ми досягнемо нових ринкових перемог», — прокоментував своє призначення генеральний менеджер бізнес-підрозділу Beauty Care Хенкель в Україні Еніс Токсьоз.
«Команда Хенкель в Україні з радістю вітає Еніса Токсьоза та переконана, що його енергія, досвід і свіжий погляд на ринок сприятимуть подальшому зміцненню позицій брендів Henkel і розвитку прихильності наших партнерів та українських споживачів», — прокоментувала це призначення президент, генеральний директор і директор з управління персоналом Хенкель в Україні Олена Єфремова-Курсік.
Читайте також –