Наталія Дмитренко, Arricano Real Estate: На перший план виходить імідж і репутація ТРЦ

Наталія Дмитренко, Arricano Real Estate: На перший план виходить імідж і репутація ТРЦ

02.10.2018 08:05
  843
rau

Наталія Дмитренко, директор з маркетингу Arricano Real Estate plc, про те, що приваблює сучасних споживачів в торгово-розважальних центрах.

Фактори диференціації торгового центру в конкурентному середовищі можна розділити умовно на кілька груп. В першу я включила б концептуально-архітектурні особливості об’єкта.

До них відносяться не стільки інтер’єрно-екстер’єрні рішення, скільки загальна стилістика будови та набір найдрібніших деталей, що створює контекст комфортного шопінгу в майбутньому: які асоціації повинна викликати будівля у цільових груп В2С і В2В, як розподілені всередині торгові площі та загальні зони, наскільки приділено увагу комфорту, які акценти передбачені?

Також ця група включає і tenant-mix, який, по суті, з моменту запуску об’єкта стає фактором номер один, оскільки навіть в найкрасивіший і грамотно спроектований ТЦ/ТРЦ споживач все одно їде за покупками.

Відповідно, важливі бренди, функції, товари та послуги, соціальна складова (якщо передбачена концептом). Як маркетологу мені, звичайно, хотілося б сказати про важливість маркетингу та комунікацій як окремої групи факторів, що впливають на успішність ТЦ/ТРЦ. Безумовно, це важливо, проте сьогодні на перший план виходить імідж і репутація об’єкта. А це більш складна субстанція, що складається з іміджу і репутації як самого торгового центру, так і його орендарів.

Якщо ж розглянути, що переконує покупців відвідувати ТЦ/ТРЦ знову і знову, тут все просто. На макроекономічному рівні будь-яке поліпшення купівельної спроможності тягне за собою зростання індексу споживчих настроїв. В результаті чого люди з гарним настроєм йдуть в торговий центр. В іншому випадку, в умовах низької купівельної спроможності, торгові центри розгортають боротьбу за споживача самими різними способами, найбільш перевірені з яких – масові заходи та розпродажі.

ТЦ/ТРЦ вже стали таким собі соціальним явищем в нашому житті, своєрідним магнітом, який притягує сотні тисяч людей щомісяця.

Причина тому – торгові центри вирішують набір постійних завдань відвідувачів. Причому покупці формують зі своїх звичок споживчі шаблони, які керуючої компанії необхідно відстежувати, щоб впливати на свою цільову аудиторію знову і знову, закликаючи в конкретний ТЦ/ТРЦ. Для цього важливо розуміти історію бажань споживача, пов’язану з його життєвими завданнями. Наприклад, відвідувач хоче купити свіжі фрукти, починити взуття, приміряти нове плаття, випити кави з друзями, протестувати з дитиною нову іграшку, підібрати сорочку і т.п. Якщо керуюча компанія знає цю історію, вона зможе впливати на відвідування, робити кожен наступний візит гостя більш комфортним і передбачати його нові побажання.

Джерело: Commercial Property

Читайте також –

Retail Hacks by Arricano: Соціальний – значить, громадський


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  41
Усі новини ринку