Михайло Ющенко, Giulia: Плануємо розширювати мережу магазинів у новому форматі (+фотоогляд)
Засновник мережі магазинів панчішно-шкарпеткових виробів Giulia про новий концепт магазинів, розширення асортименту та подальший розвиток роздрібної мережі.
Цей текст доступний також російською мовою
За вісім років роботи на ринку, бренд Giulia став абсолютним лідером серед продавців панчішно-шкарпеткових виробів в Україні. Одну з ключових ролей в цьому відіграє наявність власного виробництва, яке базується на Новомосковській трикотажній фабриці в Дніпропетровській області. Як компанія планує розвиватися далі і в чому особливості нового концепту магазину, представленого вперше в середині серпня в Києві в ТРЦ Gulliver, RAU розповів засновник роздрібної мережі Giulia Михайло Ющенко.
– Напередодні Дня Незалежності ви відкрили магазин в новому форматі. Чому вирішили змінюватися і скільки зараз всього торгових об’єктів в мережі?
– Оновлений концепт в ТРЦ Gulliver – це не тільки вимога часу, але і наш наступний крок у розвитку роздрібної мережі в більш великому форматі. Починаючи з 2013 року ми побудували більше 70-ти магазинів малого формату, 50% яких знаходяться в прикасових зонах супермаркетів в ТРЦ, чим набули статусу “магазин прикасової зони”. І це зрозуміло, адже більшість наших магазинів мають площу 35-45 кв. м. Тепер йдемо далі.
– Наскільки зміна концепту вплине на розвиток роздрібної мережі?
– Ми – виробник колгот №1 в Україні і входимо в топ-10 найбільших виробників в Європі. Наше виробництво випускає за добу більше 120 000 пар колгот і це нам дає можливість, крім активного експорту в багато країн світу, розвивати власну роздрібну мережу і покрити всі міста України. Це наше завдання на найближчі 5-7 років. Ми оцінюємо потенціал до 200 магазинів в Україні.
Наша мета – відкриття магазинів більшого формату 100-150 кв. м і протягом двох останніх років ми активно до цього готувалися.
– Де були відкриті перші магазини оновленого формату?
– У 2020 році відкрили перший тестовий магазин у львівському ТРЦ Forum Lviv, наступний був у ТРЦ Nikolsky у Харкові. І ось сьогодні-третій – відкриття в Києві, в ТРЦ Gulliver.
– Що саме покупець знайде в оновленому концепті?
– Ми значно розширили асортимент Giulia і запустили власне виробництво домашнього одягу. Продукція представлена тепер не тільки для жінок, але і для чоловіків, дітей і підлітків. Є товари для вагітних жінок і жінок plus size, розвивається власна лінійка аксесуарів. У нашому асортименті представлені колготки, панчохи, шкарпетки та гольфи, корсетна білизна, безшовна білизна, одяг для дому, піжами, а також спортивний одяг.
– Інші напрямки не плануєте запускати у виробництво?
– У Giulia немає конкурентів в Україні в широті асортименту колгот, особливо, хочу звернути, в представленості fashion-колгот. Зараз ми активно працюємо над лінійкою premium і особливість магазину в ТРЦ Gulliver – ексклюзивна представленість даної колекції. Ця лінійка ще більше покаже покупцеві можливості нашого виробництва і завоює ще більшу любов до ТМ Giulia: унікальні технології, premium-якість, відповідність вимогам розпещеного покупця.
– Чому вирішили робити реконструкцію саме магазину в ТРЦ Gulliver?
– ТРЦ Gulliver розміщений в самому центрі культурної, історичної та бізнес-частини столиці. Масштабний, комфортний, функціональний – ідеальний вибір для більшості киян і гостей столиці.
Наш магазин в цьому ТРЦ працює вже не перший рік, він один з найбільших за площею серед всієї роздрібної мережі і найбільш популярний серед наших покупців. Новий концепт стане більш комфортним для покупців і відкриє для нас нові можливості зростання і подальшого розвитку.
– На що б ви сьогодні звернули увагу орендодавців?
– Пропонуючи нам локацію, торгові центри розуміють, що ми єдині з роздрібних операторів заповнюємо нішу пропозиції в ТРЦ в такому широкому асортименті колгот. При відкритті магазинів площею від 100 кв. м ми будемо перебувати в основних торгових галереях ТРЦ і якісно доповнювати одежні та взуттєві магазини в комплексності пропозиції для покупців. У новому концепті ми станемо іншими.
– Які ж особливості нового концепту, крім розширеного асортименту і площі?
– Новий концепт магазинів повною мірою розкриває потенціал бренду Giulia і показує весь наш асортимент. Цього ми досягли завдяки структурованому розміщенню товарів кожної категорії за їх властивостями і напрямами. Новий концепт вийшов дуже зручним для покупця.
На площі 86 кв. м в ТРЦ Gulliver у нас з’явилися чітко виділені зони для чоловіків і дітей, а також зона спорту з безшовною білизною. Крім того, ми змогли краще представити наш величезний асортимент шкарпеток. Ми б хотіли в більших форматах в майбутньому ще більше приділити цій групі уваги, так як можливості фабрики безмежні.
– Якою ключовою метою було створення нового концепту?
– При створенні нового концепту нашою головною метою було створити функціональний і адаптивний до зміни сезонів магазин.
Нам потрібно швидко реагувати на зміну сезонів і змінювати розміщення товарної пропозиції, виходячи від мінливого попиту в сезонах. Це особливо стосується нашого основного продукту -колгот, для нас це дуже важливий фактор. І ми цього досягли! Крім цього, магазин став більш жіночним, світлим і комфортним. Впевнені, що він сподобається нашим покупцям.
– Як вплинув карантин на розвиток мережі магазинів?
– Карантин нам відкрив нові можливості і ми ними скористалися: новий концепт, розширення асортименту, запуск абсолютно нових для нас бізнес-процесів і підготовка до більш активного зростання роздрібної мережі. Інтернет-магазин giulia.com.ua ми запустили в 2020 році саме в період карантину.
– Які плани щодо подальшого розвитку мережі?
– У 2022 році ми плануємо комплексно увійти в Південний регіон: Одеса, Херсон, Миколаїв і Маріуполь, що дозволить нам наблизитися до 100-го магазину. Продовжимо відкриття в новому форматі, а також поступово буде проведено “рефреш” існуючих торгових точок.
У планах розвитку на найближчі 5-7 років – повністю покрити внутрішній ринок і відкрити 200 магазинів. Наша мета абсолютно досяжна, так як ми маємо дуже серйозне виробництво, можливості якого можуть покрити попит не тільки України.
Читайте також –