Наталія Случай, Moyo: Локальне просування через відеоконтент для офлайн-магазинів

Наталія Случай, Moyo: Локальне просування через відеоконтент для офлайн-магазинів

06.09.2024 08:30
  1489
Валерія Байда

В ході RAU Webinar «Ефективні ідеї в маркетингу: діджитал просування 2024», проведеного спільно з партнером RAU digital-агентством Ланет CLICK, Наталія Случай, керівниця відділу маркетингу Moyo, поділилася кейсом, як використовують відеоконтент для впізнаванності бренду в невеликих містах країни.

Мережа Moyo працює на ринку України 15 років, налічує 91 магазин (найбільша концентрація в центральному регіоні та столиці) в 49 населених пунктах України та має два унікальних формати в Києві та Львові, які до великої війни працювали цілодобово. Їх відмінність від інших магазинів в тому, що в наявності є всі товари, які представлені на сайті. У повномасштабне вторгнення компанія відкриває нові локації на заході країни.

Як зацікавити аудиторію невеликих міст

В експансії невеликих міст країни було дві цілі: підвищення впізнаванності магазину та бренду Moyo і мотивування жителів міста відвідувати магазин.

Спочатку ми дослідили, яка є проблема розвитку магазинів в малих містах. Споживачі тут надають перевагу офлайн-покупкам, онлайн замовляють, проте тільки те, що протестували в офлайн.

Тож ми вирішили протестувати нестандартну діджитал-кампанію, а саме почали робити серію живих зйомок прямо з магазину, залучаючи не професійних акторів, а продавців-консультантів.

Так ми отримали додатковий медійний діджитал-канал – живе спілкування магазину з користувачами, пряму комунікацію з потенційними клієнтами по акціях і знижках у магазині в режимі онлайн та й після перегляду наших роликів обличчя продавців-консультантів було знайоме для клієнтів.

Ми робили різний контент, а періодичність була мінімум одне відео на тиждень.

Звісно, мали як плюси, так і мінуси:

Проте після запуску ряду подібних відео мали гарні результати:

Які висновки зробили

Запустивши просування у невеликих містах через відеоконтент мали високу кількість показів, широке залучення аудиторії, яка в середньому бачила мінімум три відео різного наповнення та бюджет на просування був розумним.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку