Найсвіжіші призначення в рітейлі: Цитрус, Територія мінімальних цін, Lidl, Depositphotos та Forum Group

Найсвіжіші призначення в рітейлі: Цитрус, Територія мінімальних цін, Lidl, Depositphotos та Forum Group

15.11.2021 08:30
  3927
Дарія Осіїк

Які зміни відбулися за останній місяць на топ-посадах українських компаній сфер рітейлу та суміжних галузей.

Читати російською мовою

Цитрус

Колишній топ-менеджер Сушия і WOG Дмитро Демидов, який очолював маркетинговий відділ мережі магазинів Цитрус близько двох років, покинув компанію. “Поки що просто повертаюся в улюблений Київ з сонячної Одеси”, – розповів RAU Дмитро Демидов на питання про подальші плани. За час роботи вже колишнього CMO в Цитрус була розроблена і запущена бренд-платформа «Відрізнятись дозволено», розширено географію мережі (відкрито/реконструйовано 18 магазинів), розпочато активну експансію мережі в Західну Україну. Крім того, була оптимізована робота маркетинг-департаменту, підвищена ефективність маркетингових інвестицій і запущені нові бренди на український ринок. “Найголовніше – виконано усі планові фінансові показники по товарообігу компанії”, – підкреслив екс-CMO Цитрус. Новим директором з маркетингу Цитрус з 1 листопада призначено Олега Нікольського, який до цього очолював відділ бренд-менеджменту категорії “Смартфони і ноутбуки”.

Територія мінімальних цін

Володимир Поліщук залишив посаду маркетинг-директора мережі магазинів Територія мінімальних цін, де він працював з грудня 2020 року. До цього Володимир шість років пропрацював у мережі магазинів гаджетів ЖЖУК, бувши очільником відділу маркетингу. До цього він працював в ГК Амстор та комп’ютерній академії ШАГ.

На початку лютого Володимир став викладачем бренд-менеджменту в університеті ІТ СТЕП. Також Володимир є співзасновником львівської студії маркетингу та дизайну Must, яка працює на ринку вже понад 9 років.

Відомо, що з кінця вересня Володимир Поліщук зайняв посаду маркетинг-директора медичної лабораторії Медіс.

Lidl Schwarz Group

У мереж Lidl та Kaufland змінюється керівник. Дітер Шварц передасть свою посаду генерального партнера материнської компанії Lidl Schwarz Group Герду Хшановському 1-го грудня 2021 року. У свою чергу Герд Хшановський передасть головування в Lidl своєму наступнику Кеннету Макграту.

Дітер Шварц — син засновника Schwarz Group Джозефа Шварца. У серпні Дітеру Шварцу виповнилося 82 роки. Герд Хшановський є досвідченим професіоналом і вже більше 20 років є частиною Schwarz Group на різних керівних посадах. Кеннет Макграт – міжнародний експерт з роздрібної торгівлі та менеджер з багаторічним досвідом. Протягом останніх тижнів Герд Хшановський інтенсивно готував його до нової посади.

Depositphotos

Американська компанія VistaPrint купила 100% української компанії за $85 млн. Засновник компанії Дмитро Сергєєв залишає проект. За інформацією порталу AIN, це найбільша угода в українському ІТ за останні кілька років.

Колишній генеральний директор Вадим Нехай залишається працювати в компанії Vista як віце-президент VistaCreate і Depositphotos та продовжить керувати командами. Офіс компанії залишиться у Києві. Більше того, новий власник має намір збільшити команду вдвічі.

Нагадаємо, що Дмитро Сергєєв заснував компанію у 2009 році. На ідею з фотобанком його наштовхнула дружина-фотограф, яка тісно працювала з майбутніми конкурентами Getty Images. У тому ж році колекція зображень платного фотостоку досягла 1 млн файлів. Через сім років після заснування компанія вже мала 40 млн файлів на серверах. В 2016 році компанію оцінювали в $82 млн. За час свого існування Depositphotos залучила $8 млн інвестицій.

 F.ua

Засновник інтернет-магазину F.ua Дмитро Покотило вийшов із бізнесу. Засновник інтернет-магазину. Цю інформацію він підтвердив Retailers, проте розповідати подробиці відмовився.

Нагадаємо, наприкінці 90-х Покотило разом із Сергієм Костюковим організував бізнес із торгівлі фотоапаратами та аксесуарами до них. 2003 року було ухвалено рішення перенести торгівлю в інтернет. Тоді й створили інтернет-магазин Fotos. Однак у листопаді 2014 року магазин змінив назву та домен на F.ua. Відвідуваність F.ua, за даними SimilarWeb у жовтні склала 1,52 млн сеансів.

Forum Group

Дмитро Джеджула керуватиме маркетинг відділом Forum group. Про це він повідомив на своїй сторінці у Facebook, розповши про черговий виток своєї 21-річної кар’єри. Дмитро очолив маркетинг лідера ринку офісної нерухомості Києва. Серед його ключових завдань – розвиток сили бренду, комунікація із внутрішніми та зовнішніми клієнтами, розширення Forum community та сучасних точок контакту. Нагадаємо, раніше Дмитро очолював маркетинг Socar Energy Ukraine та маркетинг в одному із напрямків Біосфери, Liga:zakon, Viasat, Golden Telecom та інших компаній в Україні.

Також відомо, що новим СЕО групи компаній було призначено Олега Костючка.

Читайте також – 

Жовтневі призначення в рітейлі: Алло, Varus, Цитрус, Salateira, Carlsberg Ukraine та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку