Наталія Случай, Moyo: Локальне просування через відеоконтент для офлайн-магазинів

Наталія Случай, Moyo: Локальне просування через відеоконтент для офлайн-магазинів

06.09.2024 08:30
  507
Валерія Байда

В ході RAU Webinar «Ефективні ідеї в маркетингу: діджитал просування 2024», проведеного спільно з партнером RAU digital-агентством Ланет CLICK, Наталія Случай, керівниця відділу маркетингу Moyo, поділилася кейсом, як використовують відеоконтент для впізнаванності бренду в невеликих містах країни.

Мережа Moyo працює на ринку України 15 років, налічує 91 магазин (найбільша концентрація в центральному регіоні та столиці) в 49 населених пунктах України та має два унікальних формати в Києві та Львові, які до великої війни працювали цілодобово. Їх відмінність від інших магазинів в тому, що в наявності є всі товари, які представлені на сайті. У повномасштабне вторгнення компанія відкриває нові локації на заході країни.

Як зацікавити аудиторію невеликих міст

В експансії невеликих міст країни було дві цілі: підвищення впізнаванності магазину та бренду Moyo і мотивування жителів міста відвідувати магазин.

Спочатку ми дослідили, яка є проблема розвитку магазинів в малих містах. Споживачі тут надають перевагу офлайн-покупкам, онлайн замовляють, проте тільки те, що протестували в офлайн.

Тож ми вирішили протестувати нестандартну діджитал-кампанію, а саме почали робити серію живих зйомок прямо з магазину, залучаючи не професійних акторів, а продавців-консультантів.

Так ми отримали додатковий медійний діджитал-канал – живе спілкування магазину з користувачами, пряму комунікацію з потенційними клієнтами по акціях і знижках у магазині в режимі онлайн та й після перегляду наших роликів обличчя продавців-консультантів було знайоме для клієнтів.

Ми робили різний контент, а періодичність була мінімум одне відео на тиждень.

Звісно, мали як плюси, так і мінуси:

Проте після запуску ряду подібних відео мали гарні результати:

Які висновки зробили

Запустивши просування у невеликих містах через відеоконтент мали високу кількість показів, широке залучення аудиторії, яка в середньому бачила мінімум три відео різного наповнення та бюджет на просування був розумним.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Епіцентр та Міністерство у справах ветеранів підписали Меморандум про співпрацю, спрямований на підтримку ветеранського бізнесу

Епіцентр та Міністерство у справах ветеранів підписали Меморандум про співпрацю, спрямований на підтримку ветеранського бізнесу

13 вересня міністр у справах ветеранів Наталія Калмикова та генеральний директор ТОВ «Епіцентр К» Петро Михайлишин...
time icon  
  67
Усі новини ринку