Олег Олєйніков, Lullaby: Ми показуємо, що це формат, якого ще немає в Україні

Олег Олєйніков, Lullaby: Ми показуємо, що це формат, якого ще немає в Україні

05.04.2024 09:00
  2070
Валерія Байда

Як мультибрендовий beauty-магазин Lullaby за п’ять років роботи в електронній комерції став популярним серед клієнтів та цьогоріч відкрив першу офлайн-точку в столиці.

Lullaby – мультибрендовий beauty-магазин преміум-косметики та доглядових засобів, який п’ять років успішно розвивався в електронній комерції, а у другий рік повномасштабного вторгнення власники прийняли рішення відкривати першу офлайн-точку. І магазин вже працює в столичному ТРЦ Gulliver. Співвласник та СЕО Lullaby Олег Олєйніков в інтерв’ю для RAU розповів, як разом з партнером починали бізнес та обирали назву, як укладають угоди з брендами, планують розробляти застосунок та поділився планами на цей рік.

— Як почалася історія Lullaby?

— 2019 рік. Декілька місяців тому ми познайомилися з Катею, моєю дружиною та майбутнім партнером. Жили ми у різних країнах і постійно літали один до одного, щоб побачитися та провести час разом. Вона до мене з Італії, а я до неї з України. Тоді я вже мав роботу, а Катя лише думала чим займатися. І, коли я продавав інтернет-магазин друга, вона запропонувала у мене його купити. Проте мені довелося їй відмовити, бо на той час я вже пообіцяв його іншій людині. Катя образилася, і створила свій власний магазин, а в результаті й масштабний бізнес. Так на ринку зʼявився Lullaby.

— Як обирали назву для інтернет-магазину?

— Це було дуже швидко та спонтанно. Катя відкрила Google, знайшла 10 наймилозвучніших слів англійської мови, і обрала одне з них. Ми тоді не знали, що Lullaby (Лолабай) буде так важко вимовити українською. 

На фото:Катерина Скутельник на відкритті першого офлайн-магазину 

— Як у вас з дружиною поділені обовʼязки в управлінні компанією?

— Наразі ми знаходимось в усіх процесах бізнесу та обіймаємо посади. Я – СЕО та більше відповідаю за усі технічні відділи, а Катя – креативний директор та максимально залучена в команду маркетингу.

— Що вирізняє Lullaby серед інших магазинів? 

— Взагалі все, але з основного:

  1. Ми новий формат мультибрендового beauty-магазину. Обʼєднали бренди з Instagram-магазинів та бренди світового масштабу, такі як Sisley Paris. 
  2. Також, важлива складова: це особистий бренд Каті, вона – обличчя компанії з першого дня його заснування.
  3. Ми можемо сміливо назвати себе трендсетерами, оскільки кожна наша ідея буде через швидкий час втілена у інших beauty-магазинах.

— Як ви укладаєте угоди з брендами, адже у вас чимало ексклюзивів? І, чи плануєте розглядати для співпраці мас-маркет?

— Це довгий процес перемовин, оскільки світові бренди підбирають партнерів перш за все по цінностях. Для них вже не наскільки важливі продажі, як де і хто їх продає.

Ми показуємо, що це формат, якого ще немає в Україні, що Lullaby – це про якість і постійне зростання.

Зараз ми ведемо перемовини вже з багатьма брендами, і будемо робити це й надалі, щоб познайомити українського споживача з якомога більшою кількістю якісної класної продукції. 

Ми хочемо, щоб наш клієнт знав на сто відсотків: якщо бренд є у Lullaby, значить, він точно якісний. Зараз у нас вже сформований список брендів, з якими ми хочемо працювати у 2024 році, серед них мас-маркету немає.

— Ви п’ять років успішно розвивалися в електронній комерції, а в березні 2024 року відкрили перший офлайн-магазин. Чому прийняли таке рішення?

— Ми завжди ставимо собі виклики у бізнесі, бо без них немає розвитку. До відкриття фізичного магазину у нас вже були налагоджені процеси онлайн, ми вдосконалювали клієнтський досвід та працювали над конверсією на сайті. Але на цьому етапі ми розуміли, що потрібно щось нове, щоб збільшити свою пізнаваність та долю на ринку. 

Поки для нас це новий напрямок, ми відстежуємо процеси та аналізуємо показники.

— Розкажіть детальніше про ваш офлайн-магазин і чому обрали відкриватися саме в ТРЦ Gulliver?

