Зимові призначення: Colliers Ukraine, Ukrnafta, Будинок іграшок та Retail&Development Advisor

Зимові призначення: Colliers Ukraine, Ukrnafta, Будинок іграшок та Retail&Development Advisor

Сьогодні
  405
Дарія Осіїк

Які зміни відбулися за останній місяць у топменеджменті українських і міжнародних компаній сфер ритейлу та суміжних галузей: хто отримав нову посаду, змінив чи залишив компанію.

Colliers Ukraine

13 січня Ігор Заболоцький завершив працювати в компанії Colliers Ukraine. Свою кар’єру в компанії він розпочав ще у 2011 році, був провідним експертом у сегменті торгівельної нерухомості. 

Про рішення залишити компанію Ігор повідомив на своїй сторінці у Facebook

Про подальші кар’єрні плани експерта поки що невідомо. 

Ukrnafta

З 6 січня 2024 року директоркою з маркетингу компанії Ukrnafta призначено Наталію Хомік. Про це вона повідомила на своїй сторінці у Facebook. 

У період з 2019 до 2021 року Хомік працювала Head of CRM в компанії Eldorado.ua, а з 2021 року обіймала посаду СМО в мережі Територія мінімальних цін.

«Говорять, що у змаганні між сильним і розумним перемагає несподіваний… І несподівано для всіх (і для себе, теж) я перейшла з fashion-ритейлу у паливний. Якщо ви уявили мене в касці і формі на свердловині, то мушу розчарувати – туди беруть лише справжніх профі. А я, як завжди, займатимусь улюбленим маркетингом», – написала в дописі Хомік.

На посаді директорки з маркетингу Ukrnafta Наталія Хомік займатиметься розробкою та впровадженням комплексної маркетингової стратегії, націленої на розвиток бренду Ukrnafta як lovemark через розвиток якісних комунікацій в міксі маркетингових каналів та комунікаційних платформ, розвитком CRM-маркетингу і програми лояльності, управлінням даними та іноваціями маркетингу.

Будинок іграшок

24 січня новим генеральним директором мережі Будинок іграшок призначено було Марію Назаренко. Вона замінила на цій посаді Романа Горошко, що керував найбільшою українською мережею дитячих іграшок понад рік. Про це повідомила Forbes Ukraine.

Марія Назаренко має 17 років досвіду в маркетингових та стратегічних комунікаціях, електронній комерції та клієнтському досвіді. Свій кар’єрний шлях вона розпочала у Центрі електронного бізнесу ПриватБанк, де розвивала перші діджитальні продукти. З 2010-го працювала у Comfy, де розпочала з посади керівника контакт-центру, у 2018 році була призначена на посаду e-commerce-директорки, а у 2021 році стала маркетинг та e-commerce директоркою. 

Марія має дві вищі освіти та MBA: у Дніпровському національному університетові вивчала банківську справу, гуманітарну освіту здобула в Університеті Альфреда Нобеля в Дніпрі, завершила магістерську програму Master of Digital Transformation в бізнес-школі в Барселоні.

За словами співвласника мережі Будинок іграшок Володимира Костура, зміна СЕО знаменує перехід на новий етап розвитку. Якщо Роман Горошко займався посиленням операційної ефективності та розвитку мережі, то Марія Назаренко зосередиться на цифровій трансформації компанії, розбудові маркетингу та покращенні клієнтського досвіду. Основне завдання нової директорки мережі – посилення цифрових інновацій, розвиток онлайн-платформи, а також подальше розширення ринку, розповів Костур.

«На різних етапах розвитку компаніям потрібні різні компетенції, – пояснила Марія Назаренко. – Діджитал – це вимоги часу, з якою стикаються всі ритейлери». Її особиста мотивація переходу – інтерес до трансформації бізнесу, можливість впливати та бути залученою в усі процеси. Цього року компанія планує збільшити частку онлайн-продажів з 16% до 20%, зокрема завдяки оновленому мобільному застосунку, який запустили в листопаді 2024-го. 

Проте це не всі зміни в топ-менеджменті мережі. Про своє звільнення з посади операційної директорки повідомила Євгенія Олєнікова, яка пропрацювала в Будинок іграшок менше ніж півроку. 

Про своє рішення залишити компанію Євгенія повідомила на своїй сторінці в Instagram: “Минулого тижня я пішла з позиції операційної директорки Будинку Іграшок. 2024 рік команда завершила з високим результатом. Річний товарообіг зріс на 22% в LFL, в грудні зробили рекордний ТО взагалі, прирісши на 26%. Всі KPI перевиконані, і не тільки операційні.

Операційний департамент я залишила з бюджетом 2025 і стратегією для його виконання. Однак, буває так, що команда змінюється, не зважаючи на круті результати. Дане рішення не було повністю моїм бажанням, проте я впевнена, що кожен кінець – це новий початок. Тож тепер я відкрита до нових викликів та можливостей для застосування свого унікального досвіду та навичок”, – написала вона.

Нагадаємо, що до мережі Будинок іграшок Євгенія два з половиною роки керувала операційним напрямком міжнародного бренду English Home, та понад п’ять років керувала мережею U.S. POLO ASSN. та Cacharel Україна на посаді Country Manager.

Retail&Development Advisor

Вікторія Кравченко стала новим менеджера комерційної нерухомості компанії RDA. Основними завданнями Вікторії на новій посаді стануть:

  • Розробка концепцій для нових об’єктів;
  • Формування оптимального пулу орендарів;
  • Комерціалізація торгівельних площ;
  • Співпраця з орендарями для забезпечення максимальної ефективності об’єктів.

Маючи понад п’ять років досвіду в управлінні комерційною нерухомістю, зокрема на посаді менеджера відділу оренди ТРЦ Sky Mall, Вікторія працювала над реалізацією численних проєктів: розробкою концепцій та пулу орендарів на основі маркетингових досліджень; аналізом ринку та орендних ставок; веденням переговорів з орендарями; контролем виконання договорів оренди.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку