Надія Лінська залишила посаду маркетинг-директора столичного ТРЦ Dream
Після трьох років плідної роботи в київському ТРЦ Dream Надія Лінська вирішила піти з компанії.
“Сьогодні був мій останній робочий день у DREAM. Цей тиждень подарував багато неймовірних та приємних зізнань, обіймів, іноді сліз. Більше трьох років з реконцептом, ковідом та початком повномасштабної. Складно, але міцно любимо! Залишаюся з любов’ю команди і до команди. Вдячна партнерам за співпрацю і досвід, що подарували одне одному”, – написала Надія на своїй сторінці у Facebook.
Нагадаємо, що до ТРЦ Dream Надія Лінська займала аналогічні посади в ТРЦ Ocean Plaza і БФК Gulliver. ЇЇ загальний стаж в маркетингу (в основному в сфері fashion retail і development) – понад 20-ти років. Перш ніж перейти в сферу девелопменту, Надія більше десяти років вела напрям маркетингу і реклами в мережі універмагів Grand Gallery (в їх портфелі більше сотні європейських брендів середнього і преміального сегментів), мережами Milavitsa, Lauma та інших.
Після звільнення з БФК Gulliver в 2017 році й невеликої перерви в професійній діяльності, Надія співпрацювала з проектами різної складності: від стартапів і фінтех-проектів, до роздробу і HoReCa.
Наразі Надія взяла невеличку паузу від професійної діяльності і буде продовжувати вести лише соціальні благодійні проекти.