Марія Патер, King Cross Leopolis: Вакантність близька до нуля

Марія Патер, King Cross Leopolis: Вакантність близька до нуля

12.06.2024 08:45
  1492
Валерія Байда

Директорка львівського ТРЦ King Cross Leopolis розповіла про відвідуваність у повномасштабну війну, вакантність, відкриття магазинів міжнародних брендів та зміну поведінки відвідувачів через часті тривоги.

ТРЦ King Cross Leopolis має загальну площу 105 000 кв. м, в торговій галереї представлено 110 магазинів, 1800 місць для паркінгу, а розважальна зона розмістилася на площі 5500 кв. м. І, зважаючи на те, що ТРЦ знаходиться у відносній безпеці, то з перших днів повномасштабного вторгнення не припиняв свою роботу. В інтерв’ю для УРТЦ директорка ТРЦ King Cross Leopolis Марія Патер розповіла про роботу у велику війну, що наразі вакантність наближення до нуля, а також про благодійні ініціативи та настрої відвідувачів. RAU пропонує ознайомитися з основними тезами.

Про початок повномасштабної війни

Львівський ТРЦ King Cross Leopolis не зупиняв свою роботу, коли почалася повномасштабна війна в України. Тому гіпермаркети продовольчих товарів та господарських, магазини електроніки та аптеки забезпечували населення всім необхідним. Проте магазини та заклади, які не належать до сфери першої потреби, в перші дні великої війни зачинилися, дбаючи про безпеку працівників.

На початку березня – початку квітня більшість точок ТРЦ були відчинені.

Також у підземному паркінгу було організоване тимчасове укриття, щоб і працівники, і відвідувачі могли знайти прихисток під час повітряних тривог.

Загалом діяльність ТРЦ була сфокусована на забезпеченні безперебійної роботи та безпечному перебуванні працівників і відвідувачів, підтримці орендарів та різноманітних благодійних проєктів.

Про відвідуваність, вакантність та відкриття нових магазинів

У Львові перебуває близько 150 000 ВПО, у Львівській області – майже 270 000. Тож населення сягнуло 1 млн осіб. Проте на відвідуваність торговельного центру впливає багато чинників, зокрема і споживчі настрої, які під час вторгнення сягнули найнижчих показників.

Навесні 2024 року повернення іспанського ритейлера Inditex викликало неабиякий ажіотаж серед відвідувачів ТРЦ. У перші дні були довгі черги до кас та примірочних. А відвідуваність ТРЦ зросла на 20%.

Вакантність близька до нуля. І запити на оренду надходять не лише від українських брендів, а й міжнародних компаній, які поступово відновлюють свій розвиток в Україні. Від початку вторгнення в ТРЦ King Cross Leopolis відкрилися Puma, New Balance, Bosch, а магазин Sinsay запрацював у новому форматі. Також невдовзі відкриється магазин Adidas. З’явились також і нові українські бренди такі як Stimma, Vloria, а ювелірний дім Sova відкрився у форматі бутика.

Про поведінку відвідувачів

Наразі українці витрачають значну частку своїх доходів на харчові продукти, предмети першої потреби, ліки, а економлять найчастіше на розвагах та харчуванні поза домом. Відвідувачі більш цілеспрямовані на покупки та скоротили свій середній час перебування у ТРЦ.

Безумовно, на поведінку впливають події, які нас оточують. До прикладу, у ТРЦ спостерігали виникнення ситуативного попиту на певні групи товарів: навесні 2022 року внаслідок ВПО був підвищений попит на сезонний одяг та взуття, восени 2022 року та нещодавно через обстріли енергетичної інфраструктури зріс попит на різноманітні автономні джерела живлення, павербанки тощо.

Проте шопінг в магазині улюбленого бренду, вечеря в ресторані чи похід у кіно зараз для багатьох – найдоступніший спосіб відволіктися та протидіяти стресу.

Про маркетингові активності, благодійні заходи та плани на поточний рік

У Львові опинилося чимало дітей з різних областей, тож був попит на організацію довкілля для них. Тож кожні вихідні у ТРЦ проводилися творчі майстерки, кулінарні майстер-класи, квести тощо.

Наступним кроком стали благодійні концерти у співпраці з благодійними фондами. До прикладу, на одному з нещодавніх таких концертів за участі співачки Кола вдалося не тільки зібрати кошти на автомобіль для військових, а ще й створити дуже теплу і щиру атмосферу спілкування з улюбленими виконавцями та радіоведучими.

Окремий напрямок – підтримка виступів юних фігуристів, які тренуються на ковзанці у ТРЦ King Cross Leopolis. Також попри виклики великої війни також пам’ятаємо про друзів з благодійного фонду «З янголом на плечі», що опікуються дітьми з онкологічними захворюваннями, та долучаємося до їхніх зборів.

В 2024 році в ТРЦ King Cross Leopolis продовжать працювати над оновленням пулу орендарів торговельного центру та планують залучити цього року відомі міжнародні бренди.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку