Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Сьогодні
  93
Костянтин Симоненко

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та новий етап розвитку Maudau. RAU пропонує ознайомитися з основними тезами.

Про сезонність попиту

З початком повномасштабної війни ринок електронної комерції пережив значне падіння, але динаміка продажів відновилася досить швидко — за рік ринок онлайн-шопінгу повернувся до довоєнних показників. Проте, як показали дослідження, за цей час на ринку встановилась і спостерігається певна сезонність: сильне зростання продажів наприкінці року і зниження попиту в середині року, влітку.

Про зміну поведінки споживачів

Споживча поведінка українців теж суттєво змінилася через війну, економічні труднощі та зростання цін. Люди почали купувати більш обдумано, частіше шукають знижки. Економія стала невіддільною частиною покупок, зріс попит на товари економ-сегмента. Збільшується інтерес до українських брендів — особливо харчових продуктів, кави, косметики, алкоголю та дитячих товарів. Також на тлі війни та втоми українці хочуть побалувати себе чимось приємним, сповідуючи ідею “жити тут і зараз”. Відчутний також вплив соцмереж, коли багато хто хоче спробувати трендові товари з TikTok, які привертають увагу і стають частиною щоденного життя.

Про товари-лідери продажів

Як завжди найкращі результати показують товари першої необхідності — харчові продукти, побутова хімія та засоби особистої гігієни. Помітно зростає попит і на товари для домашніх улюбленців. Їх стає все більше й на їх утриманні українці економити не готові. Водночас такі категорії як техніка, прикраси, косметика і люксова парфумерія, продаються важче. Проте такі товари все ж купують, здебільшого як подарунок або приємність для себе.

Про роботу маркетплейсу Maudau

Маркетплейс — це логічний етап розвитку для Maudau, оскільки його місія — спрощувати життя та надавати можливість максимально зручно задовольнити щоденні потреби покупців. Маркетплейс допомагає продавцям реалізовувати товар, а покупцям – обирати найкращі пропозиції. Наразі тут представлено кілька десятків продавців, здебільшого в категоріях електроніки, харчових продуктів та товарів для дітей. Це тільки початок, і планується швидке розширення.

Про перспективи ринку ecommerce

Ринок e-commerce в Україні після початкового падіння не тільки відновися, а й продовжує зростати, Популярність онлайн-шопінгу посилюється, гравці активно змагаються, шукаючи нові зручні й швидкі форми логістики, формати оплати та сервіси, які задовольняють потреби споживачів. Але через тенденцію до пошуку кращої ціни ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості. Конкуренція посилюється, все більше офлайн-гравців активно розвивають свої онлайн-напрямки, але й потенціал ринку — надзвичайно високий.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та новий...
time icon  
  93
Усі новини ринку