Микола Чумак, IDNT: Клієнт не хоче блукати по лабіринту в супермаркеті
Журналісти LB.ua поговорили з засновником IDNT Миколою Чумаком про те, як торговці заманюють до себе покупців. Компанія IDNT розробляє формати точок продажів для роздрібних мереж, сервісних компаній і банків. Серед її клієнтів Київстар, Comfy, АЛЛО, MOYO, Samsung, Фокстрот, Ельдорадо, Watsons, Наша Ряба, Ощадбанк, ПУМБ, Альфабанк, Приватбанк та інші бренди. Засновник компанії Микола Чумак розповів про … Читати далі Микола Чумак, IDNT: Клієнт не хоче блукати по лабіринту в супермаркеті
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити