![Трипільські обрії: як виглядає та чим вирізняється новий ТЦ OBRIY Trypil (фотоогляд)](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/02/img_7877-400x210.jpg)
Трипільські обрії: як виглядає та чим вирізняється новий ТЦ OBRIY Trypil (фотоогляд)
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Генеральний директор групи компаній Епіцентр К про купівлю мережі Спортмастер, переговори з TAS Group, розвиток власних продовольчої і аптечної мереж.
В бліц-інтерв’ю НВ генеральний директор групи компаній Епіцентр К Петро Михайлишин розповів про плани на найближчі роки, можливу покупку мережі Спортмайстер, про розвиток продовольчого напрямку, переговорах з TAS Group Сергія Тігіпка і аптечний бізнес. RAU пропонує ознайомитися з найцікавішими тезами інтерв’ю.
Після того як Епіцентр захопив Карфаген, зруйнував Трою і влаштував Велику Жовтневу революцію … Спортмастер теж ми. Покупка цієї мережі нам не цікава. У нас є ліцензія на розвиток мережі Intersport на 15 років.
Минулого року ми вперше вивели кілька своїх торгових напрямків (shop-in-shop) за межі торгових центрів Епіцентр. А саме – три Галереї Деко (в ТРЦ Dream Town, ТРЦ Retroville і ТРЦ Аркадія) і один магазин E.PIC (в ТРЦ Retroville). Крім того, сьогодні за межами ТЦ Епіцентр відкрито 8 магазинів Intersport. Всього в Україні їх вже 52.
Продовольчі магазини Food Market будемо відкривати у всіх діючих ТЦ. Також плануємо відкривати за межами наших ТЦ. Але я не впевнений, що це станеться в наступному році. Спочатку ми повинні зробити досконалий продукт. Поки що ми перебуваємо в процесі його розвитку. Нашим покупцям він подобається, але ми дуже вимогливі до себе.
Ми – лідери, тому у нас повинна бути лідируюча позиція в усьому, що ми робимо.
Нам пропонують, ми придивляємося. Досвід показує, що найефективніше працює те, що ми вигадуємо самостійно і в процесі еволюції доводимо до досконалості. Ми купили мережу Нова Лінія і до сих пір не можемо її підтягнути під стандарти Епіцентру. У двох мереж багато відмінностей, це дуже важко. У нас є свої стандарти, своя корпоративна культура.
Ми не відмовляємося від покупки, але і не поспішаємо. Поки ми не вивчимо добре те, що нам пропонують, не зробимо жодного кроку. Дуже уважно дивимося на всі активи.
Вони нам запропонували свій аптечний бізнес (TAS Group – ред.), але ми відмовилися. Ми хочемо зробити аптеку майбутнього і саме над цим зараз працюємо. Тому зараз наше першочергове завдання – відкрити аптеки в усіх торгових центрах мережі.
Читайте також –
В епіцентрі бізнесу: які торговельні напрямки та підприємства розвиває група Епіцентр К