— Попри те, що офлайн – це новий для нас бізнес, ми розуміли, що місце має велике значення. Тому обрали ТРЦ, у якого схожий портрет клієнта до нашого. І, звісно, хороша локація – центр Києва. 

Площа магазину складає 100 кв. м. Асортимент дещо відрізняється від наявного на сайті. Наприклад, у нас є бренди, що представлені лише офлайн: преміальний Sisley, Medik8 тощо. Дизайн для нас робили знайомі дизайнери, які працювали над оформленням нашого офісу. І я вважаю: вони втілили те, що ми хотіли. 

— Чи плануються відкриття інших офлайн-магазинів?

— Поки ми відстежуємо як працює цей і аналізуємо результати. Як я говорив раніше, це новий для нас напрямок, який потрібно інтегрувати у вже наявний бізнес і це зовсім непросто. Для магазину потрібно налагодити з нуля усі процеси: навчання консультантів, прописати регламенти тощо. Тому роботи ще багато. 

— З якими труднощами зіштовхнулися при підборі консультантів?

— Важко знайти та навчити консультантів, адже та космецевтика, яка представлена у нашому магазині – це зовсім інший рівень. Потрібно враховувати, чим клієнт користується, яку проблему вирішує, чи не має алергії та який ефект хоче отримати. 

Тому зараз ми проводимо багато навчань, які можуть вивести консультантів магазину на новий рівень. 

— У вас немає застосунку. Чи планується його розробка?

— Так, застосунку немає, лише сайт та сторінка в Instagram. З чіткими датами та планами розробки також не поспішаємо. З досвіду запуску сайту ми знаємо, скільки сил та інвестицій йде на розробку подібної структури. Тому, якщо говорити про застосунок, ми будемо робити його максимально юзер-френдлі, продумано та досить серйозно. 

— Чи були проблеми з постачанням товарів з початком повномасштабного вторгнення?

— Звісно, у перші декілька місяців ми нічого не купували та нічого не завозили. Не було розуміння що робити і куди рухатися. Але далі усе налагодилося. Останні декілька місяців є лише затримки на кордоні з Польщею. 

— Які види доставки у вас доступні?

— У нас є доставка курʼєром. Вона організована не Lullaby, а нашими партнерами. Також доставляємо замовлення з Нова пошта, а за умови придбання товарів на суму від 3000 грн – доставка безкоштовна.

— Чи важко конкурувати на вашому ринку та чи плануєте розробку програми лояльності?

— Потрібно розуміти, що 96% брендів, які у нас представлені – це локальні дистрибʼютори. Вони впроваджують свої правила на ринку і формують акційні пропозиції. І так, з цим важко працювати, тому що ми не можемо робити акцій без погодження.

Проте ми знаємо, як зробити унікальні пропозиції для клієнта з подарунками. А також зараз у розробці програма лояльності з персоналізованими пропозиціями. Ми звертаємо увагу зараз на аналітику, унікальність для клієнта й взагалі тренди. Хочеться, щоб наш бізнес був сучасний. 

— Які у вас плани на 2024 рік?

— Плануємо зосередитися на нашій компанії та емоціях, які ми даруємо нашому клієнту. Тому що це найголовніше на ринку, де у всіх однакові умови й однакові ціни, не беручи до уваги декілька брендів, які є у нас ексклюзивними. 

Ми хочемо дати найкраще відчуття, найкращий досвід, найкращий сервіс.

— Зараз українці здебільшого віддають перевагу соціальновідповідальному бізнесу. Як ви допомагаєте наблизити перемогу України?

— По-перше, думаю, ми не маємо права говорити про якісь труднощі, коли наші хлопці та дівчата захищають країну ціною власного життя. Вважаю, що наше зобов’язання зараз – це допомагати їм та дякувати за те, що ми маємо змогу розмовляти українською мовою та ходити по українському Києву.

По-друге, звісно, допомога військовим – важлива тема для нас. Ми почали підтримку ЗСУ з початком повномасштабної війни, попри те, що кошти були заморожені й продажів майже не було. Ми все одно допомагали: купували автівки, донатили у фонди, підтримувати людей, що звернулися напряму до нас. 

Ми допомагаємо навіть зараз, незважаючи на чималі інвестиції у відкриття магазину. Бо вважаємо, що це найважливіше. І закликаємо кожного виділяти хоча б мінімальну комфортну суму для підтримки наших військових. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку