Новим генеральним директором мережі Будинок іграшок призначено Марію Назаренко
Роман Горошко, що керував найбільшою українською мережею дитячих іграшок понад рік, залишив компанію. Нова очільниця компанії приступила до своїх посадових обов’язків 24 січня. Про це повідомляє Forbes Ukraine.
Марія Назаренко має 17 років досвіду в маркетингових та стратегічних комунікаціях, електронній комерції та клієнтському досвіді. Свій кар’єрний шлях вона розпочала у Центрі електронного бізнесу ПриватБанк, де розвивала перші діджитальні продукти. З 2010-го працювала у Comfy, де розпочала з посади керівника контакт-центру, у 2018 році була призначена на посаду e-commerce-директорки, а у 2021 році стала маркетинг та e-commerce директоркою.
Марія має дві вищі освіти та MBA: у Дніпровському національному університетові вивчала банківську справу, гуманітарну освіту здобула в Університеті Альфреда Нобеля в Дніпрі, завершила магістерську програму Master of Digital Transformation в бізнес-школі в Барселоні.
За словами співвласника мережі Будинок іграшок Володимира Костура, зміна СЕО знаменує перехід на новий етап розвитку. Якщо Роман Горошко займався посиленням операційної ефективності та розвитку мережі, то Марія Назаренко зосередиться на цифровій трансформації компанії, розбудові маркетингу та покращенні клієнтського досвіду. Основне завдання нової директорки мережі – посилення цифрових інновацій, розвиток онлайн-платформи, а також подальше розширення ринку, розповів Костур.
«На різних етапах розвитку компаніям потрібні різні компетенції, – пояснила Марія Назаренко. – Діджитал – це вимоги часу, з якою стикаються всі ритейлери». Її особиста мотивація переходу – інтерес до трансформації бізнесу, можливість впливати та бути залученою в усі процеси. Цього року компанія планує збільшити частку онлайн-продажів з 16% до 20%, зокрема завдяки оновленому мобільному застосунку, який запустили в листопаді 2024-го.