Маркетинг в кіно: як підірвати мозок споживача після карантину
Як мережа кінотеатрів Планета кіно змінює свою роботу по залученню глядачів після скасування жорсткого карантину. Перше інтерв’ю MMR.ua з новим директором з маркетингу.
Цей матеріал доступний російською мовою
Колишній head of digital, а нині – маркетинг-директор мережі Планета кіно Толік Козловський розповів MMR про своє призначення на нову посаду, завдання на найближчий час і орієнтирах. RAU вибрала основні тези цієї бесіди.
Про нові завдання
На роботу Планета кіно сильно вплинув карантин, і тепер доводиться дуже обдумано вибирати вектор маркетингу. Основне завдання, яке мені поставили, – компанія повинна рухатися вперед в будь-яких умовах.
Маркетинг-команда складається з трьох осіб SMM-команди, CRM-менеджера, аналітика, менеджера по партнерським проявам, менеджера по директ-комунікаціях та дизайнера.
Маркетинг Планета кіно на 95% – це digital-канали, так що мені не важко поєднувати свою роботу з посадою head of digital. Але ми не виключаємо в майбутньому пошук когось для посилення digital-напрямку.
Досягати потрібних результатів допомагає той факт, що буквально всі співробітники компанії – фанати кіно.
Про найближчі плани
Маркетинг-завдання, які плануємо реалізувати найближчим часом в Планеті кіно:
- Мікросегментація бази для більш точних директ-комунікацій.
- Перезапуск декількох каналів комунікацій (на жаль, не можу поки сказати, яких, але буде видно відразу).
- Побудова повноцінної е-commoerce-платформи. Планета кіно пишається не тільки фільмами, у нас неймовірно багато товарів, які ми б хотіли повноцінно продавати онлайн.
Ми другий рік партнери з PEPSI, в цьому році плануємо повністю змінити наш кінотеатр у Дніпрі в спільній колаборації. Але, якщо не брати генеральне спонсорство, то в Україні дуже багато компаній, які близькі нам по духу. Було б круто створити щось цікаве, наприклад, як кінопоказ на воді «Можна на хвилях» в Одесі.
Про crazy-маркетинг
Я завжди за crazy-маркетинг. Коли зламують поведінкові звички і соціальні норми і на основі цього створюють якийсь ключ, який змінює суспільство. З українських компаній я б виділив Сільпо. Вони відбудували бренд, якому може позаздрити кожен маркетолог. Якщо говорити про міжнародний бренд, то це PornHub. Я обожнюю гумор в маркетингу, а коли цей гумор ще й дає профіт, це взагалі безцінне.
Для мене похвалою є результат, який був або буде досягнуто моїми зусиллями. Але я вважаю, що матеріальні бонуси теж повинні бути присутніми для більшої мотивації. Я говорю не про гроші, їх ніколи не сприймаєш як заохочення. Зовсім інше – це отримати сюрприз, який зовсім не очікував. Якби Планети кіно не існувало, пішов би в кінотеатр Netflix.
Джерело: MMR
Читайте також –
Кіно і вірус: наскільки впали касові збори в кінотеатрах і як кіномережі домовляються з ТРЦ