Ольга Момчилович, мережа ЛотОК: Наявність власного виробництва дозволяє забезпечити маркети майже усім необхідним

Ольга Момчилович, мережа ЛотОК: Наявність власного виробництва дозволяє забезпечити маркети майже усім необхідним

02.05.2022 09:00
  1800
Дарія Осіїк

Директор з маркетингу мережі маркетів ЛотОК Ольга Момчилович про роботу мережі під час війни, втрати, логістичні складнощі та гуманітарні проекти.

Станом на середину квітня мережа маркетів ЛотОК працює щоденно, проте не повним складом – працює 70 маркетів з 99. Вже у другій половині березня графік роботи наших маркетів більш-менш стабілізувався, ми відкриті принаймні 7 годин щодня. Серед тих маркетів, які наразі не працюють, є пошкоджені – здебільшого вони знаходяться на території Гостомелю, Бучі та Ірпіня – там розграбовані приміщення та виведене з ладу обладнання.

Яких втрат зазнала мережа та з якими складнощами стикається в роботі

Що стосується втрат, то поки що не все ми встигли підрахувати, оскільки тільки нещодавно стало можливим дістатися до деяких пошкоджених маркетів.

Серед основних проблем, з якими ми зіткнулися – це низка логістичних складнощів, пов’язаних зі знищенням або пошкодженням складів та промислових потужностей виробників, а також перебої з постачанням сировини, які виникли у деяких підприємств.

Через це частина постачальників позбавилася можливості відвантажувати товар для мережі взагалі, а частина не може забезпечити логістику товарів по точках продажу та відвантажує тільки на наш розподільчий центр. У березні нашим колегам доводилось самостійно організовувати вивіз товару зі складів ряду постачальників. Крім того, усе навантаження по сортуванню, пакуванню та транспортуванню, що раніше входило в обов’язки постачальників, лягло на плечі нашого логістичного підрозділу.

Про товарне забезпечення 

Ситуація дещо покращилась у квітні, оскільки постачальники почали відновлювати свої логістичні ланцюги, і такі категорії як фреш, суперфреш, хліб та молочна продукція вже почали відвантажуватися безпосередньо на маркети силами постачальників. Не зважаючи на це, досі відсутні чіткі графіки поставок товарів цих категорій, тому іноді можуть виникати перебої з наявним у продажі товарами.

Проте наявність власного виробництва, яке має доволі широкий асортимент – від випічки та кондитерських виробів до свіжого м’яса, готових обідів та заморожених напівфабрикатів – дозволяє нам забезпечити маркети ЛотОК майже усім необхідним, а також підтримувати достойний асортимент навіть у воєнний час.

Навіть на фоні таких покращень все одно левова частка постачальників досі не повернулася до формату поставок на маркети напряму, і наш розподільчий центр досі виконує значний обсяг робіт, які раніше виконували постачальники.

Про внесок компанії у перемогу України

Мережа маркетів ЛотОК з перших днів війни підтримує наших захисників – представників ЗСУ, ТрО, ДСНС, Нацгвардії та Національної поліції. Ми реагуємо на запити щодо необхідності забезпечити бійців продуктами харчування та товарами першої необхідності і передаємо в тили та на передову продукти, ласощі, готову їжу. Тільки за перший місяць війни ми передали товарів на суму понад 500 000 гривень і продовжуємо це робити.

Читайте також – 

Марина Вознесенська, box експрес маркет: Залучаємо додаткові інвестиції та розглядаємо питання кредитування


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку