Олексій Зозуля, Фокстрот: Сприймаємо цей період як новий етап у розвитку

Олексій Зозуля, Фокстрот: Сприймаємо цей період як новий етап у розвитку

17.04.2020 03:00
  830
rau

За підсумками місяця карантину CEO Фокстрот Олексій Зозуля розповів про зміну вектору в розвитку компанії і перші рішення на шляху виходу з «коронакризи».

Цей матеріал також доступний російською мовою

Драматичний обвал ринку, обмеження в роботі магазинів, призупинка глобальних проектів в стратегії ребрендингу та реформатів, пошук нових рішень і можливостей для оптимізації бізнесу – з таким викликом Фокстрот увійшов у фазу карантину. Виконавчий директор компанії Олексій Зозуля в спецпроекті «ДС» виділив п’ять принципово важливих кроків, які дозволили гідно прийняти виклик і продовжити роботу в нових умовах. RAU публікує скорочену версію матеріалу.

Про режим 24/7

Компанія як один з імпортерів продукції з Китаю (торгові марки Hisense, Bravis, Delfa, LeChef) і рітейлер світових брендів електроніки ретельно стежила за ситуацією, що склалася в умовах пандемії в Піднебесній. Спочатку – щоб спланувати продажі і мінімізувати ймовірність дефіциту товарів.

Коли стало очевидно, що Україну теж торкнеться і вірус Covid-19, і всі пов’язані з ним ризики, ми створили антикризовий штаб з режимом роботи 24/7. Адже карантин – це однозначно необхідний спосіб для боротьби з поширенням вірусу. Разом з тим, вкрай важливо, щоб бізнес продовжував функціонувати.

На порядок денний ми поставили два найважливіших питання: забезпечення життєдіяльності компанії і безпеки наших співробітників. Адже за будь-яким бізнесом стоять люди, на яких лежить відповідальність за їхні родини. І, щоб вистояти в кризу, необхідно не тільки прийняти виклик, переглянути стратегію і витрати, а й взяти відповідальність за прийняті рішення.

Тому ми створили декілька напрямків: максимально перейшли в онлайн, забезпечили безпечну роботу низки магазинів, організували роботу пунктів видачі інтернет-замовлень, сервісних центрів, розширили географію і можливості служби доставки.

На невизначений термін було перенесено святкове відкриття реформатованих магазинів. Відкладені технічні відкриття і робота над іншими проектами в роздробі.

Про роботу роздрібних магазинів

Якщо співробітники head-офісу були переведені на дистанційний режим роботи з початку карантину, то графік і умови роботи для персоналу роздробу були переглянуті в індивідуальному режимі: для магазинів, які вимушено закрилися на карантин, і для торгових точок, чия робота продовжена.

Згідно з постановою Кабміну ті магазини мережі, де максимально представлено асортимент засобів зв’язку, налаштували роботу в обмеженому режимі, здійснюючи продаж виключно категорії товарів з числа телекомунікацій. Декілька магазинів працюють як центри видачі інтернет-замовлень. У працюючих торгівельних точках посилений контроль за дотриманням санітарно-епідеміологічних умов, кількістю покупців і рекомендованої відстані, а персонал забезпечений засобами захисту – масками, рукавичками, санітайзерами.

Про посилення майданчику foxtrot.ua

Завдяки тому, що Фокстрот – омніканальна компанія, що об’єднує 162 роздрібних магазини та інтернет-платформу foxtrot.ua (з трафіком в «докарантинний період» понад 5 млн відвідувачів на місяць), дозволила мережі в умовах скорочення роботи роздрібних магазинів не тільки вистояти, але й швидко адаптуватися до роботи в нових умовах.

У момент, коли на оновлений двома місяцями раніше сайт впало практично все навантаження як основного каналу продажів, платформа вже працювала в повноцінному режимі. Тут для покупців доступно понад 40 000 товарних одиниць побутової техніки, електроніки, товарів для оселі, для дозвілля та багато іншого. При цьому – з доставкою додому або до найближчого відділення поштового оператора.

Про безпечну доставку

Для забезпечення максимально безпечного процесу доставки та отримання техніки як для покупців, так і для кур’єрів компанії ми затвердили новий регламент правил доставки (із забезпеченням засобами індивідуального захисту), а також розширили географію покриття шляхом збільшення пулу логістичних партнерів.

Власна служба доставки налічує 150 кур’єрських екіпажів в 52-х містах. Також доставку інтернет-замовлень забезпечують наші партнери з Укрпошта, Нова пошта та Justin. З останньою компанією ми запустилися буквально в кінці березня, в самий розпал карантину – з метою забезпечити доставку максимально можливій кількості покупців

Нині клієнтська доставка Фокстрот покриває всі 28 000 населених пунктів в Україні.

Про нові рішення і КСВ

Як не дивно, але криза, викликана коронавірусом, позитивно вплинула на прискорення в запуску нових проектів. Наприклад, запуск онлайн-послуги «Кредит по-домашньому», коли оформити кредит на покупку можна не виходячи з дому. Такий сервіс організовано вже в 22-х містах. У планах компанії – масштабувати його в інших населених пунктах з підключенням максимальної кількості банків-партнерів.

В інтернет-магазині Foxtrot покупцям доступні покупки також з можливістю оплати частинами, щоденні акції «товар дня», нічні розпродажі, новинки і хіти ринку. Для забезпечення якісної консультації і оформлення покупок клієнтам в посиленому режимі працює call-центр компанії.

Продовжують функціонувати 54 сервісних центри, які обслуговують клієнтів Фокстрот у більш ніж 100 містах України. Операційні процеси переглянуто й адаптовано до поточної ситуації, забезпечено всі необхідні умови для роботи співробітників, визначені зони безпеки. При цьому з урахуванням обмежень в переміщеннях на час карантину продовжено терміни повернення якісного товару до 30-ти днів.

Також ми впевнені, що, незважаючи на складну економічну ситуацію, зараз, як ніколи, необхідно проявити соціально-відповідальну позицію бізнесу.

Тому за участю співзасновників Геннадія Виходцева та Валерія Маковецького бренд приєднався до боротьби держави з поширенням пандемії вірусу COVID-19 в Україні. Наприкінці березня компанія торгової мережі Фокстрот уклала договір з постачальником і зробила передоплату за пересувне обладнання для анестезії та реанімації – двох апаратів штучної вентиляції легень. Тільки-но техніка для життя буде доставлена ​​до Києва, вона буде передана некомерційним медичним установам.

Тому, незважаючи на труднощі, ми сприймаємо цей період як новий виклик і точку росту. Адже від того, що ми зробимо сьогодні, буде залежати, де і ким будемо завтра. І у нас точно є глобальна перевага – найкраща команда професіоналів, сила бренду, багаторічна лідерство на ринку і головне – віра в себе і розуміння того, що будь-яка криза рано чи пізно закінчується.

Читайте також –

ОНОВЛЕНО: Фокстрот робить акцент на онлайн-торгівлі під час карантину


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку