Новим маркетинг-директором мережі New Balance став Олег Кравченко

Новим маркетинг-директором мережі New Balance став Олег Кравченко

Сьогодні
  245
Дарія Осіїк

Олег Кравченко разом з командою з маркетингу спортивного ритейлера працюватиме над розбудовою омніканальності та автоматизацією процесів.

Свій кар’єрний шлях Олег Кравченко розпочав як засновник проєкту RunLab – унікального екіпірувального центру, який за допомогою інноваційних технологій підбирав бігове взуття як для початківців, так і для професійних атлетів. Цьому проєкті Олег віддав два роки, після чого чотири роки працював у міжнародному інвестиційному фонді на посаді менеджера з закордонних проєктів у Німеччині та Австрії.

Останні вісім років Олег розвивав власну компанію з продажу нерухомості DIM Realt, що ексклюзивно представляє інтереси девелоперської компанії DIM Group за системою партнерських продажів. Крім того, протягом двох років він був залучений до діяльності німецьких державних організацій, які займались наданням допомоги українцям, яким довелось покинути Україну через велику війну.

“Наша мета — краще розуміти клієнтів і їхні потреби, щоб зробити покупки в New Balance зручнішими та приємнішими. Для цього ми автоматизуємо аналітику, вдосконалюємо бізнес-процеси та розвиваємо омніканальність”, – так охарактеризував Олег Кравченко основні завдання, які наразі стоять перед його командою.

Середню освіту Олег здобув у Німеччині, після чого повернувся в Україну. Має дві вищі освіти: магістр політології (Державний університет імені Тараса Шевченка) та магістр готельно-ресторанної справи (Національний університет харчових технологій).


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку