Директором з маркетингу McDonald’s Україна призначена Ольга Васильєва
До цього Ольга вісім років керувала групою з розвитку меню Mcdonald’s в Україні і відповідала за всі брендові комунікації.
Цей текст доступний також російською мовою
Про це повідомляє портал MMR з посиланням на компанію. Ольга Васильєва продовжить розвивати бренд Mcdonald’s в Україні, стратегія якого будується на забезпеченні високої якості, кращого смаку страв і постійному вдосконаленні шляхом відкриття нових ресторанів з «досвідом майбутнього». Також у сфері відповідальності Ольги залишаться розробка і розвиток меню, вивчення і поліпшення клієнтського досвіду в ресторанах.
«Мені дуже приємно стати частиною лідерської команди і мати можливість впливати на бізнес, який я щиро люблю. Я бачу завдання маркетингу в постійному вивченні динамічних трендів і надання таких смаків і продуктів, які приємно здивують наших гостей в ресторані і клієнтів McDrive і доставки», – коментує Ольга Васильєва.
Ольга працює в Mcdonald’s вісім років. У 2011 році вона приєдналася до компанії в якості старшого консультанта з маркетингу, а останні кілька років керувала групою з розвитку меню, бренд-комунікацій та медіа-стратегією. Серед успішних проектів, які викликали резонанс на ринку, можна відзначити проект «Мій бургер», коли клієнти пропонували власний рецепт бургера, а потім кращі з них були впроваджені в меню ресторанів, а також запуск преміальної лінійки «Маестро» бургерів.
Нагадаємо, тижнем раніше RAU повідомляла, що генеральним директором Mcdonald’s в Україні призначена Юлія Бадритдинова. Раніше вона обіймала посаду директора з маркетингу та комунікацій, а з 29 березня призначена СЕО Mcdonald’s Україна.
Довідка. McDonald‘s Україна є лідером в галузі харчування поза домом. Перший заклад McDonald‘s в країні було відкрито 24 травня 1997 у Києві. Компанія залишається один з найбільших іноземних інвесторів в Україні: вона вклала в розвиток бізнесу та інфраструктури понад $ 250 млн. Зараз в Україні працює 86 закладів McDonald’s в 19 містах.
Читайте також –
Гжегож Хмелярський, McDonald’s Україна: Середній термін окупності ресторану – 5-10 років